Week 33 / 11 - 17 aug 2008

Gestart door Sebastiaan_W, jun 26, 2008, 06:57:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Toon hier je plannen voor de week van 11 t/m 17 augustus

Stadionhopper

16-8 Dinamo Minsk - FC Gomel
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Batflyer

12 augustus: Charlton - Yeovil Town, Crystal Palace - Hereford of Watford - Bristol Rovers
16 augustus: West Ham - Wigan (geen idee of ik hiervoor aan kaarten kan komen)
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Stadionhopper

Citaat van: Batflyer op jun 26, 2008, 17:09:49
16 augustus: West Ham - Wigan (geen idee of ik hiervoor aan kaarten kan komen)

Als je de kaartjes gewoon besteld via de website van West Ham United is dit helemaal geen probleem. Je krijgt ze netjes thuisgestuurd. En Wigan is al helemaal geen publiekstrekker.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

TeeZee

Citaat van: Dennis1981 op jun 26, 2008, 17:14:57
Citaat van: Batflyer op jun 26, 2008, 17:09:49
16 augustus: West Ham - Wigan (geen idee of ik hiervoor aan kaarten kan komen)

Als je de kaartjes gewoon besteld via de website van West Ham United is dit helemaal geen probleem. Je krijgt ze netjes thuisgestuurd. En Wigan is al helemaal geen publiekstrekker.
Dat kan ik onderschrijven. Bestellen via de website (dus niet telefonisch) is overigens wel aan te raden, want het Cockney van de West Ham United ticket office is zo schel dat je na afloop trommelvliesprotheses nodig hebt.

Joost

Citaat van: Dennis1981 op jun 26, 2008, 17:14:57
Citaat van: Batflyer op jun 26, 2008, 17:09:49
16 augustus: West Ham - Wigan (geen idee of ik hiervoor aan kaarten kan komen)

Als je de kaartjes gewoon besteld via de website van West Ham United is dit helemaal geen probleem. Je krijgt ze netjes thuisgestuurd. En Wigan is al helemaal geen publiekstrekker.

De thuisvakken zijn bij West Ham United altijd uitverkocht, en dan is dit ook nog eens de allereerste wedstrijd van het seizoen.

TeeZee

Citaat van: Joost op jun 26, 2008, 19:01:42
De thuisvakken zijn bij West Ham United altijd uitverkocht
Als op tijd belt dan heeft hij gewoon een kaartje. Ondanks wat de cijfers zeggen (gemiddeld 500 onder capacity, vs Wigan vorig jaar trouwens -1500, incl segregatie suggergeert dat een near sold out) is WHU een van de makkelijker clubs om te bezoeken. Dat weet ik uit mijn -weliswaar belegen- ervaring en uit verhalen van anderen (en dan heb ik het niet over de tijd dat ze op het tweede plan acteerden).

Daffy

#7
16 augustus: Schalke 04 - Hannover 96

Maroboduus

#8
CiteerCitaat van: Joost op jun 26, 2008, 19:01:42
De thuisvakken zijn bij West Ham United altijd uitverkocht
Als op tijd belt dan heeft hij gewoon een kaartje. Ondanks wat de cijfers zeggen (gemiddeld 500 onder capacity, vs Wigan vorig jaar trouwens -1500, incl segregatie suggergeert dat een near sold out) is WHU een van de makkelijker clubs om te bezoeken. Dat weet ik uit mijn -weliswaar belegen- ervaring en uit verhalen van anderen (en dan heb ik het niet over de tijd dat ze op het tweede plan acteerden).

Heb West Ham gedurende het seizoen 2005/2006 (Premier League) bezocht. Gewoon online een ticket besteld en circa twee weken voor kick-off kreeg ik de kaarten netjes thuis gestuurd. Geen centje pijn. West Ham heeft helaas ook dat irritante systeem met plastic kaarten waarbij men de wedstrijd die bezocht wordt automatisch vrij schakeld. Dat betekend dat als je je boekingsbevestiging waarop het vak, stoelnummer en rij staat vergeet, je geen idee hebt waar je precies zit. Ook voor de ticketverzamelaars onder ons is dat een irritant systeem, maar in de toekomst zullen alle Engelse clubs het waarschijnlijk zo handhaven.

Daffy

#9
Citaat van: Denniz1974 op jul 02, 2008, 20:09:34
Citaat van: Daffy op jul 02, 2008, 11:46:33
16 augustus: Schalke 04 - Hannover 96

Succes met je jacht op een entreekaartje ... Het zal niet meevallen, tenzij je een kapitaal wilt betalen op de zwarte markt.

Wordt geregeld via kunde bij Hannover, ik sta ook in het uitvak. En dus ook gewoon voor een normale prijs.

Batflyer

#10
Citaat van: Batflyer op jun 26, 2008, 17:09:49
12 augustus: Charlton - Yeovil Town, Crystal Palace - Hereford of Watford - Bristol Rovers
16 augustus: West Ham - Wigan (geen idee of ik hiervoor aan kaarten kan komen)

Ik denk dat het Charlton - Yeovil of Watford - Bristol Rovers gaat worden, aangezien ik op zaterdag naar Crystal Palace tegen Watford wil.

Kaarten voor Charlton - Yeovil zijn al in de verkoop, maar om online te bestellen moet je Red Member zijn (is gratis). Kan ik het beste online bestellen of zou het voor deze wedstrijd ook nog wel op de wedstrijddag bij het stadion kunnen?
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

TeeZee

Wat ge-edit in dit topic, zodat de goede wedstrijden weer in het juiste weektopic staan.

Stadionhopper

Citaat van: Dennis1981 op jun 26, 2008, 13:26:34
16-8 Dinamo Minsk - FC Gomel

Wordt gewijzigd in:

Dinamo Kiev - Metalurg Zaporozhje

(Als de wedstrijd op vrijdag, zaterdag of zondag is)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Remco

vrijdag 15 augustus 19:30 Rot-Weiss Erfurt - FC Carl-Zeiss Jena (3. Liga)
zaterdag 16 augustus 14:00 Kickers Offenbach - 1. FC Union Berlin (3. Liga)

TeeZee

14/8 York City v Wrexham
Een hele mooie revisit, hopelijk krijg ik mijn fototoestel dit keer wel mee naar binnen. Ik heb ook een B&B geboekt op Bootham Crescent zelf, als die boeking gelukt is dan is dat wel heel leuk.