Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

Rob1977_PSV

Ik ga dit weekend een mooi rondje Saarland doen; vrijdag eerst naar de eigen club en voor zaterdag en zondag zijn voor respectievelijk naar Hoffenheim-Union Berlin (Darmstadt-Stuttgart was helaas uitverkocht), Karlsruhe-Düsseldorf en Elversberg-Osnabrück de kaarten al binnen.

We willen wellicht zondagavond op de weg naar huis nog via KAS Eupen-AA Gent een laatste stop maken. Deze kaarten wil ik niet op voorhand al kopen. Gaat dit aan het stadion lukken? Zal uiteraard niet uitverkocht zijn, maar ik ben niet altijd even goed op de hoogte van de verkoopvoorwaarden in België.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Saltacampos

Citaat van: Rob1977_PSV op feb 14, 2024, 15:11:27Ik ga dit weekend een mooi rondje Saarland doen; vrijdag eerst naar de eigen club en voor zaterdag en zondag zijn voor respectievelijk naar Hoffenheim-Union Berlin (Darmstadt-Stuttgart was helaas uitverkocht), Karlsruhe-Düsseldorf en Elversberg-Osnabrück de kaarten al binnen.

We willen wellicht zondagavond op de weg naar huis nog via KAS Eupen-AA Gent een laatste stop maken. Deze kaarten wil ik niet op voorhand al kopen. Gaat dit aan het stadion lukken? Zal uiteraard niet uitverkocht zijn, maar ik ben niet altijd even goed op de hoogte van de verkoopvoorwaarden in België.
Zal bij de thuisaanhang normaal geen enkel probleem zijn.
Mogelijk krijgen de bezoekers een combiregeling opgelegd, maar ook dat is niet zeker gezien de afstand en het speelmoment.
Over land and sea

Hunebed on tour

Citaat van: watergatehopper op jan 28, 2024, 11:35:43Is hier iemand die eventueel zou kunnen helpen voor 2 tickets voor Hearts - Celtic?
Deze staat niet op de site van Hearts en ik vermoed dat je een membership en/ of loyaltypoints moet hebben.

Ik heb volgens mij wel loyaltypoints bij Hearts, maar ik ben mijn customer reference kwijt.
Heb deze opgevraagd via Hearts. Mocht ik tickets kunnen kopen op basis hiervan laat ik het je weten.

FCT1980

Citaat van: watergatehopper op jan 28, 2024, 11:35:43Is hier iemand die eventueel zou kunnen helpen voor 2 tickets voor Hearts - Celtic?
Deze staat niet op de site van Hearts en ik vermoed dat je een membership en/ of loyaltypoints moet hebben.

Inmiddels gelukt toch?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

watergatehopper

Futbology : Robert Vermanen
Website : www.watergatehopper.nl

🇧🇪 Challenger Pro League (2) ✅

FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

rogo_breda

Blijkt toch nog lastig! Nog steeds op zoek naar tickets voor Hearts - Celtic van aankomend weekend. Iemand een account met loyalty points of de gouden tip?

Ruttos

Goedemiddag,

Begin april ben ik in Engeland. Ik zie dat Manchester United - Liverpool op het programma staat. Is er iemand die een lidmaatschap heeft voor United die ik mag lenen om te zien of er nog tickets beschikbaar zijn?

En weet iemand nog een goede plek om aan tickets voor Liverpool te komen? Die spelen die donderdag namelijk thuis.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Bakkie

Ik heb voor morgenavond nog een kaartje over voor Schalke 04 - St. Pauli. Blok T.
Mocht iemand hier interesse in hebben, stuur even een PB.

FC_Emmen

Mocht iemand interesse hebben in een bijzondere vinck: op 24 maart wordt in Almere de interland Suriname - Martinique gespeeld. Kaarten via https://tickets.almerecity.nl/?_ga=2.128976777.406246937.1709128770-197396247.1708604964
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Koning Kriel

Citaat van: Ruttos op feb 28, 2024, 13:45:59Goedemiddag,

Begin april ben ik in Engeland. Ik zie dat Manchester United - Liverpool op het programma staat. Is er iemand die een lidmaatschap heeft voor United die ik mag lenen om te zien of er nog tickets beschikbaar zijn?

En weet iemand nog een goede plek om aan tickets voor Liverpool te komen? Die spelen die donderdag namelijk thuis.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Ik heb geen lidmaatschap maar laat ik alvast verklappen dat er geen tickets meer beschikbaar zijn.

Thomas26

Dringend op zoek naar iemand met booking history voor Bristol Rovers - Derby County. Tickets zouden in de general sale zijn, maar bij het afrekenen blijk je booking history nodig te hebben.

Koning Kriel

Citaat van: Thomas26 op mrt 01, 2024, 10:38:12Dringend op zoek naar iemand met booking history voor Bristol Rovers - Derby County. Tickets zouden in de general sale zijn, maar bij het afrekenen blijk je booking history nodig te hebben.

Ik denk dat ik kan helpen, heb je een PM gestuurd

Willa09

Wellicht 2 mensen hier die een membership of meer dan 100 loyalty points van Burnley hebben? 2 maten en ik zouden graag Chelsea-Burnley 30 Maart vanuit het uitvak willen zien alleen gaat hij niet in de general sale.. mailen met de club heeft ook niks opgeleverd.

wies

Tijdens het Paasweekend gaan we met vijven naar Barcelona. Kaarten bij FC Barcelona was makkelijk te regelen, alleen bij Girona heb je tegen Betis een membership nodig. Iemand die toevallig een membership heeft? Onze (membership) aanvraag komt helaas in de wachtrij terecht.