www.groundhoppers.info

Gestart door Niels_Zitterd, mrt 16, 2010, 13:53:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niels_Zitterd

Mij lijkt het ook wel iets om een keer naar landen te gaan die je normaal vlug zal bezoeken. Ik moet ook maar eens opzoek gaan naar een goed excuus om een verre reis te maken.

cafebac

Citaat van: Niels_Zitterd op okt 17, 2012, 14:08:44
Het grootste minpunt was inderdaad het weer, wat een wind, regen en vooral kou.
Ondanks de sintelbaan en de standaard staantribune is het stadion van Oudenaarde wel een leuk samenhangend geheel.
Schiervelde vond ik net wat minder, maar daar is de onoverdekte staantribune weer een blikvanger.

Je hebt trouwens ook een leuke trip door Tsjechië gemaakt als ik je site zo bekijk.

Ik hoop eigenlijk op zulks weer de dag dat ik Boussou Dour aandoe, volgens mij is de Borinage-experience pas compleet met guur weer.
Het armoedige Charleroi bood bij 35 graden tenminste nog zulke hoge gemoederen dat drie straten van het stadion af een familieruzie met honkbalknuppel werd uitgepraat...

Niels_Zitterd

Citaat van: cafebac op okt 17, 2012, 19:19:20
Ik hoop eigenlijk op zulks weer de dag dat ik Boussou Dour aandoe, volgens mij is de Borinage-experience pas compleet met guur weer.
Het armoedige Charleroi bood bij 35 graden tenminste nog zulke hoge gemoederen dat drie straten van het stadion af een familieruzie met honkbalknuppel werd uitgepraat...

Sommige clubs hebben dat inderdaad, ik ben een keer met enorm slecht weer door Luik naar Stade Seraing gereden. Er bekruipt je dan een melancholisch gevoel. Het geheel voegt dan iets extra's toe aan de beleving van een dergelijke groundhop.


cafebac

Vooralsnog staat met potlood RBDB - Mouscron op 6 januari in de agenda, mits de velden dan bespeelbaar zijn.

Niels_Zitterd

Citaat van: cafebac op okt 19, 2012, 10:17:41
Vooralsnog staat met potlood RBDB - Mouscron op 6 januari in de agenda, mits de velden dan bespeelbaar zijn.

Ik zal deze wedstrijd ook eens in mijn agenda noteren.

Niels_Zitterd

De update van Wolverhampton Wanderers - Ipswich Town...



... en de update van Everton - Chelsea staan online.


Effzeh

Weer 2 mooie verslagen, trouwens erg fijne site om te bekijken!
Dat stadion van Wolverhampton Wanderers ziet er geweldig uit, staat hier ook op het lijstje!

Niels_Zitterd

Citaat van: Effzeh op jan 04, 2013, 22:13:24
Weer 2 mooie verslagen, trouwens erg fijne site om te bekijken!
Thanks!

Het verslag van SC Heerenveen - Heracles Almelo staat online.


Niels_Zitterd

#233
Fotoreportage rondom het duel Go Ahead Eagles - Fortuna Sittard online gezet.


Niels_Zitterd

De trip van afgelopen weekend staat online.

Vfl Osnabrück - SV Babelsberg 03


Heracles Almelo - Vitesse

AthleticHolanda

Leuke verslagen weer!

Die oude staantribune in Osnabrück ziet er toch een stuk leuker uit dan de huidige hoofdtribune. Twee leuke clubs ook tegen elkaar daar.

Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op feb 25, 2013, 20:32:29
Die oude staantribune in Osnabrück ziet er toch een stuk leuker uit dan de huidige hoofdtribune. Twee leuke clubs ook tegen elkaar daar.

Ik vind de tribune bij Osna juist één van de nieuwe tribunes die het stadion wel beter maken. Het sluit qua grootte goed aan bij het bestaande, dat rare hoekje bij het bezoekersvak is nog steeds open en door de overkapping is het stadion als geheel nog knusser geworden. Laat maar staan dus ;-)

Niels_Zitterd

Dit is een van de gevallen waar een nieuwe tribune geen afbreuk doet aan het stadion. Het blijft een lekker compact geheel.

Citaat van: AthleticHolanda op feb 25, 2013, 20:32:29
Twee leuke clubs ook tegen elkaar daar.
Op papier wel, in de praktijk viel het wat tegen.
Al komt dat met name door de wedstrijd zelf.

Niels_Zitterd

Verslag van Hoogstraten VV - Racing Mechelen staat online.


Niels_Zitterd

Item over Oosterzonen - Leopoldsburg staat online.