Hoofdmenu

TV-tips

Gestart door TeeZee, jul 26, 2009, 14:00:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Lek11

Citaat van: Joost op jun 23, 2010, 21:28:53
Tennis op Wimbledon: Mahut tegen Isner staat 53-54 in set 5.

Geweldig. Alle records verbroken (langste partij, langste set, langste game en meeste aces ooit). Isner 98 aces en Mahut 94 als ik me niet vergis. Bij 59-59 maar gestopt omdat het te donker werd. Bijna 10 uur gespeeld gister. Ik kan me niet voorstellen dat die vandaag de partij kunnen hervatten.

Lek11

Wel dus. Ze gaan om 15:30 verder met die partij. Wat zullen die mannen een spierpijn hebben.

TeeZee


georgesv

iemand de docu gezien "Anvil! The story of Anvil" op canvas (virus)
wow dat was goed!!

Gerrit-Jan

Gisteravond de documentaire Puskas Hungary gezien; echt een ontzettend goede documentaire. Behalve uiteraard het voetbalgedeelte, maakt het ook veel duidelijk over de Europese geschiedenis van halverwege de vorige eeuw.

Jammer dat ik het laatste gedeelte niet helemaal goed wakker kon blijven door het belachelijke tijdstip van uitzending van zo'n fantastische documentaire (00:00-02:00).

HRM1880

Citaat van: Gerrit-Jan op dec 29, 2010, 01:22:45
Gisteravond de documentaire Puskas Hungary gezien; echt een ontzettend goede documentaire. Behalve uiteraard het voetbalgedeelte, maakt het ook veel duidelijk over de Europese geschiedenis van halverwege de vorige eeuw.

Jammer dat ik het laatste gedeelte niet helemaal goed wakker kon blijven door het belachelijke tijdstip van uitzending van zo'n fantastische documentaire (00:00-02:00).
Was inderdaad een zeer goede documentaire, gelukkig heb ik vakantie en helemaal kunnen uitkijken. Het einde ging vooral over zijn terugkeer naar Hongarije. Mijn bioritme ligt nu wel compleet overhoop.

Hugo

Citaat van: Gerrit-Jan op dec 29, 2010, 01:22:45
Gisteravond de documentaire Puskas Hungary gezien; echt een ontzettend goede documentaire. Behalve uiteraard het voetbalgedeelte, maakt het ook veel duidelijk over de Europese geschiedenis van halverwege de vorige eeuw.

Jammer dat ik het laatste gedeelte niet helemaal goed wakker kon blijven door het belachelijke tijdstip van uitzending van zo'n fantastische documentaire (00:00-02:00).

Recentelijk was er ook zo'n mooie docu over de Russische mafia, die werd ook s'nachts uitgezonden.

Verwijderd lid

eind van de middag op Eurosport 2 een liveverslag van een Hallentoernooi in Duitsland (Harder 13 Cup) met Mainz en Hoffenheim.

georgesv

vnv terug Belga Sport!!
aanrader!

http://programmas.canvas.be/category/belga-sport/belgasport-deze-week/

Documentaire van Luc Kempen, Lieven De Wispelaere en Jo Badisco over het WK Voetbal van 2002 in Japan en Zuid-Korea: voorlopig het laatste WK mét de Rode Duivels.

Donderdagavond 20 juni 2002 draait de spelersbus van de Rode Duivels de parking van het bondsgebouw op aan de Houba De Strooperlaan. Duizenden supporters verwelkomen de selectie die enkele dagen daarvoor op het punt stond Brazilië uit te schakelen in de achtste finale van het WK in Japan en Zuid-Korea. Helaas liepen de Rode Duivels op twee messcherpe counters van Rivaldo en Ronaldo: 2-0 dus. Maar geen mens die er toen rekening mee hield dat België, achttiende op de FIFA-ranking, nooit meer aan een groot voetbaltoernooi zou deelnemen. Zes opeenvolgende WK-deelnames, zo luidde de algemene opvatting, zouden snel gevolgd worden door een zevende. Niet dus.

