Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

GiertjeNL

Citaat van: spons op jan 26, 2014, 10:14:11
Inderdaad, heb helemaal niets met dat groepsgebeuren of georganiseerde gedoe. Reis ook een liefst alleen of met een klein groepje

Eens, zelf regelen is ook allemaal veel vrijer!

Joost

Zelf uitzoeken is natuurlijk leuker maar 40 euro voor een potje van BMG vanuit je eigen woonplaats natuurlijk een spotprijs.

GiertjeNL

Dat is waar, jammer dat er alleen vanuit het diepe zuiden een bus vertrekt ;)

maikelll043

Citaat van: GiertjeNL op jan 26, 2014, 16:33:02
Dat is waar, jammer dat er alleen vanuit het diepe zuiden een bus vertrekt ;)

Dat is ook pas sinds kort

Terranova

Citaat van: Joost op jan 26, 2014, 14:44:03
Zelf uitzoeken is natuurlijk leuker maar 40 euro voor een potje van BMG vanuit je eigen woonplaats natuurlijk een spotprijs.

Dat is inderdaad niet veel. Zeg dat het kaartje € 25- heeft gekost, dan betaal je € 15- euro voor het vervoer.
Wanneer je zelf moet gaan betaal je al € 5- parkeerkosten. Maastricht - MG - Maastricht is 170 KM.
Dan ben je goedkoper uit met een groepsreis als dat je zelf gaat.

Ik zou er dan alsnog niet snel voor kiezen, maar dat terzijde ;)

Joost

Citaat van: Terranova op jan 27, 2014, 08:38:58
Dat is inderdaad niet veel. Zeg dat het kaartje € 25- heeft gekost, dan betaal je € 15- euro voor het vervoer.
Wanneer je zelf moet gaan betaal je al € 5- parkeerkosten. Maastricht - MG - Maastricht is 170 KM.
Dan ben je goedkoper uit met een groepsreis als dat je zelf gaat.

Ik zou er dan alsnog niet snel voor kiezen, maar dat terzijde ;)
Een hele bus vol Maastrichtenaren, ik geloof niet dat ik ooit mee zou gaan :)
Maar in tegenstelling tot groundhoppersontour.nl is dit wel een schappelijke prijs.

Terranova

Bieden alleen BMG aan zie ik.
En wat ik klote zou vinden is dat je eerst alle stations van Limburg moet zien, wil je vanuit Maastricht een wedstrijd meepakken.

maikelll043

Citaat van: Joost op jan 27, 2014, 09:28:32
Een hele bus vol Maastrichtenaren, ik geloof niet dat ik ooit mee zou gaan :)
Maar in tegenstelling tot groundhoppersontour.nl is dit wel een schappelijke prijs.

Mestreechteneren het gezelligste volk waar je mee in een bus kan zitten

Terranova

Citaat van: maikelll043 op jan 27, 2014, 10:46:44
Mestreechteneren het gezelligste volk waar je mee in een bus kan zitten

Ik heb een voorkeur voor MVV en het kan best gezellig zijn in de Geusselt, maar wat betreft je reactie kan ik uit ervaring vertellen dat ik het hier absoluut niet mee eens ben. Wanneer ze al ruiken dat je niet uit Maastricht komt ben je voor de meeste Sjengen een parasiet.

Joost

Citaat van: maikelll043 op jan 27, 2014, 10:46:44
Mestreechteneren het gezelligste volk waar je mee in een bus kan zitten
Daar denk ik als Oostelijk Zuid Limburger anders over ;)

Hugo

Citaat van: Breda op jan 27, 2014, 17:11:53
Och heden, de traditionele ruzie tussen Maastrichtenaren en rest-Limbo's. Zeer passend dat dit in het Duitsland-topic wordt uitgevochten.

Wat is je punt Bas?

Verwijderd lid

Citaat van: Breda op jan 27, 2014, 17:11:53
Och heden, de traditionele ruzie tussen Maastrichtenaren en rest-Limbo's. Zeer passend dat dit in het Duitsland-topic wordt uitgevochten.

Beter gaat het in 2014 niet worden.
"Oneliner van het jaar"

maikelll043

Zojuist de reizen besteld dus nu staan er 3 mooie tripjes naar monchengladbach op de planning.

07-02-14  Borussia Monchengladbach - Bayer 04 Leverkusen
22-03-14  Borussia Monchengladbach - Hertha BSC
30-03-14  Borussia Monchengladbach - Hamburger SV

Luccie

Citaat van: AthleticHolanda op dec 23, 2013, 19:02:24
De enige echte derby speelt RW Erfurt tegen CZ Jena, voor zover ik weet.
RB Leipzig wordt door alle Duitse clubsupporters gezien als een nepclub en ook zo behandeld. Volgens mij neemt RB Leipzig gemiddeld nog geen 200 man mee naar uitwedstrijden, misschien bij Erfurt wat meer omdat het relatief dichtbij is.

Tot mijn verrassing las ik op de website van Leipzig dat er al 9 bussen vol zijn om volgende week richting Erfurt te reizen.
Verder heb ik wel het gevoel dat de wedstrijd in Erfurt ook wel redelijk leeft.

Al met al denk ik dat we volgende zaterdag maar eens die kant op gaan. Nu maar hopen dat de weergoden ons volgende week goed gezind zijn.

hgrm

Citaat van: Luccie op jan 29, 2014, 20:21:50
Tot mijn verrassing las ik op de website van Leipzig dat er al 9 bussen vol zijn om volgende week richting Erfurt te reizen.
Verder heb ik wel het gevoel dat de wedstrijd in Erfurt ook wel redelijk leeft.

Al met al denk ik dat we volgende zaterdag maar eens die kant op gaan. Nu maar hopen dat de weergoden ons volgende week goed gezind zijn.

6 Ford Transits, twee VW Transporters en collectebus zeker....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen