Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Luccie

Citaat van: hgrm op jan 29, 2014, 21:13:12
6 Ford Transits, twee VW Transporters en collectebus zeker....

hahaha, misschien wel.
Ach geeft ons het gevoel dat de wedstrijd daar leeft. Hebben we in ieder geval wat voorpret :}

geraldando

Er was hier trouwens laatst toch ook iemand die in uitvak bij Dortmund Augsburg had gezeten. Hoe was dat eigenlijk verlopen?
Favoriete ground: Bosuilstadion

Berend11

Citaat van: geraldando op jan 30, 2014, 10:03:01
Er was hier trouwens laatst toch ook iemand die in uitvak bij Dortmund Augsburg had gezeten. Hoe was dat eigenlijk verlopen?
Ja dat was ik, sorry beter laat dan nooit. Ik vond het staan op zich niet zo'n probleem, omdat ik zelf bij mijn eigen club ook altijd sta. De sfeer aan de kant van Dortmund was zoals gewoonlijk genieten, met als hoogtepunt het ynwa. Er waren ongeveer 3700 uitsupporters aanwezig, maar de sfeer in het uitvak was slecht, dramatisch zelfs. Kaartje was maar 16 euro en werd voor 4 euro naar Nederland verzonden. Ik ga even mijn foto's zoeken

Berend11









Nu ben ik nog op zoek naar een telefoon met een goede camera, want los een camera kopen wordt me te duur en aangezien ik toch een nieuwe telefoon mag uitkiezen zijn tips welkom.

FCT1980

Nokia en Sony hebben redelijk goede camera's in hun telefoon.
Heb zelf een Sony Xperia en neem nooit meer een gewone camera mee. Heb genoeg aan mijn telefoon nu.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

maikelll043

Ik heb zelf de Samsung Galaxy Note II die maakt ook super foto's vind ik zelf

Oordeel zelf (Borussia Monchengladbach - Eintracht Frankfurt)


hgrm

Ik heb een Samsum Galaxy 3.
Overdag maakt ie prima foto's, 's avonds is het wat minder. En inzoomen moet je niet doen, want digitale zoom betekent alleen maar dat de resolutie achteruit gaat.
Een fototoestel zal altijd betere foto's maken doordat er meer ruimte is voor fatsoenlijke lenzen. Maar van de telefoons is Samsung toch wel één van de betere, zeker vergeleken met de I-phone.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

geraldando

Citaat van: Berend11 op feb 02, 2014, 20:14:13
Ja dat was ik, sorry beter laat dan nooit. Ik vond het staan op zich niet zo'n probleem, omdat ik zelf bij mijn eigen club ook altijd sta. De sfeer aan de kant van Dortmund was zoals gewoonlijk genieten, met als hoogtepunt het ynwa. Er waren ongeveer 3700 uitsupporters aanwezig, maar de sfeer in het uitvak was slecht, dramatisch zelfs. Kaartje was maar 16 euro en werd voor 4 euro naar Nederland verzonden. Ik ga even mijn foto's zoeken

Ah oké das mooi om te horen. Binnenkort ook maar eens op die manier wedstrijd van Dortmund plannen.
Zo aan kaarten voor de club proberen te geraken is niet echt eenvoudig.
Favoriete ground: Bosuilstadion

Sebastiaan_W

Citaat van: Luccie op jan 29, 2014, 20:21:50
Tot mijn verrassing las ik op de website van Leipzig dat er al 9 bussen vol zijn om volgende week richting Erfurt te reizen.
Verder heb ik wel het gevoel dat de wedstrijd in Erfurt ook wel redelijk leeft.

Al met al denk ik dat we volgende zaterdag maar eens die kant op gaan. Nu maar hopen dat de weergoden ons volgende week goed gezind zijn.

In vergelijking met andere clubs is dat niks. Jena, Dresden, Rostock etc. komen met 2.000 tot 3.500 man/vrouw naar Erfurt.

GiertjeNL

Omdat ik sinds kort lid ben van de Bayer Leverkusen fanclub, krijg ik bij iedere thuiswedstrijd een programmaboekje toegezonden.
Op zich leuk, maar ik weet niet of ik deze allemaal wil bewaren, dus mocht iemand geïnteresseerd zijn stuur gerust een berichtje!
Leuk voor als je naar de wedstrijd bent geweest of voor de verzamelaar ;)!

GiertjeNL

Zojuist ook nog eens twee kaarten gekregen voor Leverkusen - Hoffenheim, zomaar voor niets!
Dat is nog een klantenbinding van Bayer Leverkusen!! :)
In een maand tijd twee keer naar de BayArena! ;)

Berend11

Citaat van: GiertjeNL op feb 04, 2014, 19:33:59
Zojuist ook nog eens twee kaarten gekregen voor Leverkusen - Hoffenheim, zomaar voor niets!
Dat is nog een klantenbinding van Bayer Leverkusen!! :)
In een maand tijd twee keer naar de BayArena! ;)

Daar ben ik ook, welk vak zit je? En waarom krijg je de kaarten voor niets?

GiertjeNL

Citaat van: Berend11 op feb 05, 2014, 07:42:04
Daar ben ik ook, welk vak zit je? En waarom krijg je de kaarten voor niets?

H1, welkomstcadeau voor het hebben van een clubcard :)

FCT1980

Gaat het zo slecht dan met die club qua bezoekersaantallen?
Dat ken ik echt niet van Duitsland.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: FCT1980 op feb 06, 2014, 08:11:02
Gaat het zo slecht dan met die club qua bezoekersaantallen?
Dat ken ik echt niet van Duitsland.
Bayer Leverkusen zit haast nooit vol en zeker niet tegen Hoffenheim.