Hoofdmenu

Stadions Wallonie

Gestart door Hoekie_B, okt 15, 2012, 13:35:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

voetbalfan

Citaat van: HRM1880 op okt 17, 2012, 21:07:28
Alte Tivoli staat er toch nog gewoon? Althans twee weken gelden nog. Of is dat een ander stadion naast het nieuwe?

En de naam van die weg tussen Sint-Truiden en Luik heeft in de volksmond de bijnaam: Chaussée d'Amour.

Ik veronderstel dat het hier over de Luiksesteenweg gaat, hilarische ritjes vorig jaar. Is de Chaussée d'Amour (ook) niet in Gent?

HRM1880

Citaat van: hgrm op okt 17, 2012, 21:15:01
Het paardensportstadion staat er practisch naast, misschien ben je daarmee in de war.
Zou wel eens goed kunnen want zijn toen niet tot binnen geweest, het regende veel te hard.

Joost

Citaat van: HRM1880 op okt 17, 2012, 21:52:17
Zou wel eens goed kunnen want zijn toen niet tot binnen geweest, het regende veel te hard.

Het enige dat nog van het oude Tivoli resteert zijn de contouren van de Wurselener Wall.

Die kun je, wanneer je naar het nieuwe Tivoli gaat niet zien.

HRM1880

Citaat van: Joost op okt 18, 2012, 08:42:24
Het enige dat nog van het oude Tivoli resteert zijn de contouren van de Wurselener Wall.

Die kun je, wanneer je naar het nieuwe Tivoli gaat niet zien.
Heb het eens op maps google bekeken en lijkt me inderdaad dat paardenstadion waar ik het over had. Het lag naast de ingang voor het bezoekersvak. Had precies toch eens de moeite moeten doen om te gaan kijken, voor dat ik hier onzin kom uitkramen.