Extreme football tourism

Gestart door Breda, mei 26, 2013, 13:06:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Saltacampos

#105
Al die dingen ondervind je in Vlaanderen ook meer en meer, in Wallonië minder omdat daar minder geld is (in deze past misschien zelfs een gelukkig maar). Ik vind het misbaksel waar Racing Gent nu speelt (het PGB-stadion) in een afgelegen wijk van het al afgelegen Oostakker daar ook een voorbeeld van, als ik terugdenk aan het charmante en oergezellige Hielstadion in een dichtbebouwde buurt van Gentbrugge, word ik niet goed. Bovendien trek je als club gewoon geen nieuw publiek uit die nieuwe locatie aan en blijven sommige van je trouwe fans weg. Er is ook niks sfeer meer in zo'n "sportpark", te open, het geluid waait gewoon weg, dus laten de supporters het maar.
Over land and sea

jona93

Citaat van: rrcg1899 op sep 17, 2014, 11:46:55
Al die dingen ondervind je in Vlaanderen ook meer en meer, in Wallonië minder omdat daar minder geld is (in deze past misschien zelfs een gelukkig maar). Ik vind het misbaksel waar Racing Gent nu speelt (het PGB-stadion) in een afgelegen wijk van het al afgelegen Oostakker daar ook een voorbeeld van, als ik terugdenk aan het charmante en oergezellige Hielstadion in een dichtbebouwde buurt van Gentbrugge, word ik niet goed. Bovendien trek je als club gewoon geen nieuw publiek uit die nieuwe locatie aan en blijven sommige van je trouwe fans weg. Er is ook niks sfeer meer in zo'n "sportpark", te open, het geluid waait gewoon weg, dus laten de supporters het maar.
Vond stadion van Gent-Zeehaven niet zo aantrekkelijk waar je eens niks van deftige sfeer kon maken vond ik wel een min punt de Maes Radler ging dan weel zeer vlot binnen voor tijdens en na de match :-)
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

3434

Het gebrek aan leestekens doet mij  altijd denken aan de flauwe grappen zoals: "Let's eat Grandma!" <-> "Let's eat, Grandma!"

Zo was er ooit eens een krantenkop: "Schiet op Griekenland". Wat een verschil één komma kan maken. Haha ;-)
(nog wat extra tekens)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

cafebac

Iemand enig idee waar Breda gebleven is?

Breda

Citaat van: cafebac op nov 03, 2014, 16:37:52
Iemand enig idee waar Breda gebleven is?

Goeiemiddag,
Ik had eigenlijk met stille trom willen vertrekken, maar nu het wordt gevraagd: ik vertrek vrijwillig vanwege een verschil van opvatting met de webmasters. Geen drama hoor, je kunt me 'gewoon' vinden op Facebook en via het Extreme Football Tourism-blog.
Vriendelijke groet,

3434

Jammer! Zo te zien ook enkele duizenden berichten verwijderd?
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

wekke


Bier und Bratwurst

Zeker jammer, heb je berichten hier met plezier gelezen.
Het ene stadion is het andere niet!

hgrm

Opmerking van Rowan en vervolg verwijderd.
Topic op slot.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen