Week 35, maandag 6 september t/m zondag 12 september 2010

Gestart door TeeZee, aug 31, 2010, 16:53:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadionhopper

Citaat van: Joost op sep 10, 2010, 08:52:13
12/9 SVC 2000 v Sportclub Susteren

4 spelers van Susteren hebben een vrijgezellenavond vanavond, deze zullen morgen pas rond 6 uur morgenvroeg in hun bedje liggen.

Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper


spons

Citaat van: Breda op sep 13, 2010, 16:09:34
Prachtige ontlading bij NAC-Feyenoord, heerlijke 2-0-overwinning.

zo heerlijk vond ik het niet hoor
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Mar


voetbalfan

Citaat van: Mar op sep 14, 2010, 12:24:08

Hoe was Oosterzonen?

Veel te nonchalant, het leek wel of ze voor de wedstrijd al dachten de overwinning binnen te hebben. Bij Lille waren de verdedigers eerste helft ondermaats en gaven de ballen maar gewoon naar de spitsen van Oosterzonen die er heel de wedstrijd (behalve de 1-2 in de 83') veel te weinig mee deden. Lille scoorde ook vanuit een onrechtstreekse vrije trap na terug speelbal. In Oosterzonen moeten ze niet te snel denken dat ze er wel gaan kopen en dan kunnen ze misschien bovenaan in 4de klasse mee draaien. Ook trouwens dure inkom prijzen. Ik moest voor een staanplaats meer betalen als voor eerste en tweede klasse.

Joost

Zit er een rijke voorzitter achter Oosterzonen? leek mij altijd wel een sympathieke club.

Mar

Citaat van: voetbalfan op sep 14, 2010, 16:09:06
Veel te nonchalant, het leek wel of ze voor de wedstrijd al dachten de overwinning binnen te hebben. Bij Lille waren de verdedigers eerste helft ondermaats en gaven de ballen maar gewoon naar de spitsen van Oosterzonen die er heel de wedstrijd (behalve de 1-2 in de 83') veel te weinig mee deden. Lille scoorde ook vanuit een onrechtstreekse vrije trap na terug speelbal. In Oosterzonen moeten ze niet te snel denken dat ze er wel gaan kopen en dan kunnen ze misschien bovenaan in 4de klasse mee draaien. Ook trouwens dure inkom prijzen. Ik moest voor een staanplaats meer betalen als voor eerste en tweede klasse.


En hoeveel vragen de 'dikke nekken' dan? Het zal wel zijn dat ze duur zijn qua inkom want de Mellemans'en komen niet voor niets

voetbalfan

10 euro staanplaats (of zitplaats) voor kinderen tussen 12-16 jaar maar het is geen garantie op zitplaats (vol is vol). Ik weet niet hoeveel een oudere moet betalen maar ik ben gewoon binnen gegaan toen niemand op stond te letten maar uit een bron weet ik dat het die prijs is tussen 12-16 jaar.
Voorzitter geloof ik wel dat die er met wat geld tussen zit, hebben vorig seizoen toch de gebroeders Mellemans van KV Mechelen gekocht, dus ze zullen wel geld hebben. Hun grote sponser is geloof ik Keukens van Lommel.

3434

Ze hebben die niet gekocht. Maar wel in dienst genomen. Geen transfersom ofzo. Er zit heel veel geld daar. Getipt als titelkandidaad nummer 1.  Die 2 melles hadden zich ook op patro aangeboden.

Heb ooit eens gehoord 3000 euro per man. Maar kan ook vage roddel zijn.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

wekke

Citaat van: Joost op sep 14, 2010, 16:16:51
Zit er een rijke voorzitter achter Oosterzonen? leek mij altijd wel een sympathieke club.

Inderdaad en die voorzitter heeft als doel de club naar tweede klasse te brengen. Oosterzonen heeft dit seizoen ingekocht om mee te strijden voor de titel.

Joost

Citaat van: wekke op sep 14, 2010, 23:03:57
Inderdaad en die voorzitter heeft als doel de club naar tweede klasse te brengen. Oosterzonen heeft dit seizoen ingekocht om mee te strijden voor de titel.

Dat gebied is juist al verzadigd met voetbal op hoger niveau. Ingeklemd tussen Geel, Herentals, Heist en Westerlo. Geel trekt redelijk publiek, Westerlo zuigt alle beschikbare neutrale support op en Heist wekt ook de interesse van nieuwsgierige liefhebbers. Waar haalt Oosterzonen zijn publiek vandaan?

wekke

Citaat van: Joost op sep 15, 2010, 08:17:18
Dat gebied is juist al verzadigd met voetbal op hoger niveau. Ingeklemd tussen Geel, Herentals, Heist en Westerlo. Geel trekt redelijk publiek, Westerlo zuigt alle beschikbare neutrale support op en Heist wekt ook de interesse van nieuwsgierige liefhebbers. Waar haalt Oosterzonen zijn publiek vandaan?

Het rare is dat Oosterzonen, bij een leuke affiche, publiek weg trekt bij Westerlo. Maar je hebt gelijk, in de provincie Antwerpen en zeker in onze regio is er gewoonweg geen plek voor een nieuwe eerste of tweede nationaler. Oosterzonen gaat het een paar seizoenen goed doen in de nationale reeksen om dan volledig weg te zakken.

Joost

Citaat van: wekke op sep 15, 2010, 09:43:26
Het rare is dat Oosterzonen, bij een leuke affiche, publiek weg trekt bij Westerlo.

Wel knap van Westerlo overigens om zich zo te nestelen in een vol gebied. Hun toeschouwersaantallen zijn niet huizenhoog maar ze trekken uit een moeilijk gebied toch respectabele aantallen.


Citaat van: wekke op sep 15, 2010, 09:43:26
Maar je hebt gelijk, in de provincie Antwerpen en zeker in onze regio is er gewoonweg geen plek voor een nieuwe eerste of tweede nationaler. Oosterzonen gaat het een paar seizoenen goed doen in de nationale reeksen om dan volledig weg te zakken.

Is dat niet zoals het altijd in Belgie gebeurt?

wekke

Citaat van: Joost op sep 15, 2010, 09:51:49
Wel knap van Westerlo overigens om zich zo te nestelen in een vol gebied. Hun toeschouwersaantallen zijn niet huizenhoog maar ze trekken uit een moeilijk gebied toch respectabele aantallen.


In de regio wordt er vaak gelachen met Westerlo door hun lagere toeschouwersaantallen dan de andere prof clubs in de provincie. Feit is wel dat zij hun zaakjes beter op orde hebben. Gezonde club, goed gestructureerd, Wijnants die zich netjes in de bond heeft binnengewerkt,.... Het "sfeerloze" Westerlo is er in geslaagd een vaste en gezonde waarde te worden in het hedendaagse Belgische voetbal terwijl de traditie clubs Lierse, Antwerp en KV Mechelen problemen blijven hebben.

Nu begin ik wel het idee te hebben dat het aantal vaste Westerlo supporters langzaamaan stijgt, maar ik merk ook dat ze meer ambities beginnen te eisen van de club. Een mes dat aan twee kanten snijdt natuurlijk.


Citaat van: Joost op sep 15, 2010, 09:51:49
Is dat niet zoals het altijd in Belgie gebeurt?

Klopt, het geval Oosterzonen is natuurlijk geen alleenstaand geval. Dat gebeurt zeer regelmatig dat een club uit de onderste regionen van het voetbal plots een immense opmars maakt door de hulp van een rijke voorzitter en zijn zwart geld. Het loopt steeds hetzelfde af en binnen de kortste keren is de club failliet.

3434

Ik hoop van harte dat wij het hun moeilijk kunnen maken dit jaar.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11