Hoofdmenu

FA-cup

Gestart door Arjen, jan 05, 2015, 21:36:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: FCT1980 op dec 05, 2017, 11:37:00
Brighton - Palace springt er ook wel uit hoor.
De autoriteiten daar hadden liever een andere tegenstander gezien.

Wedstrijden die ook in de competitie worden gespeeld vind ik in de Cup toch minder interessant.

Nickky

Citaat van: Nort op dec 05, 2017, 09:50:25
Newport - Leeds wordt één uur voor de kick-off afgelast en verplaatst naar midweeks.

Waarom denk je dat Nort?

Nort

Citaat van: Nickky op dec 05, 2017, 12:25:32
Waarom denk je dat Nort?
Ervaringen uit het verleden -.-

Nickky

#123
De fa cup wedstrijden zijn ingedeeld op tv schema. De enige wedstrijd op de vrijdag is Liverpool - Everton. Dat kon dus minder uitpakken. Mijn vraag is, hoe in hemelsnaam ga ik aan kaarten komen?
Goede tips zijn van harte welkom.

Zaterdag is er keuze zat.

En zondag is er het volgende:
Newport - leeds
Shrewsbury - west ham
Nottingham - Arsenal.

Ook drie plaatjes. Ik zou graag een van de drie willen bezoeken. Hoe zou dat gaan qua kaarten? Zal er voor een van de wedstrijden kaarten te krijgen zijn? Ik heb er weinig zicht op. 

Arjen

Vorig jaar kreeg Plymouth in derde ronde 8000 kaarten. Als Everton die ook krijgt dan zou ik denken dat er wel kaarten in de general sale gaan.

Nort

Citaat van: Arjen op dec 07, 2017, 21:09:44
Vorig jaar kreeg Plymouth in derde ronde 8000 kaarten. Als Everton die ook krijgt dan zou ik denken dat er wel kaarten in de general sale gaan.
Dat denk ik niet.

Voor Newport kun je wel kaartjes krijgen, al is het dw vraag of ze tegen Leeds vrije verkoop gaan houden.

Nickky

Ik twijfel ook of het gaat lukken voor Liverpool - Everton. Dat staat dit weekend ook op papier en is stijf uitverkocht.
Om daar nou blind een vlucht voor te boeken zonder enig alternatief, vind ik wat link.

Hoe zou het gaan met de kaarten voor Shrewsbury - west ham? Ook vol restricties ?

Nort

Citaat van: Nickky op dec 07, 2017, 22:04:36
Ik twijfel ook of het gaat lukken voor Liverpool - Everton. Dat staat dit weekend ook op papier en is stijf uitverkocht.
Om daar nou blind een vlucht voor te boeken zonder enig alternatief, vind ik wat link.

Hoe zou het gaan met de kaarten voor Shrewsbury - west ham? Ook vol restricties ?
Dat zal geen general online sale worden denk ik.

Nickky

Nee dat vrees is ook.
Lastig hoor. Nottingham - Arsenal is ook mooi, maar dan is er geen terugvlucht meer.
Dus zijn alleen Newport - leeds en Shrewsbury - west ham een optie. Althans voor de zondag.
Voor de vrijdag evt Liverpool - Everton. Allemaal mooi maar lastig qua kaarten. Als ik voor één van deze drie kaarten kan krijgen ga ik, in combinatie met een zaterdag wedstrijd.
Anders moet ik alleen voor één zaterdag wedstrijd gaan, dat vind ik zonde en ga ik Liever een ander weekend. Ik neem Mn zoontje mee en dan wordt het wel een duur grapje voor slechts één pot.

Wat kan voetbal je toch een hoop kopzorgen leveren

Arjen

#129
Vorig jaar werden er 5 wedstrijden op zondag gespeeld. Cardiff werd uitgezonden op BBC Wales en nog twee niet tv wedstrijden (Middlesboro en Chelsea). Dus mogelijk wordt er nog wat geschoven. Villa en Birmingham spelen beide thuis en de Manchester-clubs. Ik weet niet of de politie daar op twee wedstrijden op een dag zit te wachten.

Joost

Citaat van: Arjen op dec 07, 2017, 23:25:31
Vorig jaar werden er 5 wedstrijden op zondag gespeeld. Cardiff werd uitgezonden op BBC Wales en nog twee niet tv wedstrijden (Middlesboro en Chelsea). Dus mogelijk wordt er nog wat geschoven. Villa en Birmingham spelen beide thuis en de Manchester-clubs. Ik weet niet of de politie daar op twee wedstrijden op een dag zit te wachten.

Ik was ook heel verrast dat beide Manchesterduels op zaterdag op hetzelfde tijdstip blijven staan.

Sebastiaan_W

Citaat van: Joost op dec 08, 2017, 08:41:21
Ik was ook heel verrast dat beide Manchesterduels op zaterdag op hetzelfde tijdstip blijven staan.

In jouw geval, onaangenaam.

Gerrit-Jan

Citaat van: Nickky op dec 07, 2017, 22:29:59
Nee dat vrees is ook.
Lastig hoor. Nottingham - Arsenal is ook mooi, maar dan is er geen terugvlucht meer.
Dus zijn alleen Newport - leeds en Shrewsbury - west ham een optie. Althans voor de zondag.
Voor de vrijdag evt Liverpool - Everton. Allemaal mooi maar lastig qua kaarten. Als ik voor één van deze drie kaarten kan krijgen ga ik, in combinatie met een zaterdag wedstrijd.
Anders moet ik alleen voor één zaterdag wedstrijd gaan, dat vind ik zonde en ga ik Liever een ander weekend. Ik neem Mn zoontje mee en dan wordt het wel een duur grapje voor slechts één pot.

Wat kan voetbal je toch een hoop kopzorgen leveren


Ga ook proberen om kaarten te krijgen voor Newport of Shrewsbury. Ben van plan om dat te combineren met Boston United op zaterdag, want begreep dat York Street tegen de vlakte gaat.
Zag dat je vanaf Amsterdam voordelig kunt vliegen op Luton, en ook nog eens gunstige tijden.

jona93

Hier zal het waarschijnlijk Nottingham-Arsenal worden dat we gaan
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Defender

Domme vraag, wat heeft Newport te bieden ?
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa