www.groundhoppers.info

Gestart door Niels_Zitterd, mrt 16, 2010, 13:53:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FSC_87

Mooi hier kan ik wat mee.
Zowel Niels als Breda enorm bedankt!

betonrot

Veel werk, zeker als je in ogenschouw neemt dat de nieuwe site bedoeld was voor het plaatsen van foto's met betere kwaliteit. Dat brengt automatisch langere uploadtijden met zich mee!

Hugo

Wat is de status van het reisverslag van Forest - Derby County? Ik ben best wel benieuwd!

Niels_Zitterd

Citaat van: Hugo op jan 06, 2011, 09:08:49
Wat is de status van het reisverslag van Forest - Derby County? Ik ben best wel benieuwd!

Ik hoop dit weekend de verslagen op de site te hebben.

Als het even meezit is voor het weekend de eerste mijlpaal van de nieuwe site bereikt. Dan is alle data van de oude site overgezet.

Daarna moet ik nog een achterstand van 8 wedstrijden bijwerken. Ik heb het tekstuele gedeelte van deze verslagen klaar. Ik moet nu alleen nog de foto's bewerken en alles online gaan zetten.


Even een hele andere vraag. Weet iemand of en zo ja hoe, ik de titel van dit topic kan aanpassen?

voetbalfan

Citaat van: Niels_Zitterd op jan 06, 2011, 12:14:12
Ik hoop dit weekend de verslagen op de site te hebben.

Als het even meezit is voor het weekend de eerste mijlpaal van de nieuwe site bereikt. Dan is alle data van de oude site overgezet.

Daarna moet ik nog een achterstand van 8 wedstrijden bijwerken. Ik heb het tekstuele gedeelte van deze verslagen klaar. Ik moet nu alleen nog de foto's bewerken en alles online gaan zetten.

Je begin bericht editten en dan staat er bovenaan ook het balkje van de titel dat je kan aanpassen.

Even een hele andere vraag. Weet iemand of en zo ja hoe, ik de titel van dit topic kan aanpassen?


Niels_Zitterd

De eerste mijlpaal van de nieuwe site is een feit!
Alle wedstrijdverslagen zijn overgezet.

Niels_Zitterd

#82
De achterstand is nu ook weggewerkt.
De volgende 8 verslagen zijn er bij gekomen.

- RBC Roosendaal - Fortuna Sittard  (revisit)
- Go Ahead Eagles - Fortuna Sittard  (revisit)
- FC Zwolle - Fortuna Sittard  (revisit)
- Helmond Sport - Fortuna Sittard  (revisit)

- KVK Tienen - OH Leuven
- RKC Waalwijk - Fortuna Sittard
- West Ham United - Everton FC
- Nottingham Forest - Derby County FC

De Groundlist heb ik net ook toegevoegd met klikbare links.

Niels_Zitterd

Aan alle wedstrijdverslagen zijn ook de opstellingen en de doelpuntenmakers toegevoegd.

Niels_Zitterd

Ik zit een beetje in dubio omtrent het maken van de verslagen.
Omdat hier op het forum een aantal vaste volgers van de site zitten even de volgende vraag.
Hoe interessant is het voor een buitenstaander om voor de derde keer een verslag te zien van bijvoorbeeld FC Dordrecht - Fortuna Sittard?

Is dit interessant genoeg om 2 of meer keer terug te zien of is het wellicht beter om alleen nog maar de verslagen online te gooien als er iets spectaculairs is gebeurd?

Verwijderd lid

Citaat van: Niels_Zitterd op jan 23, 2011, 13:43:07
Ik zit een beetje in dubio omtrent het maken van de verslagen.
Omdat hier op het forum een aantal vaste volgers van de site zitten even de volgende vraag.
Hoe interessant is het voor een buitenstaander om voor de derde keer een verslag te zien van bijvoorbeeld FC Dordrecht - Fortuna Sittard?

Is dit interessant genoeg om 2 of meer keer terug te zien of is het wellicht beter om alleen nog maar de verslagen online te gooien als er iets spectaculairs is gebeurd?

Gewoon een verslag blijven schrijven, desnoods een kort verslag over het wedstrijdverloop.

Hugo

Lijkt mij wat overbodig, wordt dan een herhalingsoefening.

Bier und Bratwurst

Vind het wel leuk om te lezen omdat elke wedstrijd toch weer uniek is in beleving ondanks dat het in een stadion is waar je vaker bent geweest. Ik zou het alleen wat beknopter houden en alleen over de wedstrijd ff iets vertellen.
Het ene stadion is het andere niet!

Niels_Zitterd

#88
Ik had eigenlijk gehoopt dat de reacties iets meer op een lijn zouden zitten, haha.
Ik weet voor mezelf nog niet direct wat ik ermee ga doen. Ik zal eens wat mogelijkheden voor mezelf op een rij gaan zetten.

betonrot

We kunnen ook een seizoens indeling gaan gebruiken?