Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

TeeZee

Zelf heb ik geen plannen, maar de mensen die altijd al eens naar Man Utd wilden hebben dit seizoen kans. Op dit moment is de League Cup wedstrijd tegen QPR (11/11) in de vrije verkoop. Ook sommige PL-wedstrijden heb ik al een (schaars) aantal keren deze status zien bereiken.

Ici c est Paris

Hopen dat Twente thuisspeelt tegen PSG...en dan tickets zien te regelen!

Sebastiaan_W

Voor mij geldt het voor SC Heerenveen - Portsmouth FC!

Houseman

Zitten een paar leuke reisjes aan te komen, alleen Braga-uit laat ik schieten.. de rest is om van te watertanden.

Joost

Citaat van: Houseman op okt 07, 2008, 12:37:37
Zitten een paar leuke reisjes aan te komen, alleen Braga-uit laat ik schieten.. de rest is om van te watertanden.
Hoe weet je dat jullie uit naar Braga gaan? Het speelschema moet nog bepaald worden.

Houseman

Klopt, ik had er bij moeten zetten "als het eventueel Braga wordt, laat ik die schieten". Laat het maar Wolfsburg en Milan uit worden ofzo.

Ici c est Paris

Citaat van: Ici c est Paris op okt 07, 2008, 12:29:54
Hopen dat Twente thuisspeelt tegen PSG...en dan tickets zien te regelen!

Citaat van: witte leeuw op okt 07, 2008, 12:33:00
Voor mij geldt het voor SC Heerenveen - Portsmouth FC!

Mooi is dat. Allebei niet.

Sebastiaan_W


AthleticHolanda

Citaat van: Ici c est Paris op okt 07, 2008, 16:22:47
Mooi is dat. Allebei niet.

Schalke - PSG is toch ideaal voor jou? Veel dichterbij zullen ze niet komen vrees ik...

Alleen kaartjes zou inderdaad een probleem kunnen worden, thuisvak zal sowieso wel een utopie zijn, en neem aan dat PSG het uitvak ook wel vol zal krijgen?

Ici c est Paris

Citaat van: AthleticHolanda op okt 07, 2008, 20:55:20
Schalke - PSG is toch ideaal voor jou? Veel dichterbij zullen ze niet komen vrees ik...

Alleen kaartjes zou inderdaad een probleem kunnen worden, thuisvak zal sowieso wel een utopie zijn, en neem aan dat PSG het uitvak ook wel vol zal krijgen?

Precies, de verhalen die ik over Schalke heb gehoord zijn dat dat een zwarte markt avontuurtje zal worden dan. En uitvak hoef ik inderdaad niet op te rekenen nee.

hoevenen lion

3/12/2008 FC Twente - Schalke 04
4/12/2008 VfL Wolfsburg - Portsmouth
4/12/2008 Heerenveen - Sporting Braga

17/12/2008 Hamburger SV - Aston Villa
18/12/2008 NEC - Udinese

Ik hoop op één van deze dubbels. Maar voor NEC - Udinese zal het wel zeer moeilijk worden.

Pieros

NEC - Tottenham en NEC - Udinese zijn zekerheidjes. Andere UEFA-wedstrijden wordt nog even kijken.

Gerrit-Jan

Voor mij komt de loting prima uit, de wedstrijd tegen Schalke wordt op een woensdag gespeeld, wat ideaal is, aangezien ik op dinsdag en donderdag zelf moet trainen. Wil ook graag naar de uitwedstrijd tegen PSG, heb net even op de site van eurolines gekeken, en retourtje Parijs kost slechts 18 euro (donderdag de 18e heen, zaterdag de 20e terug, en maar hopen dat ik dan zaterdags geen inhaalwedstrijd heb), moet alleen nog een paar vrienden enthousiast zien te maken. Verder staat voor 1 november Union Berlin - Fortuna Dusseldorf op het programma.

Ici c est Paris

Nu worden voorzcihtig de mogelijkheden bekeken om naar Partizan Belgrado - Standard te gaan. Dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn.

HJanneman

Misschien op 11-11-2008 naar KV Turnhout - Roeselare(David in vorm tegen Goliath uit vorm).