Week 33: maandag 10 augustus t/m zondag 16 augustus

Gestart door bunnet, aug 08, 2020, 11:54:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


DannyH79

#1
Ik ga 11/8 naar GVVV tegen VVOG.

De 15/8 waarschijnlijk een wedstrijd in Apeldoorn, csv Apeldoorn of AGOVV denk ik.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

spons

11/08. Barendrecht - Excelsior Maassluis
15/08. FC Dordrecht - Excelsior Maassluis
16/08. Feyenoord - FC Twente
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen


Rob1977_PSV

Lastig om écht accurate informatie te vinden over het al dan niet spelen voor publiek en de exacte speellocatie van de diverse oefenpotjes in Luxemburg deze week. We willen eigenlijk wel een nieuw landenpuntje scoren.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Mrmtty20

13/08. RSD Jette - Crossing Schaerbeek

Via facebook heb ik Jette gecontacteerd (mijn frans is maar niks en ze antwoorden zeer snel) en blijkt dat RSD Jette de dag ervoor ook nog tegen de U23 van Standard speelt. Beide wedstrijden zijn volgens hun met max 200 toeschouwers en je kunt een kaartje kopen aan de kassa (hoop ik, zodat ik niet voor niets naar daar rijdt).

DannyH79

Behoorlijke noodweer hier in het midden van het land. Hoop toch zo af te kunnen reizen naar Veenendaal....
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

DanielsenAxedal

12/08 Stal Brzeg - Polonia Nysa
13/08 Sleza Wroclaw - Wigry Suwalki
15/08 Piast Zmigrod - Polonia Stal Swidnica
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

DannyH79

Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Rob1977_PSV

Gisteren dan toch een onverwacht vinckje kunnen zetten in Luxemburg. Via een bericht naar FC Differdange kreeg ik daags ervoor bevestigd dat er gevoetbald zou worden in eigen stadion tegen een club uit een divisie lager.

Het was gisteren nog 36 graden toen we niet ver voor de aftrap aankwamen in Differdange, maar al snel was duidelijk dat daar geen bal zou gaan rollen. Wat de reden is weten we nog niet, maar op een vrij laat tijdstip bleek de wedstrijd gecanceld te zijn en bleek Differdange een uitduel ingepland te hebben bij kampioen CS Fola Esch. Esch-sur-Alzette ligt slechts 10 km verderop en aangezien kickoff time een half uur later was, besloten we de gok maar te wagen.

Stade Émile Mayrisch lag in een zeer mooie bosrijke omgeving en in het begin moesten we de match nog volgen achter het hek. Na een poosje werden we binnengelaten samen met wat supporters en ik schat het aantal bezoekers in op 100. Maar we zagen wel twee van de beste 4 teams aan het werk. CS Fola Esch en FC Differdange scoorden beide 1 keer en waren voor de temperatuur van nog steeds ruim
30 graden vrij fel. Niveau schat ik in op top eerste divisie.

Een zeer leuke ervaring weer, onze kleine mannen konden ballenjongen spelen en na afloop door de sproeiers lopen. Iedereen blij ;-)
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Mokum1900

12/8 Vv Oostkapelle/Domburg 1 - Terneuzense boys ( Borsele sloeburg cup ) @ Vv Nieuwdorp
13/8 AFC Ajax - Fc Utrecht
15/8 vv Yereseke - vv Kruiningen (oefen)
Waar je ook gaat ik volg je overal


Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

Mrmtty20