Saltacampos on tour

Gestart door Saltacampos, mei 16, 2016, 18:13:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Saltacampos

Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Nort

Citaat van: Saltacampos op mrt 18, 2018, 11:54:56
PSV-VVV

https://www.scribd.com/document/374163390/229
MM dient ook als uitvak, indien de uitspelen club meer dan 700 kaarten afneemt.

Joost

Je zat juist op de plekken waardoor PSV een van de minst fijne uitvakken van Nederland heeft.

Opmerkelijk dat jullie de bewegwijzering slecht vonden, ik kon er toch wel met regelmaat en volg zelf altijd wel de borden die richting Antwerpen/Maastricht/Venlo wijzen.

Saltacampos

Citaat van: Joost op mrt 18, 2018, 13:34:15
Je zat juist op de plekken waardoor PSV een van de minst fijne uitvakken van Nederland heeft.

Opmerkelijk dat jullie de bewegwijzering slecht vonden, ik kon er toch wel met regelmaat en volg zelf altijd wel de borden die richting Antwerpen/Maastricht/Venlo wijzen.
Ben je zeker dat Antwerpen erbij staat ? Venlo herinner ik me wel, maar eigenlijk is dat de foute richting uit. Dan moet je wel al weten dat je eerst die richting moet nemen. Mijn broer is dan nog geograaf van opleiding...

Vond de rechterzijde van MM zeker meer dan aanvaardbaar om te kijken hoor, de linkerkant is inderdaad dramatisch.
Over land and sea

Joost

Citaat van: Saltacampos op mrt 18, 2018, 17:12:23
Ben je zeker dat Antwerpen erbij staat ? Venlo herinner ik me wel, maar eigenlijk is dat de foute richting uit. Dan moet je wel al weten dat je eerst die richting moet nemen. Mijn broer is dan nog geograaf van opleiding...

Vond de rechterzijde van MM zeker meer dan aanvaardbaar om te kijken hoor, de linkerkant is inderdaad dramatisch.

Het klinkt misschien de verkeer richting uit maar de snelweg aan de onderzijde van Eindhoven is die van Antwerpen naar Venlo. Ik begon ook te twijfelen dus heb Google Street View er even bij gezocht. Op de binnenring staat Antwerpen bij iedere kruising op de borden.

Aanvaardbaar wellicht maar vergeet niet er ook regelmatig een net voor het vak hangt. Dat maakt het geen prettige plek zo in de donkere nok.

Saltacampos

Citaat van: Joost op mrt 18, 2018, 20:27:16
Het klinkt misschien de verkeer richting uit maar de snelweg aan de onderzijde van Eindhoven is die van Antwerpen naar Venlo. Ik begon ook te twijfelen dus heb Google Street View er even bij gezocht. Op de binnenring staat Antwerpen bij iedere kruising op de borden.

Aanvaardbaar wellicht maar vergeet niet er ook regelmatig een net voor het vak hangt. Dat maakt het geen prettige plek zo in de donkere nok.
Zou mij heel sterk verwonderen dat we dat geen van beiden zouden hebben gezien.
Zijn er recent werken gebeurd aan de afrit ter hoogte van de Mac Donalds Noord-Brabantlaan ?
Zou kunnen verklaren waarom beide gps'n daar tilt sloegen.
Het net waarvan sprake heb ik inderdaad gezien, maar dat hing nu opgerold aan het dak, kan mij voorstellen dat het met het net naar beneden een drama is.
Over land and sea

Saltacampos

Zomergem-Adegem
Adegem laat de kampioenstitel in 2de Provinciale A liggen op drie speeldagen van het einde.

https://www.scribd.com/document/374815539/230
Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Olav

Citaat van: Saltacampos op apr 03, 2018, 11:07:29
Portsmouth-Wigan

https://www.scribd.com/document/375420602/232

Leuk verslag! Krijg spontaan zin om een trip naar Engeland te plannen.

Langemannetje

Fratton Park moet ook echt een belevenis zijn, mooi verslag met schitterende foto's
73 grounds in 14 verschillende landen

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'