Oefenduels 2011 (NL)

Gestart door AthleticHolanda, mei 13, 2011, 15:54:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: spons op jun 17, 2011, 20:34:40
Drugoverlast valt reuze mee volgens mij en dure hotels zijn het logische gevolg van de marktwerking. Hoe leuker en populairder een stad hoe duurder de hotels.

Maar ondanks dat zou ik je echt aanraden om in Maastricht te verblijven

Maastricht is als een chocolade paashaas. Het lijkt heel wat maar het blijkt een holle belofte.

spons

Citaat van: Joost op jun 17, 2011, 22:24:13
Maastricht is als een chocolade paashaas. Het lijkt heel wat maar het blijkt een holle belofte.

volgens mij heeft jouw achtergrond als roda jc supporter het gevolg dat je in deze niet geheel objectief bent
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: spons op jun 17, 2011, 23:09:19
volgens mij heeft jouw achtergrond als roda jc supporter het gevolg dat je in deze niet geheel objectief bent
Ik denk eerder dat mijn achtergrond als Zuid Limburger die behoorlijk goed is ingelezen in de materie en er daarnaast bijzonder veel ervaring mee heeft mij een betere beoordelaar maakt dan de eenvoudige passant.

Het is niet voor niets dat de stad ooit voor een appel en een ei werd verpatst aan de Hertog van Brabant...

Daarnaast zie ik niet in hoe de beoordeling van een stad kan worden beinvloed door de voetbalclub in de stad.

TeeZee

Ik denk eerder dat wij als buitenstaanders geen last hebben van Limburgs-nationalistische sentimenten en Maastricht dus onbevoordeeld een leuke stad kunnen vinden.

Verwijderd lid

Citaat van: TeeZee op jun 18, 2011, 12:45:00
Ik denk eerder dat wij als buitenstaanders geen last hebben van Limburgs-nationalistische sentimenten en Maastricht dus onbevoordeeld een leuke stad kunnen vinden.

Ach, gewoon Limburg schenken aan Duitsland of België, zijn we gelijk overal vanaf.

Vladimir1973

dan toch maar aan Duitsland......
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

TeeZee

Maastricht is trouwens wel behoorlijk klein.

Vladimir1973

daarom moet het dan ook naar het kleine Belgie?
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

AthleticHolanda

Citaat van: AthleticHolanda op mei 19, 2011, 14:11:48
en Colchester United komt naar Nederland...

Ze spelen ook tegen Utrecht, al snap ik 12pm en 'public acces tbc' niet zo goed.

CiteerFriday 15th July, 12pm: FC Utrecht (Holland Trip - public access TBC)

http://www.cu-fc.com/page/TicketNews

ALenstra

Volgens mij kan het een trainingspartijtje zijn die mogelijk achter gesloten deuren wordt gespeeld.

AthleticHolanda

Citaat van: ALenstra op jun 18, 2011, 18:48:50
Volgens mij kan het een trainingspartijtje zijn die mogelijk achter gesloten deuren wordt gespeeld.

Inderdaad maar wat zou de motivatie daarvan kunnen zijn?

spons

05/07  SC Erica - Feyenoord

zou die wedstrijd van Terek Grozny bij Almere City wel doorgaan nu Ruud Gullit is ontslagen ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Citaat van: AthleticHolanda op jun 18, 2011, 18:52:37
Inderdaad maar wat zou de motivatie daarvan kunnen zijn?
Ik zou het niet weten. Zijn ze bang voor rellen misschien? Ik denk dat ze de wedstrijd op het trainingscomplex spelen.

Verwijderd lid

Citaat van: spons op jun 19, 2011, 10:18:01
05/07  SC Erica - Feyenoord

zou die wedstrijd van Terek Grozny bij Almere City wel doorgaan nu Ruud Gullit is ontslagen ?
goede vraag, ik had die wedstrijd ook met potlood in de agenda geschreven.
De site van Almere City is ook niet bijgewerkt, dus daar schieten we ook niet veel mee op.
Ik gok dat de wedstrijd niet door zal gaan.

Vaig

De vriendschappelijke wedstrijd tussen Almere City en Terek Grozny op 14 juli gaat niet meer door, meldt de officiele site van Almere City..
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy