Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

Gilles

2 tickets voor de kwartfinale in Düsseldorf zijn binnen...

DannyH79

Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

FCT1980

Ik heb ook twee kaarten. Voor de halve finale in Dortmund. Blij mee.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Koning Kriel

0 uit 21

volgens mij sta ik ergens op een blacklist want heb nog nooit kaarten gekregen in een loting bij de UEFA

Joost

Citaat van: Koning Kriel op nov 15, 2023, 09:46:380 uit 21

volgens mij sta ik ergens op een blacklist want heb nog nooit kaarten gekregen in een loting bij de UEFA

Voor de Nations League toch wel?

Arjen

3x2 kaarten aangevraagd; 0 gekregen.

willytown79

Wel raar dat er geen spreiding is bij zoveel aanvragen. Ik had voor 8 wedstrijden aangevraagd en heb 3x succes. Bizar aangezien ik bij loterijen standaard naast de pot pis. Misschien dat bij de meeste aanvragen té veel mensen op de cat.C kaarten hebben ingeschreven.

ALenstra

Ik heb op de laagste categorieen ingeschreven en hogere categorieen niet geaccepteerd.

Jef400

1 uit 5. Categorie 3 in Dortmund. B3 tegen B4.

Koning Kriel

Gilles

Citaat van: Gilles op nov 14, 2023, 20:39:462 tickets voor de kwartfinale in Düsseldorf zijn binnen...
Wegens niet verkochte tickets uit de eerste fase, nog 2 tickets kunnen bijkopen voor een wedstrijd van de groepsfase, in Gelsenkirchen. Net is gebleken dat dit Engeland - Servië is. Ook hier blij mee...

ALenstra

Speelschema voor EK 2024 met tijden is nu bekend. En er kunnen weer kaarten aangevraagd worden.

Rob1977_PSV

Ik zou graag eens naar de Clásico willen in het voorjaar en weet uiteraard dat ik hiervoor veroordeeld ben tot ticketbureaus die veel te hoge prijzen vragen. Dit wetende zou ik graag tips horen welk bureau het beste is of wat de grootste kans is om aan deze tickets te kunnen komen. Met als alternatief de derby van Milaan. Want die is datzelfde weekend. Alvast bedankt!
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

jdebruin96

Ik zat paar maanden gelenden voor de lol eens te kijken voor de Clasico in Barcelona. Deze kaarten kon ik toen gewoon gemakkelijk halen in de vrije verkoop!

Willa09

Ik zou graag naar Spurs-Bournemouth gaan met 2 maten op 31 dec, iemand met een Spurs membership die mij kan helpen? Uitvak is uitverkocht helaas..