EK Athletiek Barcelona 2010

Gestart door Han, jul 29, 2010, 00:44:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Han

Ik zag vanavond de 10000 (tienduizend) meter voor dames tijdens het EK 2010 in Barcelona. Een even boeiend en tactisch schouwspel.

Nederland behaalde met Hilda Kibet namens Kenia een verdienstelijke vierde plaats en dus een houten medaille. De eveneens exotisch-genaturaliseerde Elvan Abeylegesse won goud voor Turkije.

De Teutoonse verslaggever van dienst zei na afloop in 'the mixed zone' tegen zijn als zesde gearriveerde landgenote Sabrina Monckenhaupt:

CiteerSie haben die Bronzen Medaille gewonnen von den eingebürtigen Mitteilnehmerinnen

Ein Wettbewerb in einem Wettbewerb.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

#1
Wat is de stelling?

Han

#2
Citaat van: TeeZee op jul 29, 2010, 13:49:45Wat is de stelling?

Hoezo stelling? Waarom toch die ontembare behoefte etaleren om ongevraagd een mening te willen ventileren?

On-topic maar weer.

Ik volg dit EK in Barcelona via Dubai Sports en keek vanavond onder andere  naar de finale van het hinkstapspringen. Elke keer dat de Israëlische deelnemer Yochai Haleviaan de beurt was ging het scherm op zwart.

Ein Wettbewerb in einem Wettbewerb.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

Ook de Estlandse discuswerper Märt Israel kwam op zondagavond niet door de ballotage van Dubai Sport.

Ein Wettbewerb in einem Wettbewerb.

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Gert

Citaat van: Han op jul 30, 2010, 00:04:47
Ik volg dit EK in Barcelona via Dubai Sports en keek vanavond onder andere  naar de finale van het hinkstapspringen. Elke keer dat de Israëlische deelnemer Yochai Haleviaan de beurt was ging het scherm op zwart.

Ein Wettbewerb in einem Wettbewerb.

Wat willen ze daarmee bewerkstelligen? Bewijzen dat Israel niet bestaat? Zou wel leuk zijn geweest al hij had gewonnen, en de kijkers maar denken: wie zou er toch bovenaan staan?

Han

Citaat van: Gert op aug 02, 2010, 18:10:39
Wat willen ze daarmee bewerkstelligen? Bewijzen dat Israel niet bestaat? Zou wel leuk zijn geweest al hij had gewonnen, en de kijkers maar denken: wie zou er toch bovenaan staan?

Och, het mocht een van de Arabische suikeromen van Chelsea ooit behagen om de Londenaren met een sponsorloos shirt aan te laten treden tegen een Israëlische club.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed