Verlanglijst seizoen 2022-2023

Gestart door Arjen, mei 26, 2022, 12:02:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Semper Fidelis

FC Twente speelt aankomend na 8 jaar weer Europees, dus de bedoeling is wel om hopelijk enkele tripjes te kunnen maken. Daarnaast wil ik de Eredivisie complementeren, daarvoor moeten: Sparta, Cambuur, Utrecht en eventueel Excelsior nog gevinckt worden. En in het buitenland is het toch wel eens de bedoeling om Dynamo Dresden thuis te vincken.


FCT1980

Voor het eerst heb ik niet echt wensen qua stadions of clubs.
Ik hoop net als hiervoor al werd gezegd dat het een normaal seizoen wordt.
Zoals Semper Fidelis al zegt zou ik ook graag een paar leuke tripjes met Twente doen. De eerste ronde zit het al tegen aangezien we op 5 augustus op vakantie gaan. Hopelijk spelen we eerst thuis dan kan ik in ieder geval die wedstrijd wel in het stadion zien.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Voetbalman

- Lierse - Anderlecht U23
- Eerste wedstrijd Anderlecht U23
- Nieuwe club van Kompany (Burnley wordt hardnekkig genoemd)
- Completeren Eredivisie en Eerste Divisie (excl. Beloftenteams): NEC, PEC, Sparta, Heerenveen, ADO, Almere, Graafschap, Excelsior, Emmen, Volendam
- Lyra-Lierse- Zwarte Leeuw en vice versa

Rest laat ik me verrassen.

headout

De komende 2 seizoenen wil ik nog eens alle 4 tribunes van Goodison Park vincken. Voordat de boel echt plat gaat (in 24/25 gaat Bramley-Moore Dock stadium open).
Een paastripje naar de UK, een paar potten met Feyenoord in Europa en enkele dagtripjes naar de UK. Een kinderhand is snel gevuld :-)
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

FCT1980

Citaat van: headout op mei 28, 2022, 20:00:48
De komende 2 seizoenen wil ik nog eens alle 4 tribunes van Goodison Park vincken. Voordat de boel echt plat gaat (in 24/25 gaat Bramley-Moore Dock stadium open).
Een paastripje naar de UK, een paar potten met Feyenoord in Europa en enkele dagtripjes naar de UK. Een kinderhand is snel gevuld :-)

Dat is een mooi streven idd. Ik wilde afgelopen seizoen met Villa naar Goodison maar ging helaas niet door.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Voetbalman

#20
Kans is reëel dat ik na mijn 'Honderd dagen voetbal'-project in 2015, in 2023 een nieuw voetbalavontuur uit de mouw ga schudden.

Voorlopig denk ik eraan om het geniale 31 matches van onze vriend Thomas Rensen te herhalen. Met een eigen toets natuurlijk, en trachten de gejaagdheid te vermijden die ik soms in het boek ontwaarde.

Mogelijks een road to the final in een Europese beker (voorkeur Conference League), maar dat is heel moeilijk naar speelschema's en fulltime werken.

Een 'Voetbalalfabet', ...

Ideeën altijd welkom, ik heb nog tijd ;)


Joost

Iedere week een club die iets met een vogel heeft.

wekke

Citaat van: Freebird op mei 29, 2022, 09:31:57
Kans is reëel dat ik na mijn 'Honderd dagen voetbal'-project in 2015, in 2023 een nieuw voetbalavontuur uit de mouw ga schudden.

Voorlopig denk ik eraan om het geniale 31 matches van onze vriend Thomas Rensen te herhalen. Met een eigen toets natuurlijk, en trachten de gejaagdheid te vermijden die ik soms in het boek ontwaarde.

Mogelijks een road to the final in een Europese beker (voorkeur Conference League), maar dat is heel moeilijk naar speelschema's en fulltime werken.

Een 'Voetbalalfabet', ...

Ideeën altijd welkom, ik heb nog tijd ;)

Ik heb eens met het idee van een fictieve beker gespeeld. Het concept is vrij simpel. Je kiest een match om te starten en volgt vanaf dan telkens de winnaar, bij een gelijkspel gaat de uitploeg door. De winnaar van de laatste seizoenswedstrijd wint je fictieve beker.

Je kan veel revisits hebben, maar als je op een team komt die in de nationale beker of Europees voetbal zit dan kan je in verrassende landen/competities komen.

Voetbalman

Citaat van: wekke op mei 29, 2022, 13:06:37
Ik heb eens met het idee van een fictieve beker gespeeld. Het concept is vrij simpel. Je kiest een match om te starten en volgt vanaf dan telkens de winnaar, bij een gelijkspel gaat de uitploeg door. De winnaar van de laatste seizoenswedstrijd wint je fictieve beker.

Je kan veel revisits hebben, maar als je op een team komt die in de nationale beker of Europees voetbal zit dan kan je in verrassende landen/competities komen.

Dan zit de kans er in dat je ofwel een heel seizoen in de Belgische provinciale reeksen zit, of dat je de Sloveense competitie helemaal gevinkt hebt :D

Interessant concept, maar niet ideaal met 2 kleine koters en een fulltime job :p

Vogels, dan zijn we op weg naar Zwaluwen en co. Bof -)

spons

Citaat van: Joost op mei 29, 2022, 11:50:06
Iedere week een club die iets met een vogel heeft.

Een heel seizoen IJsselmeervogels ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Mrmtty20

Ik probeer om nog wat te vincken met Lokeren - Temse, ongeacht welke reeks en tegenstanders we tegenkomen. Met vooral uitwedstrijden op zondagmiddag was het niet altijd makkelijk om hier weg te geraken met 2 koters. In November word de 3de geboren dus makkelijker zal het er niet op worden.
Verder toch 1 vriendenweekendje in het buitenland met een derby en een paar keer de grens naar Nederland over.

DannyH79

Citaat van: Joost op mei 29, 2022, 11:50:06
Iedere week een club die iets met een vogel heeft.

Gezellig beginnen bij Valleivogels
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

spons

Beginnen in Brazilië bij de goddelijke kanaries
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Voetbalman

Citaat van: spons op mei 29, 2022, 17:04:33
Beginnen in Brazilië bij de goddelijke kanaries

Haha, zouden we hier niet allemaal voor tekenen? -)

Soit, on topic, wil dit topic niet kapen. Zal binnenkort in mijn Honderd dagen voetbal-topic posten. Merci al om de opties mee uit te vogelen.

wekke

Citaat van: Freebird op mei 29, 2022, 17:21:45
Haha, zouden we hier niet allemaal voor tekenen? -)

Been there, done that ;-)