Verlanglijst 2013-2014

Gestart door Arjen, mei 23, 2013, 21:19:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: Hugo op mei 24, 2013, 19:41:24
2 x tegen Cambuur, dat is ook best ambitieus!

RKC is ook geel-blauw :)

Verwijderd lid

Ik wil Augsburg en het nieuwe stadion van AA Gent bezoeken, verder geen grote wensen op dit moment.

Kleine wensen zijn er natuurlijk wel: FC Metz, SC Paderborn, Hansa Rostock, Stade Reims, Duitsland-Ierland, Finale DFB-Pokal 2014.

Joost

Citaat van: Meester op mei 24, 2013, 23:25:08
Ik wil Augsburg en het nieuwe stadion van AA Gent bezoeken, verder geen grote wensen op dit moment.

Kleine wensen zijn er natuurlijk wel: FC Metz, SC Paderborn, Hansa Rostock, Stade Reims, Duitsland-Ierland, Finale DFB-Pokal 2014.

Waarom specifiek die twee nieuwe stadions in Gent en Augsburg? Die staan er de komende 40 jaar ook nog wel en zeker Gent gaat heus niet plots failliet.

FCT1980

En waarom Paderborn?
Volgens mij het lelijkste stadion in Duitsland.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

AthleticHolanda

Citaat van: FCT1980 op mei 25, 2013, 12:38:02
En waarom Paderborn?
Volgens mij het lelijkste stadion in Duitsland.

Dat lijkt me de beste reden :-D.

wekke

Citaat van: Hugo op mei 24, 2013, 21:27:55
Inderdaad, het is meer Verona tegen Vicenza.

Klopt Vicenza en ook Napoli zijn de rivalen van Hellas. Ik las echter afgelopen maand een boek van een Engelsman die een jaar lang de harde kern van Hellas volgde en daarin wordt de verafschuwing voor Chievo ook in besproken. Bij Hellas vinden ze het gemaakte clubje Chievo maar niets. Nu het boek dateert van voordat Chievo een Serie A team werd. Ik ben dan ook enorm benieuwd of die verafschuwing is toegenomen nu Hellas jaren lang in de schaduw van Chievo heeft gestaan.

TeeZee

Citaat van: Joost op mei 24, 2013, 19:02:44
Ik heb maar 16 duels op mijn verlanglijstje;

Roda v Cambuur
Roda v FC Groningen
Roda v RKC
Roda v FC Twente
Roda v sc Heerenveen
Roda v PEC Zwolle
Roda v Heracles
Roda v Vitesse
Roda v NEC
Roda v FC Utrecht
Roda v AZ
Roda v Ajax
Roda v ADO Den Haag
Roda v Feyenoord
Roda v NAC
Roda v PSV
Twee mogelijke antwoorden hierop.
1. En komend seizoen?
of 2. Waarom Go Ahead/Volendam niet?

Koning Kriel

Een baan! Zonder baan ook weinig groundhoppen helaas.

Een moetje komend seizoen is een wedstrijd van groningen voorafgaand aan Emmen - Willem II. Op die manier maak ik tegelijk met mijn beste vriend Nederland compleet. (tenzij Achilles en/of Katwijk in de Jupiler league komen wat ik wel hoop want dan moeten die ook nog)

Joost

Citaat van: TeeZee op mei 25, 2013, 15:41:30
Twee mogelijke antwoorden hierop.
1. En komend seizoen?
of 2. Waarom Go Ahead/Volendam niet?

Omdat die nog niet zeker zijn.

LUFC

Komend jaar wil ik vooral in het buitenland meer wedstrijden gaan bezoeken. Als alles doorgaat, zal ik een halfjaar in Vilnius studeren en hopelijk in de Baltische staten wat potjes bezoeken. Ik hoop ook dat BATE de Champions League weer haalt, Minsk is namelijk maar 2 uurtjes rijden dus dan pak ik een Champions League wedstrijd mee hopelijk.

