Week 38 / 15 -21 sep 2008

Gestart door Sebastiaan_W, aug 06, 2008, 18:18:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Denniz1974

Citaat van: Louk op sep 12, 2008, 17:10:43
Maandag 15 september Omniworld-Cambuur

Ben benieuwd of voor jou in dit geval ook zal gelden: eens maar nooooooit meer ;)

Stadionhopper

Citaat van: Denniz1974 op sep 13, 2008, 11:13:39
Ben benieuwd of voor jou in dit geval ook zal gelden: eens maar nooooooit meer ;)

Voor was het ook eens maar nooit meer...
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

spons

Citaat van: Dennis1981 op sep 13, 2008, 11:55:54
Voor was het ook eens maar nooit meer...

zeg nooi, nooit ......
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Vaig

Maandag 15 september: FC Den Bosch - Fortuna Sittard
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Louk

Citaat van: Denniz1974 op sep 13, 2008, 11:13:39
Ben benieuwd of voor jou in dit geval ook zal gelden: eens maar nooooooit meer ;)

Ik ben er ooit al eens geweest, in de voorbereiding vorig seizoen, toen ook Omniworld - Cambuur. Daarna in de kantine een paar biertjes genuttigd, waarna ik vervolgens het veld op kon lopen om in de schemering wat plaatjes van het stadion te schieten. Ik verwacht vanavond wel wat meer publiek dan toen.

Louk

Citaat van: Denniz1974 op aug 07, 2008, 08:51:53
21 september DE KLASSIEKER

Ook hier zal ik zijn.........seizoenkaart vak DD.

Daffy

18 september Feyenoord - Kalmar FF
21 september Heerenveen - NEC

Joost

Ben ik de enige die een positieve ervaring had bij Omniworld? Ik vond de club een frisse, jonge uitstraling hebben en hoewel het stadion geen toppertje was heb ik er wel een prettige avond gehad. Anastasiou maakte er die wedstrijd zijn debuut en Omniworld verloor met 2-3 van RBC en de sfeer was prima. Ik zat op de hoofdtribune achter Danny Blind en een Engelse scout.

Ici c est Paris

Citaat van: Joost op sep 17, 2008, 08:59:41
Ben ik de enige die een positieve ervaring had bij Omniworld? Ik vond de club een frisse, jonge uitstraling hebben en hoewel het stadion geen toppertje was heb ik er wel een prettige avond gehad. Anastasiou maakte er die wedstrijd zijn debuut en Omniworld verloor met 2-3 van RBC en de sfeer was prima. Ik zat op de hoofdtribune achter Danny Blind en een Engelse scout.

Persoonlijk ben ik er nog nooit geweest, maar ik schiet elke keer weer in de lach als ik die naam hoor. Mitsubishi Forklift Stadion:-)

Maroboduus

Citaat van: Joost op sep 17, 2008, 08:59:41
Ben ik de enige die een positieve ervaring had bij Omniworld? Ik vond de club een frisse, jonge uitstraling hebben en hoewel het stadion geen toppertje was heb ik er wel een prettige avond gehad. Anastasiou maakte er die wedstrijd zijn debuut en Omniworld verloor met 2-3 van RBC en de sfeer was prima. Ik zat op de hoofdtribune achter Danny Blind en een Engelse scout.

Je zegt het zelf al: Almere - RBC - Anastasiou - Danny Blind
En toch rep je nog over een positieve ervaring?! Dat vind ik knap.

Joost

Yannis is voor mij als Rodafan natuurlijk wel een fenomeen, hij speelde dramatisch die wedstrijd want hij was allesbehalve fit. RBC kwam al binnen een minuut op voorsprong door Jeffrey Vlug. Het was mooi weer en het zat goed vol, ruim 2,000 toeschouwers. Ik had me er totaal niets van voorgesteld maar wat erg positief verrast. Natuurlijk kunnen de naam van de club en het stadion echt niet maar ik zie niet in hoe dat mijn positieve ervaring teniet kan doen. Ik vond Haarlem wat dat betreft echt veel vervelender qua club.

hoevenen lion

Vandaag naar Wuppertal Dynamo Dresden gaan kijken. Erna nog langs Remscheid - Duisburger SV gereden. Daar hebben we het laatste kwartier gezien. Maar zit wel met een groot dilemma. Moet ik Remscheid nu in mijn list met wedstrijden zetten of zonder? :s

Stadionhopper

#27
Citaat van: hoevenen lion op sep 21, 2008, 20:33:57
Vandaag naar Wuppertal Dynamo Dresden gaan kijken. Erna nog langs Remscheid - Duisburger SV gereden. Daar hebben we het laatste kwartier gezien. Maar zit wel met een groot dilemma. Moet ik Remscheid nu in mijn list met wedstrijden zetten of zonder? :s

Persoonlijk zou ik m dan niet meetellen, maar je moet zelf weten wat je ermee doet. Heb zelf ooit de laatste minuten gezien van Inter Bratislava maar heb de wedstrijd en de ground nooit meegeteld.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

hoevenen lion

Citaat van: Dennis1981 op sep 21, 2008, 20:40:17
Persoonlijk zou ik m dan niet meetellen, maar je moet zelf weten wat je ermee doet. Heb zelf ooit de laatste minuten gezien van Inter Bratislava maar heb de wedstrijd en de ground nooit meegeteld.
Ja zit er wat mee verveeld. Ik tel enkel stadions met wedstrijden. Hier heb ik wel een wedstrijd gezien. Maar heb geen enkel doelpunt gezien.

Stadionhopper

Citaat van: hoevenen lion op sep 21, 2008, 21:11:26
Ja zit er wat mee verveeld. Ik tel enkel stadions met wedstrijden. Hier heb ik wel een wedstrijd gezien. Maar heb geen enkel doelpunt gezien.

In een wedstrijd vallen niet altijd doelpunten;-)

Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper