More than just a football game

Gestart door Sebastiaan_W, aug 03, 2011, 09:21:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo

Binnenkort nog wat nieuwe buitenlandse tripjes?

Sebastiaan_W

Citaat van: Hugo op aug 27, 2011, 20:15:08
Binnenkort nog wat nieuwe buitenlandse tripjes?

Als het een beetje redelijk weer is ga ik dinsdag naar Sportfreunde Lotte - Fortuna Köln. Verder 19/11 misschien naar SV Wilhelmshaven - 1. FC Magdeburg, in december misschien naar Southend United - Bradford City en Charlton Athletic - Oldham Athletic.

In februari is het de bedoeling dat ik naar Lyra - Berchem Sport ga en in april naar Antwerp FC - Eendracht Aalst.


Hugo

Mooier als in Shrewsbury toen ga je het niet snel meer meemaken. Wat een heerlijk stadionnetje was dat.

Sebastiaan_W

Eergisteren 2 oude verslagen op mijn blog geplaatst:

http://morethanjustafootballgame.blogspot.com/2011/09/16082006-ierland-nederland-0-4.html

http://morethanjustafootballgame.blogspot.com/2011/09/14052009-luctor-et-emergo-vv-reutum-3-1.html

De eerste is Ierland - Nederland op Lansdowne Road in 2006 en de ander is het beslissingsduel tussen Luctor et Emergo en Reutum, welke gespeeld werd op het terrein van STEVO in Geesteren.

ðe waan

Opvallend: iets meer dan twee jaar later is Luctor et Emergo al tweedeklasser.

Ze gaan als de brandweer in Almelo.

Sebastiaan_W

Citaat van: ðe waan op sep 16, 2011, 11:24:38
Opvallend: iets meer dan twee jaar later is Luctor et Emergo al tweedeklasser.

Ze gaan als de brandweer in Almelo.

Ja die zijn 3 seizoen op rij gepromoveerd.

Zojuist het verslag van Willem II - Telstar op mijn site geplaatst.
http://morethanjustafootballgame.blogspot.com/2011/09/16092011-willem-ii-telstar-3-2.html

Sebastiaan_W

Ik heb vandaag 4 verslagen op mijn blog geplaatst. Het gaat om de volgende wedstrijden:
09/10 Excelsior - Telstar
09/10 VfL Osnabrück - Carl Zeiss Jena
09/10 Helmond Sport - Telstar
10/11 AGOVV Apeldoorn - Telstar

hgrm

Vrijdag staat AGOVV-Willem II op ons programma. Ik zal kond doen van mijn bevindingen over de potentie van Willem II
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Sebastiaan_W

Citaat van: Breda op sep 20, 2011, 13:19:57
Ik was ook bij de wedstrijd en kan me helemaal vinden in je analyse van het wedstrijdbeeld. Telstar het goede voetbal, Willem II de doelpunten. Overigens ben ik er na afgelopen vrijdag nog steviger van overtuigd dat Willem II kampioen wordt: zodra de goede voetballers die ze ontegenzeglijk hebben, ook enigszins ingespeeld raken, zijn ze in de 1e divisie een klasse apart.

Voor de 1e divisie hebben ze veruit de beste selectie en hiermee moeten ze ook kampioen worden. Als ik het zo nu en dan lees, dan hopen een aantal Willem II supporters dat ze nog een jaartje eerste divisie spelen om aan een team te bouwen. Ik mag het hopen voor ze, want met dit 'kampioens' team gaan ze het niet redden in de eredivisie. Er zit volgens mij één speler in die nog echt kan groeien en dat is Schreurs. Met de jongens als Haemhouts, Ketting, van Zaanen en Guyt ga je het niet redden.


Hugo

Citaat van: Breda op sep 21, 2011, 09:16:28
Binnen de organisatie is er overigens geen enkele ruimte voor een extra jaartje respijt: Willem II moet promoveren; anders is het seizoen mislukt.

Lees; nog een jaar 1e Divisie gaat financiële problemen opleveren.

Sebastiaan_W

1e jaar heeft Willem II nog een vangnet wat betreft de tv-gelden uit de eerste divisie. Dat valt volgend seizoen weg als ze niet promoveren.

spons

Citaat van: Breda op sep 21, 2011, 12:31:47
Exact - een begroting van 9 miljoen in de 1e divisie is geen twee jaar achtereen op te brengen.

Ze kunnen zich na gisteren in ieder geval volledig op de competitie gaan richten
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Sebastiaan_W

Er staan vijf nieuwe verslagen(incl. foto's) op mijn blog. Vorige week heb ik een verslag van Telstar - Veendam geplaatst van vorige week zondag en gisteren heb ik vier wedstrijden uit het seizoen 2008/09 toegevoegd twt. Kickers Emden - Wuppertaler SV(3. Liga), Paderborn - Augsburg(DFB-pokal), Eintracht Nordhorn - Kickers Emden(NFV-pokal) en Borussia Dortmund - Schalke 04(Bundesliga).

Tevens heb ik vorige week mijn lay-out aangepast en wat links toegevoegd.

http://morethanjustafootballgame.blogspot.com/

Hugo

Lay-out is al een stuk beter, mijn ervaring is dat je daar een beetje mee moet spelen. Ontdek je wat de mogelijkheden zijn van je programma.