Beker van België 2015-2016

Gestart door Joost, jun 20, 2015, 11:51:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Penders op jan 26, 2016, 23:19:45
Is het voor een neutrale toeschouwer mogelijk om de finale te bezoeken?

Ik ben een aantal jaar geleden ook naar Standard - Westerlo geweest
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Ik heb KAA Gent v K. Cercle Brugge gezien en toen moesten de tickets in Brugge of Gent worden opgehaald.

Penders

Dit jaar zitten er in de finale alleen ploegen met een grote aanhang als ik me niet vergis, dus ben bang dat het lastig wordt.
Via Gent naar Brussel is nog te doen, maar de andere ploegen liggen gelijk een stuk verder.

Penders

Bedankt voor de reacties in ieder geval, ga een poging wagen

Joost

Citaat van: Penders op jan 27, 2016, 14:53:16
Dit jaar zitten er in de finale alleen ploegen met een grote aanhang als ik me niet vergis, dus ben bang dat het lastig wordt.
Via Gent naar Brussel is nog te doen, maar de andere ploegen liggen gelijk een stuk verder.

Ik bedoelde dat je eerst in de voorverkoop naar Gent moet, niet op de finaledag.

Penders

Oh zo, dacht dat je bedoelde dat je dan daar je tickets moet omwisselen.

hgrm

Ik heb ooit eens voor een bekerfinale een ticket besteld bij Club Brugge.

Ging uitstekend op één detail na: het kaartje lag pas de maandag na de wedstrijd in de brievenbus.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

syntric

Citaat van: hgrm op jan 27, 2016, 16:03:04
Ik heb ooit eens voor een bekerfinale een ticket besteld bij Club Brugge.

Ging uitstekend op één detail na: het kaartje lag pas de maandag na de wedstrijd in de brievenbus.

Heb ik een keer gehad ticket voor een Engelse match  besteld dat er niet op tijd doorkwam. Was geen probleem, gewoon de mail met de bestelling ginder getoond en er werd ter plaatse een ticket geprint.
Groundhopper for life :-)

Nort

Citaat van: syntric op jan 27, 2016, 17:38:00
Heb ik een keer gehad ticket voor een Engelse match  besteld dat er niet op tijd doorkwam. Was geen probleem, gewoon de mail met de bestelling ginder getoond en er werd ter plaatse een ticket geprint.

Op neutraal terrein is dat natuurlijk wel lastiger...

groundhop.org

Citaat van: Penders op jan 27, 2016, 14:54:12
Bedankt voor de reacties in ieder geval, ga een poging wagen

Vorig seizoen nog de finale Club Brugge - Anderlecht bezocht. Kaarten via een supportersvereniging en dus ook met hun bus meegereisd richting Brussel.

De publiekswissel

Is hier iemand die weet hoe/waar ik kaartjes voor de Belgische beker finale (Maakt mij niet uit waar of in de neutrale vakken) kan kopen? Of dat iemand mij kan helpen. Brugge was binnen drie dagen zijn kaartjes al kwijt.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Wesley10__

Citaat van: De publiekswissel op feb 26, 2016, 09:56:20
Is hier iemand die weet hoe/waar ik kaartjes voor de Belgische beker finale (Maakt mij niet uit waar of in de neutrale vakken) kan kopen? Of dat iemand mij kan helpen. Brugge was binnen drie dagen zijn kaartjes al kwijt.

Zou ook wel graag willen gaan maar heb begrepen dat het dit jaar, gezien de finalisten, erg lastig kan worden.

Joost

Citaat van: De publiekswissel op feb 26, 2016, 09:56:20
Is hier iemand die weet hoe/waar ik kaartjes voor de Belgische beker finale (Maakt mij niet uit waar of in de neutrale vakken) kan kopen? Of dat iemand mij kan helpen. Brugge was binnen drie dagen zijn kaartjes al kwijt.

Bij Standard zie ik dit;
http://www.standard.be/nouvelles-2/lire/~finale-van-de-croky-cup-praktische-info-en-ticketinfo.htm?lng=nl#.VtAhk01Palx

jona93

Citaat van: Wesley10__ op feb 26, 2016, 10:06:08
Zou ook wel graag willen gaan maar heb begrepen dat het dit jaar, gezien de finalisten, erg lastig kan worden.
Bij Brugge is er een kleine kans dat er nog tickets vrijkomen de supportersclubs moesten hun lijsten doorgeven van het aantal tickets. Indien er via de supportersclubs over zijn zullen deze tickets in vrije verkoop aangeboden worden
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12