Wat rest er van dit grillige laatste WK in het collectieve geheugen? Eén moment: het onterecht afgekeurde doelpunt van Marc Wilmots door de Jamaicaanse scheidsrechter Peter Prendergast in die veelbesproken achtste finale tegen Brazilië. Maar verder? Wie weet nog dat de Rode Duivels in totale verwarring het vliegtuig naar Japan namen nadat bondscoach Robert Waseige enkele uren daarvoor had laten weten trainer van Standard te worden? Hoe kon het gebeuren dat Waseige vervolgens dagen lang voor leugenaar werd aanzien en dat de Duivels – toch synoniem voor strijd en veerkracht – na twee wedstrijden in Japan over één kam werden geschoren met FC De Kampioenen? En wie was ook alweer de 'broer van onze dikke' die in geen tijd tot een gevreesd columnist uitgroeide?

'Het Laatste WK' doet af en toe de vraag rijzen of het nog wel iets is om naar uit te kijken, de Rode Duivels op een groot voetbaltoernooi, maar het is tegelijk een document over een voetbaltijd die nooit meer terugkeert. Een periode waarin de persoonlijke band tussen een bondscoach en zijn aanvoerder volstond om een gestrand schip weer vlot te krijgen.

Nik

Morgen om 21.15u op NPO 2 - Toms Engeland. Als ik de aankondigingen zie/lees moet dat heel tof zijn.


De moeder van presentator en journalist Tom Egbers is geboren in Engeland. Hij ging er in zijn jeugd elke zomervakantie naartoe en hij houdt erg van het land. In de zesdelige serie Toms Engeland neemt hij de kijker met de ferry mee naar Dover. Zoals hij er vroeger ook heen reisde. Egbers onderzoekt wat er over is van het Engeland uit zijn jeugd. Net als zovelen was ook Tom verrast door de Brexit. Kent hij Engeland nog wel? Voelen de Engelsen zich hier zelf nog wel thuis? Tom maakt portretten van uiteenlopende inwoners. Hij bezoekt onder andere 'The Farminator', die last heeft van illegale immigranten op zijn land en wil dat alles bij het oude blijft. Is this country going to the dogs, zoals de Engelsen zelf graag verzuchten, of valt het allemaal reuze mee?

Han

Recentelijk doet een tv-reclame van Calvé Pindakaas de ronde waarin een intrigerende hoofdtribune op een amateuracommodatie op de achtergrond in flitsen een bijrol vertolkt als decor. voor de hoofdrolspeelster Lieke martens.

De tribune in kwestie doet denken aan de (voormalige) houten hoofdtribune van Neptunus aan de Van Stolkweg in Rotterdam.


https://www.youtube.com/watch?v=POMO12jiGSI
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Sebastiaan_W

Citaat van: Han op okt 19, 2018, 23:19:30
Recentelijk doet een tv-reclame van Calvé Pindakaas de ronde waarin een intrigerende hoofdtribune op een amateuracommodatie op de achtergrond in flitsen een bijrol vertolkt als decor. voor de hoofdrolspeelster Lieke martens.

De tribune in kwestie doet denken aan de (voormalige) houten hoofdtribune van Neptunus aan de Van Stolkweg in Rotterdam.


https://www.youtube.com/watch?v=POMO12jiGSI

De tribune in de tv-reclame is van Egmondia.

Han

Citaat van: Sebastiaan_W op okt 22, 2018, 12:56:41
De tribune in de tv-reclame is van Egmondia.

Briljant!
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Citaat van: Nik op aug 27, 2018, 13:25:34
Morgen om 21.15u op NPO 2 - Toms Engeland. Als ik de aankondigingen zie/lees moet dat heel tof zijn.


De moeder van presentator en journalist Tom Egbers is geboren in Engeland. Hij ging er in zijn jeugd elke zomervakantie naartoe en hij houdt erg van het land. In de zesdelige serie Toms Engeland neemt hij de kijker met de ferry mee naar Dover. Zoals hij er vroeger ook heen reisde. Egbers onderzoekt wat er over is van het Engeland uit zijn jeugd. Net als zovelen was ook Tom verrast door de Brexit. Kent hij Engeland nog wel? Voelen de Engelsen zich hier zelf nog wel thuis? Tom maakt portretten van uiteenlopende inwoners. Hij bezoekt onder andere 'The Farminator', die last heeft van illegale immigranten op zijn land en wil dat alles bij het oude blijft. Is this country going to the dogs, zoals de Engelsen zelf graag verzuchten, of valt het allemaal reuze mee?
Dit was een hele boeiende serie, vooral als je bovengemiddeld veel houdt van Engeland.