Hoofdmenu

FC Limburg

Gestart door Stadionhopper, okt 21, 2008, 18:21:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: Hielke op apr 04, 2009, 11:24:53
Dit vind ik zonde:

Wat is er mis met Kaalheide als trainingslocatie? Niks lijkt me. Zelfs de kantine is er uitstekend!

Dat is net zo logisch als de hele fusie. Een perfecte locatie voor de jeugd en de training waar zelfs vorig jaar nog een kleine tribune is neergezet!

Stadionhopper

En de fusie staat weer op losse schroeven. Eindelijk een overheid die zijn knip dichthoudt voor de voetbalclubs. Mocht de provincie Limburg geld inbrengen in de nieuwe fusieclub is het logisch dat MVV en VVV benadeeld gaan worden hierdoor.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Ik geloof dat ik gek wordt.

Hielke

Prima statement van de provincie. Sef Vergoossen wist zijn staaltje creatief boekhouden ('We hebben de schuld van Fortuna geparkeerd, maar we gaan er op dit moment vanuit dat iedereen z'n geld terug krijgt.') ook al niet echt overtuigend te verkopen.

Laat Roda maar voortbestaan, die club komt er wel weer bovenop, wellicht via een paar jaar eerste divisie. TOF kan dan Fortuna wat langer in leven houden, zodat de Topklasse het vangnet voor die club kan worden. 

Sebastiaan_W

#154
Voor Joost en alle andere Roda en Fortuna fans hoop ik het niet, maar ik denk toch dat de fusie er door gedrukt gaat worden.


Joost

Citaat van: witte leeuw op apr 08, 2009, 10:57:29
Voor Joost en alle andere Roda en Fortuna fans hoop ik het niet, maar ik denk toch dat de fusie er door gedrukt gaat worden.



Naar verluid heeft TOF eindelijk de kans gekregen om de schulden tot in detail in te zien en met een saneringsplan te komen.

Ik hoop nergens meer op maar het lijkt erop dat er eindelijk wat kritische noten gekraakt gaan worden. Ik stel voor dat ze de hele fusie afblazen, de filmrechten verkopen en de winst delen.

Vaig

Sorry, voor mijn late reactie. Normaliter is er geen CC nodig voor Fortuna-MVV. Ik heb er zelf ook geen. Ik ga er zelf wel heen.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Hielke

Citeer'Ook een toekomst voor zelfstandig Roda JC'

Hoewel er al een akkoord was over de fusie tussen Roda JC en Fortuna Sittard, lijkt het plan nu in duigen te vallen. De provincie Limburg gaf dinsdag aan geen geld te willen stoppen in de nieuwe fusieclub Sporting Limburg. Fortuna Sittard geloofde daardoor weer in een zelfstandig voortbestaan van de club. Volgens de gemeente Kerkrade is er nu ook weer toekomst voor een zelfstandig Roda JC.

L1 meldt dat de PvdA-fractie van de gemeente Kerkrade met een nieuw voorstel is gekomen. 'Roda Kerkrade' zou door de gemeente gesponsord worden en op die manier zou Roda voldoende financiƫle middelen hebben om als zelfstandige club te blijven voortbestaan.

Fractievoorzitter van de PvdA Leo Jongen meldt dat de optie voor een zelfstandig Roda JC op deze manier realistisch is, nu de fusieclub weer naar de achtergrond is verdreven. Eerder gaf Roda-voorzitter Olaf van Eijndhoven aan dat een zelfstandig Roda JC niet tot de mogelijkheden behoorde. (Sportweek)

2 april: Roda en Fortuna hebben allebei geen bestaansrecht meer.
8 april: Roda en Fortuna hebben allebei weer bestaansrecht.

Dat gaat makkelijk daar!

Hielke

De fusie komt er niet.

Hierbij de felicitaties aan de supporters van Roda en Fortuna op dit forum, nog vele jaren!

Lek11

Super nieuws dit!

Vaig

Gefeliciteerd Joost!

Dat we elkaar nog vele jaren mogen bestrijden!
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Sebastiaan_W

Nou zat ik er toch naast dat de fusie koste wat het kost erdoor gedrukt zou worden, gelukkig maar voor de supporters aldaar.

Al kunnen een aantal Roda supporters een sv verwachten na het gebeuren van afgelopen zondag. Las ergens dat Roda de supporters oproept om zichzelf te melden.

Joost

Citaat van: Vaig op apr 09, 2009, 11:19:23
Gefeliciteerd Joost!

Dat we elkaar nog vele jaren mogen bestrijden!

Precies! Al hoop ik wel dat dat dan in de Eredivisie is.

TeeZee

De KNVB trekt de licensie van Fortuna in, hiermee houdt het profvoetbal in Sittard op te bestaan.

HJanneman

En hoe zit het dan nu met die benefietwedstrijd tegen Bayern, heeft dat nog zin, gaat dat nog door?