Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

aldobijl

Aanstaande zondag gaan we naar Antwerp tegen Cercle Brugge, heeft iemand een tip voor het parkeren?
Daarnaast is de wedstrijd van RWDM om 16.00u, is een combi mogelijk denken jullie?

GroundhopWinger

Citaat van: aldobijl op apr 06, 2023, 12:42:18
Aanstaande zondag gaan we naar Antwerp tegen Cercle Brugge, heeft iemand een tip voor het parkeren?
Daarnaast is de wedstrijd van RWDM om 16.00u, is een combi mogelijk denken jullie?

Qua parkeren zetten wij de auto altijd op het industrieterrein aan de Melkerijstraat op een kleine 10 minuten lopen van het stadion. Betreft de combi Antwerp en RWDM. Ik zie dat de wedstrijd van Antwerp om 16:00 is en die van RWDM om 19.15. Dat lijkt mij wat krap omdat meestal het wegkomen vanuit Antwerp altijd wel even duurt, en het ook nog een uur rijden is naar RWDM.
https://twitter.com/RubenWingerden
@Futbology: Rvwin86
Instagram: GroundhopWinger

Denniss

Komend weekend 29-4 speelt Unterhaching tegen Turkgucu munchen. Is dit een derby en leeft het een beetje?

Cyclebob

Iemand een tip voor een goede voetbalapp waar geplande wedstrijden per dag per omgeving te zien is? Ik ga over paar weken roadtrip doen
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 12/08/23 Bath City - Maidstone 3-0. Binnenland: 22/07/23: WWV Weurt; NEC - Altrincham 4-0. Futbology: Bob Vellinga

FCT1980

Citaat van: Cyclebob op apr 24, 2023, 19:06:56
Iemand een tip voor een goede voetbalapp waar geplande wedstrijden per dag per omgeving te zien is? Ik ga over paar weken roadtrip doen

Futbology is denk ik de beste.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Cyclebob

Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 12/08/23 Bath City - Maidstone 3-0. Binnenland: 22/07/23: WWV Weurt; NEC - Altrincham 4-0. Futbology: Bob Vellinga

Bakkie

Aanstaande maandag speelt Brescia de thuiswedstrijd tegen Cosenza. Ik kan alleen nergens iets vinden over de kaartverkoop van deze wedstrijd.
Iemand enig idee?

Joost

Citaat van: Bakkie op apr 26, 2023, 12:40:35
Aanstaande maandag speelt Brescia de thuiswedstrijd tegen Cosenza. Ik kan alleen nergens iets vinden over de kaartverkoop van deze wedstrijd.
Iemand enig idee?

Zie hier;

https://bresciacalcio.it/informativa-tickets-arriva-il-mini-abbonamento-bsfc-pack-per-le-ultime-due-battaglie/

En dan wordt het TicketOne portaal genoemd en dan kom je hier;
https://www.ticketone.it/event/brescia-calcio-stadio-mario-rigamonti-16995290/

Brian9

Iemand die kan helpen met een ticket voor Emmen-Twente of Go Ahead Eagles-Groningen van volgende week zondag?

Olav

Citaat van: Bakkie op apr 26, 2023, 12:40:35
Iemand enig idee?

Wat Joost zegt, kan online. Als je liever een echt kaartje wilt: ik was er laatst en bij het stadion is er ook verkoop. Wees wel ruim op tijd,  want er kan een lange rij staan.

Arjen

Is er iemand die mij kan helpen aan een kaart voor AZ - West Ham United? Ik hoor het graag.

Joost

Citaat van: Olav op apr 27, 2023, 23:36:27
Wat Joost zegt, kan online. Als je liever een echt kaartje wilt: ik was er laatst en bij het stadion is er ook verkoop. Wees wel ruim op tijd,  want er kan een lange rij staan.

Mijn ervaringen in Italiƫ zijn dusdanig dat ik altijd een ticket op voorhand zou kopen. Dat gedoe met paspoorten en invullen van gegevens door lokale sigarenboeren op lastig vindbare locaties is echt niet te doen.

woutertwente

Onder het mom van niet geschoten is altijd mis: kan iemand mij helpen aan een ticket voor de wedstrijd AZ - West Ham?

wies

Komende woensdag ga ik naar Union SG - Antwerp. Heeft iemand nog tips qua parkeren, schijnt lastig te zijn daar?