Quick 1888 - Sportpark 'De Dennen', Nijmegen

Gestart door Breda, nov 23, 2009, 18:32:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Breda

asdf

AthleticHolanda

Mooie foto's Breda!

Jammer dat ze zo weinig publiek trekken, is het eigenlijk een grote club?

Wist niet dat het vanuit de trein zichtbaar was, de lichtmasten van De Goffert zijn duidelijk te zien maar De Dennen zag ik nog niet, volgende keer nog maar eens beter opletten!
Ben er diverse keren met de bus langs gekomen, en de eerste keer, jaren geleden, wist ik niet wat ik zag! Een onbekend stadion zo dichtbij in Nijmegen!

Hoop dat ze er nog lang spelen en wie weet ooit eens de hoofdklasse halen.

Keveca

Haha wat mooi, op beide velden heb ik dit jaar nog gevoetbalt. Zelf voetbal ik bij SCE, maar Quick en Hatert zijn bij mij 5 a 10 minuutjes fietsen. Waarschijnlijk heb je ook nog 2 maten van mij zien voetballen.

Quick is momenteel een club met een leuk eerste elftal, maar zonder perspectief. Ze hebben bijna geen (jeugd)leden meer. En de leden die ze wel hebben hebben ze meer last dan plezier van. Veel diefstal en vandalisme vind er plaats. Hun kleedkamers en kantine zijn bovendien ook op korte termijn aan vervanging toe. De club is helaas in verval terwijl het toch een roemrucht verleden heeft, enkele jarig geleden stond de club zelfs nog bekend als de club waar veel talent zat(Velthuizen, Tshibamba, Gungor).

SV Hatert is ook een club met weinig jeugd, maar met een betere structuur. Volgens mij zit er weer wat geld in de club en het 1ste elftal is al een paar keer op rij gepromoveert, ondanks dat de jeugd van Hatert beduidend lager voetbalt heeft de club toch meer perspectief.

AthleticHolanda

Las het enkele dagen geleden al in de Gelderlander, beetje dubieuze maatregel...