Partizan - Rode Ster, Levski - CSKA Sofia en Ujpest - Ferencaros staan al een tijdje op mijn verlanglijstje. Misschien dat ik een van die na de winter kan bezoeken dan.

In juli hopelijk ook een voorronde Champions League wedstrijd van Legia als de loting een beetje meezit.

Verwijderd lid

Citaat van: Joost op mei 24, 2013, 23:27:37
Waarom specifiek die twee nieuwe stadions in Gent en Augsburg? Die staan er de komende 40 jaar ook nog wel en zeker Gent gaat heus niet plots failliet.

Omdat ik met een bezoek aan Augsburg en Gent de 1. Bundesliga en de Eerste Klasse in België compleet maak.
Door de verhuizing van Gent is deze vanaf het nieuwe seizoen niet meer compleet bij mij.

Citaat van: FCT1980 op mei 25, 2013, 12:38:02
En waarom Paderborn?
Volgens mij het lelijkste stadion in Duitsland.

Omdat ik in de 1. en 2. Bundesliga alles in de buurt al heb gehad en Paderborn een wit vlekje is op mijn kaart.

De Duis

In Nederland staan alle competitie, beker en oefenwedstrijden van ADO Den Haag op het programma.

Verder hoop ik nog een leuke uitwedstrijd van Celtic in de Champions League te bezoeken.

AFC Wimbledon in een thuiswedstrijd staat wel op het programma, tegenstander maakt niet uit. Zal wel tijdens een weekend worden als er interland voetbal is zodat ik geen ADO wedstrijd mis.

Bier und Bratwurst

#27
Voor mij zullen het komende tijd even wat minder wedstrijden zijn. Door de verhuizing ben ik even komende maanden het geld aan andere dingen kwijt. Toch heb ik naast de wedstrijden van Twente  en een paar traditiegetrouw van Schalke, West Ham en Juventus op het programma staan. Voor de rest zie ik wel waar ik uitkom. Het zullen komende maanden wel wat oefenpotjes en amateurwedstrijden in de buurt (dus ook net over de grens in Duitsland) worden. Wel heb ik straks mooi de tijd om mijn site weer wat bij te werken. Door de verhuizing en al het geregel loop ik nog wat achter.

Verder hoop ik ook weer een baan te vinden!! Das wel zo prettig als je wilt groundhoppen.
Het ene stadion is het andere niet!

Its Matchday

Ik heb inmiddels ook een "wishlist" opgesteld. Van Engeland weet ik zeker niet alles te halen.
De rest is haalbaar.
Duitsland
Preußen Münster (Regionalliga West)
Rot-Weiß Essen - Rot-Weiß Oberhausen (Regionalliga West)
1 FC Köln - Fortuna Düsseldorf  (2. Bundesliga)
Fortuna Düsseldorf (2.Bundesliga)
Nederland
ADO Den Haag - Vitesse (Eredivisie)
Heracles Almelo - Vitesse (Eredivisie)
AZ Alkmaar - Vitesse (Eredivisie)
SC Heerenveen - Vitesse  (Eredivisie)
Cambuur Leeuwarden - Vitesse (Eredivisie)
FC Groningen - Vitesse (Eredivisie)
PEC Zwolle - Vitesse (Eredivisie)
NAC Breda - Vitesse (Eredivisie)
België
RC Mechelen (Derde Klasse A)
Royal Union Saint Gilloise (Derde Klasse B)
Anderlecht - Standard Liege (Pro League)
England
Crystal Palace (Premier League)
Newcastle United (Premier League)
Charlton/Millwall (Championship)
West Ham United (Premier League)
Aston Villa (Premier League)
Birmingham City (Championship)
@ViezeVis

De Duis

Citaat van: Its Matchday op jun 03, 2013, 11:22:38
Ik heb inmiddels ook een "wishlist" opgesteld. Van Engeland weet ik zeker niet alles te halen.
De rest is haalbaar.

ADO Den Haag - Vitesse (Eredivisie)

Waarom heb je die afgelopen seizoen niet gepakt? Jullie mochten voor een tientje komen?