Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

ALenstra

Geen idee. Lijkt me wel een interessant toernooi om te bezoeken. Je hebt me op een idee gebracht.

Mikevanderstar1991

We vertrekken op 24 april met de boot van Rotterdam naar Hull. Op vrijdagavond bezoeken we Stoke - Sheffield United. Op zaterdag zouden we graag naar Doncaster rovers - Bradford city gaan. Echter is voor het bestellen van tickets via de Doncaster site een bestelgeschiedenis nodig. Iemand die deze toevallig bezit ? of iemand met een gouden tip ?

We zoeken 8 tickets voor deze wedstrijd. Ik heb tot 3 maal toe gebeld met de ticketservice, maar ze wilden geen uitzondering maken helaas.

watergatehopper

Citaat van: Mikevanderstar1991 op apr 07, 2025, 16:24:06We vertrekken op 24 april met de boot van Rotterdam naar Hull. Op vrijdagavond bezoeken we Stoke - Sheffield United. Op zaterdag zouden we graag naar Doncaster rovers - Bradford city gaan. Echter is voor het bestellen van tickets via de Doncaster site een bestelgeschiedenis nodig. Iemand die deze toevallig bezit ? of iemand met een gouden tip ?

We zoeken 8 tickets voor deze wedstrijd. Ik heb tot 3 maal toe gebeld met de ticketservice, maar ze wilden geen uitzondering maken helaas.

Een bekende truc bij groundhoppers is om voor een andere thuiswedstrijd een kinderkaartje te kopen. Vanzelfsprekend maak je geen gebruik van dit ticket, maar op die manier heb je wel een bookinghistory waarmee je voor jullie wedstrijd de benodigde kaarten kunt kopen. Succes!

Futbology : Robert Vermanen
Website : www.watergatehopper.nl

🇧🇪 Challenger Pro League (2) ✅

Mikevanderstar1991

Ik heb die optie ook overwogen. Echter moet het een bestel geschiedenis zijn van voor maart 2025. Dus is deze optie helaas afgevallen.

Inmiddels heb ik zelf 4 kaarten kunnen bemachtingen. Zelf had ik maanden geleden al een account aangemaakt bij Doncaster. Door een membership af te sluiten heb ik 4 tickets kunnen kopen op mijn eigen account. Uiteraard heb ik geprobeerd om via een membership te zetten op een ander account, om aan nog 4 tickets te komen. Helaas lukte het niet via het nieuwe account om tickets te kopen. Ondanks het aanwezige membership.

Wat ik dus nu zoek is iemand met alleen maar een account aangemaakt voor maart 2025 bij Doncaster. Dan kan ik betalen voor het membership (20 pond) en zodoende nog 4 extra tickets bestellen.

cornederuiter

Iemand hier account en aankoophistorie bij Braunschweig? Wil 4 mei naar Braunschweig - Fortuna Dusseldorf, maar komt niet in vrije verkoop..

Bakkie

Iemand hier toevallig een booking history bij Parma en of een Tardini Card (clubkaart)?

Brabo

Iemand member bij 1. FC Köln? Ik zoek naar drie tickets tegen Jahn Regensburg op 3 mei.

Rob1977_PSV

Ik ben misschien een dag eerder op weg naar Denemarken en zou misschien Holstein Kiel-BMG zaterdag mee kunnen pakken. Wedstrijd is volgens mij uitverkocht, maar hier zitten veel mensen met kennis en ervaring en wellicht ook wel bij Kiel. Dus nooit geschoten is altijd mis. Iemand de gouden tip om daar nog aan twee kaarten te kunnen komen?
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

watergatehopper

Citaat van: Rob1977_PSV op apr 22, 2025, 14:06:54Ik ben misschien een dag eerder op weg naar Denemarken en zou misschien Holstein Kiel-BMG zaterdag mee kunnen pakken. Wedstrijd is volgens mij uitverkocht, maar hier zitten veel mensen met kennis en ervaring en wellicht ook wel bij Kiel. Dus nooit geschoten is altijd mis. Iemand de gouden tip om daar nog aan twee kaarten te kunnen komen?

Hoi Rob, ik kan je wellicht helpen. Gaat het om 1 kaartje?

Rob1977_PSV

Citaat van: watergatehopper op apr 23, 2025, 07:10:03Hoi Rob, ik kan je wellicht helpen. Gaat het om 1 kaartje?

Ik heb alleen plannen om te gaan als Koningsdag afgelast zouden worden (2 stuks in dat geval). Heb namelijk ook nog een dochter die ik voordat Koningsnacht verstreken is anders de auto niet in krijg ;-)
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

watergatehopper

Citaat van: Rob1977_PSV op apr 23, 2025, 08:51:48Ik heb alleen plannen om te gaan als Koningsdag afgelast zouden worden (2 stuks in dat geval). Heb namelijk ook nog een dochter die ik voordat Koningsnacht verstreken is anders de auto niet in krijg ;-)

Oh ja sorry ik lees nu twee idd. Nog niet helemaal wakker. DM maar als je het zeker weet en gaat. Ik ken een seizoenskaarthouder die wellicht iets kan betekenen voor jullie.