www.groundhoppers.info

Gestart door Niels_Zitterd, mrt 16, 2010, 13:53:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Niels_Zitterd

Matchreport van Standard de Liège – KV Mechelen staat online


Niels_Zitterd

Het heeft wat langer geduurd deze keer, maar het verslag van de degradatie derby tussen Vlijtingen en Mopertingen staat online.


Niels_Zitterd

Verslag van de wedstrijd tussen 1. FC Saarbrücken – Rot Weiss Erfurt staat online.


AthleticHolanda

Prachtige foto's van een geweldig stadion. Die spruchbänder vind ik toch ook wel genieten :-D, die Franstalige slaat op hun 'broeders' van Nancy. Jammer dat ze degraderen, wel leuk voor de Oberliga in die hoek.

Van politie mag je trouwens gewoon foto's maken hoor, of ze dat nu leuk vinden of niet. Ze staan jou ook constant te filmen...

Niels_Zitterd

CiteerPrachtige foto's van een geweldig stadion. Die spruchbänder vind ik toch ook wel genieten :-D, die Franstalige slaat op hun 'broeders' van Nancy. Jammer dat ze degraderen, wel leuk voor de Oberliga in die hoek.

Van politie mag je trouwens gewoon foto's maken hoor, of ze dat nu leuk vinden of niet. Ze staan jou ook constant te filmen...

Thanks AthleticHolanda

An sich heb ik niets tegen spreukbanden, sterker nog een spreukband zoals ze daar hadden hangen "Helemaal niets kunnen is ook een gave" zou zo in Sittard kunnen hangen. Het probleem was het compleet doorslaan hierin. Ik heb nog niet de helft van de spreukbanden die getoond werden online gezet.

Het leek me wijselijk om de betreffende agenten niet te fotograferen, dat was o.a. een arrestatieteam met volledige kit en bewapening, die dwingen toch net wat meer respect af dan oom agent in Nederland :-)

Niels_Zitterd

Het verslag van de wedstrijd tussen N.E.C. Nijmegen – Sparta Rotterdam is ook klaar.


Niels_Zitterd

Na lange tijd is er weer eens een update op de site.
Verslag van het bekerduel tussen ASV de Dijk en Fortuna Sittard is online gezet.


Joost

Mooie foto's!

Op de eerste lijkt het wel te sneeuwen.

Niels_Zitterd

CiteerMooie foto's!

Op de eerste lijkt het wel te sneeuwen.

Ik zie je reactie nu pas, het weer was echt dramatisch. Ik denk dat een normaal competitie duel zelfs was afgelast, maar dat ze de wedstrijd nu koste wat kost door wilden laten gaan.

Niels_Zitterd

Het verslag, met deze keer tegenvallende foto's, van RFC Tilleur contra RFC de Liege staat online.


Niels_Zitterd

Verslag van KV Turnhout - RFC Union La Calamine staat online
http://www.groundhoppers.info/?p=3995


jvdreumel2

Goed om even gezien te hebben, ik zet hem helaas onder aan mijn lijst. Mocht ik toevallig in de buurt zijn van Turnhout en wordt er een wedstrijd gespeeld, dan laat ik het niet na om m te bekijken

3434

Turnhout heeft echt een verschrikkelijk stadion (voornamelijk de staantribune). Eerst is er een piste, dan een 'omheining', vervolgens 5 meter niets en dan 5 trapjes. Je staat echt letterlijk op 15-20meter van het veld..

En in het uitvak sta je nog ter hoogte van de cornervlag en is het zicht half belemmered door een soort hamerslinger/discus-kooi die nog achter de goal staat. Ik hoop er nooit meer heen te moeten haha.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Niels_Zitterd

Het verslag van Racing Mechelen - Royal Antwerp FC staat eerder dan verwacht online!
http://www.groundhoppers.info/?p=4015


jvdreumel2

Ziet er nostalgisch doch niet ongezellig uit