The season 2013/2014

Gestart door FC_Emmen, apr 16, 2013, 12:16:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FC_Emmen

19 juni om 10:00 wordt het nieuwe speelschema bekend gemaakt.
Bron: https://twitter.com/doingthe116/status/324100074865041408
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Joost

QPR thuis, mooie pot.

Paar leuke derbies zitten er ook tussen.

FCT1980

Zeker leuke derby's.
Maar er wordt ook op regio geloot toch? Dan krijg je dat al snel. Weet overigens niet zeker of dit klopt hoor.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

TeeZee

Bournemouth v Portsmouth is een leuke.

FCT1980

Zeker. Wil zelf graag nog een keer naar Fratton Park. Misschien dit jaar als Wimbledon daar naartoe moet.
Kijken wat de fixtures ons straks brengen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

FCT1980

Citaat van: FCT1980 op jun 19, 2013, 09:42:13
Zeker. Wil zelf graag nog een keer naar Fratton Park. Misschien dit jaar als Wimbledon daar naartoe moet.
Kijken wat de fixtures ons straks brengen.

En de fixtures zijn geweldig.
Weekend van 19 oktober wordt het Swindon, Portsmouth, Villa en Palace. Fijn weekendje dus.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jef400

Heeft iemand hier op dit forum ervaring met Newport County FC? Ga met mijn familie in de herfstvakantie naar Wales en ik zag dat ze zowel de 19e als de 26e thuis spelen.
Mijn vraag is of dit een verstandige keuze is.

HRM1880

Citaat van: Jampot op jul 17, 2013, 19:40:22
Heeft iemand hier op dit forum ervaring met Newport County FC? Ga met mijn familie in de herfstvakantie naar Wales en ik zag dat ze zowel de 19e als de 26e thuis spelen.
Mijn vraag is of dit een verstandige keuze is.
Ben daar vorig jaar geweest tegen Wrexham. Dat rugbystadion is een pareltje, maar de mooiste tribune kan je echter niet helemaal op. Ook is er iets met de verlichting waardoor je niet echt goede foto's kan maken. Voor de stad zelf moet je er echter niet meteen komen.

Hugo

Citaat van: Jampot op jul 17, 2013, 19:40:22
Heeft iemand hier op dit forum ervaring met Newport County FC? Ga met mijn familie in de herfstvakantie naar Wales en ik zag dat ze zowel de 19e als de 26e thuis spelen.
Mijn vraag is of dit een verstandige keuze is.

Het is geen Premier League hé, maar als  je dat oka vindt zou ik gewoon gaan.

Jef400

Citaat van: Hugo op jul 17, 2013, 21:17:16
Het is geen Premier League hé, maar als  je dat oka vindt zou ik gewoon gaan.
Ben zelf Volendam gewend dus dat maakt niet zoveel uit qua niveau. Bedankt voor de antwoorden.

FC_Emmen

Informatie voor de pie liefhebber!
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Daffy

Hallo allemaal, tijdje geleden dat ik wat geplaatst heb op het forum. Graag zou ik jullie advies willen over het volgende: van do. 21 november tot ma. 25 november ben ik in London. Heb al gekeken naar mogelijke wedstrijden. In mijn optiek is het mooiste affiche dat weekend West Ham United - Chelsea (23 nov, 18.00 u). Andere opties zouden Millwall - Barnsley (23 nov. om 16.00u,), Fullham - Swansea City kunnen zijn. Wellicht is het qua tijd zelfs mogelijk om een wedstrijd van zowel Millwall en West Ham te bezoeken op een dag?

Nu heb ik geen ervaring met het bestellen van tickets in Engeland. Hoe zou ik dit het best aan kunnen pakken, via de officiële kanalen of via een derde partij?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Daffy

ALenstra

Even een correctie: Millwall-Barnsley is om 15.00 en om 17.30 is West Ham United-Chelsea. Beide wedstrijden met elkaar combineren gaat je niet lukken. Voor de eerste wedstrijd kan je kaarten gewoon aan de kassa krijgen. Voor de tweede wedstrijd gaat dat lastiger worden aangezien het een enorme risicowedstrijd is. Fulham-Swansea City moet mogelijk zijn als je vooraf besteld. Kaarten bestel je het best bij de officiele kanalen, om te beginnen bij de clubsite.