Wedstrijden in de Eredivisie bezoeken zonder clubcard?

Gestart door GroundhopWinger, okt 13, 2022, 09:09:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GroundhopWinger

Beste mede-groundhoppers,

Het afgelopen jaar ben ik begonnen om mijn rondje langs de Hollandsche velden uit te breiden en het doel gesteld om sowieso alle stadions/sportparken van de Eredivisie, de Eerste, Tweede en Derde Divisie te bezoeken.

Ik loop er nu steeds meer tegenaan dat wedstrijden bezoeken in de Eredivisie problemen oplevert i.v.m. Clubcardverplichtingen. Ik heb zelf al een clubcard van één van de Eredivisieclubs, dus daardoor kan ik geen nieuwe clubcard aanvragen.

Ik ben benieuwd hoe jullie dat doen. Iemand tips of aanbevelingen?

Alvast bedankt!
https://twitter.com/RubenWingerden
@Futbology: Rvwin86
Instagram: GroundhopWinger

Nort

Citaat van: GroundhopWinger op okt 13, 2022, 09:09:34
Beste mede-groundhoppers,

Het afgelopen jaar ben ik begonnen om mijn rondje langs de Hollandsche velden uit te breiden en het doel gesteld om sowieso alle stadions/sportparken van de Eredivisie, de Eerste, Tweede en Derde Divisie te bezoeken.

Ik loop er nu steeds meer tegenaan dat wedstrijden bezoeken in de Eredivisie problemen oplevert i.v.m. Clubcardverplichtingen. Ik heb zelf al een clubcard van één van de Eredivisieclubs, dus daardoor kan ik geen nieuwe clubcard aanvragen.

Ik ben benieuwd hoe jullie dat doen. Iemand tips of aanbevelingen?

Alvast bedankt!
Voor de kleinere wedstrijden in de Eredivisie heb je soms geen clubcard nodig en daarnaast kun je b.v. via de dit forum wel in connectie komen met mensen die je willen helpen. De bereidheid van mensen hangt vaak af hoe actief je bent op het forum en voor welke wedstrijd je kaarten vraagt (i.c.m. je eigen club voorkeur).

Aan je profielfoto te zien, ga ik er vanuit dat je voor Ajax bent. Dus ik ga geen kaart regelen voor NEC - Ajax. Maar voor een andere wedstrijd kan ik wel een kaart regelen voor je. En NEC - Vitesse is altijd lastig. 

FCT1980

Citaat van: Nort op okt 13, 2022, 10:57:08
Voor de kleinere wedstrijden in de Eredivisie heb je soms geen clubcard nodig en daarnaast kun je b.v. via de dit forum wel in connectie komen met mensen die je willen helpen. De bereidheid van mensen hangt vaak af hoe actief je bent op het forum en voor welke wedstrijd je kaarten vraagt (i.c.m. je eigen club voorkeur).

Aan je profielfoto te zien, ga ik er vanuit dat je voor Ajax bent. Dus ik ga geen kaart regelen voor NEC - Ajax. Maar voor een andere wedstrijd kan ik wel een kaart regelen voor je. En NEC - Vitesse is altijd lastig.

Zo zit ik er ook in met FC Twente.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!


DanielsenAxedal

In 2019 en 2020 mailde ik wel eens club wanneer ik met wat vrienden naar een wedstrijd wilde waar een clubkaart nodig was. Soms werken ze dan prima mee.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Hunebed on tour

Mocht je fan zijn van een eredivisieclub is het uitvak natuurlijk je beste kans om aan tickets te komen.
Voor de rest is het zaak de desbetreffende clubwebsites in de gaten te houden voor wedstrijd die in de vrije verkoop gaan. Ook wil het benaderen via mail of social media nog wel eens helpen.

GroundhopWinger

Bedankt voor jullie reacties!

Het lijkt mij juist leuk om andere clubs te bezoeken zonder Ajax te zien spelen! NEC En FC Twente zijn inderdaad nog twee clubs die op mijn lijst staan om te bezoeken. Als ik eens een leuke wedstrijd tegen kom die voor mij qua planning uit komt, laat ik het wel even weten.

Ik heb ook al een aantal keer een club benaderd, maar helaas door strenge regelgeving was dit niet mogelijk om aan kaarten te komen.
https://twitter.com/RubenWingerden
@Futbology: Rvwin86
Instagram: GroundhopWinger

Hunebed on tour

Voor tickets voor FC Emmen kan je altijd even een berichtje sturen.

GroundhopWinger

Top, bedankt! FC Emmen staat ook nog op m'n lijst.
https://twitter.com/RubenWingerden
@Futbology: Rvwin86
Instagram: GroundhopWinger