Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Houseman

Welke Anglofiel kan mij informatie verschaffen over Portsmouth? Tickets koop ik wel via sc Heerenveen. Ik ben meer benieuwd naar goede en goedkope reismogelijkheden en accomodatie.

www.flybe.com en dan met de trein verder?

Sebastiaan_W

Citaat van: Houseman op okt 07, 2008, 15:41:40
Welke Anglofiel kan mij informatie verschaffen over Portsmouth? Tickets koop ik wel via sc Heerenveen. Ik ben meer benieuwd naar goede en goedkope reismogelijkheden en accomodatie.

www.flybe.com en dan met de trein verder?

Ryanair naar Londen, vanuit bv. Düsseldorf misschien vliegen ze wel vanuit Bremen en dan verder met de trein. Is toch goedkoper dan flybe.

Joost

Vliegt FlyBe niet van Amsterdam naar Southampton? Of eventueel Bournemouth?

Sebastiaan_W

Citaat van: Joost op okt 07, 2008, 16:32:25
Vliegt FlyBe niet van Amsterdam naar Southampton? Of eventueel Bournemouth?

Klopt, maar kan prijzig zijn.

TeeZee

Citaat van: witte leeuw op okt 07, 2008, 16:09:31
Ryanair naar Londen, vanuit bv. Düsseldorf misschien vliegen ze wel vanuit Bremen en dan verder met de trein. Is toch goedkoper dan flybe.
Misschien dat dan zelfs de Eurostar (uitstappen op Ashford International en dan verder met een nationale treinmaatschappij) goedkoper is.

Joost

Citaat van: Houseman op okt 07, 2008, 15:41:40
Welke Anglofiel kan mij informatie verschaffen over Portsmouth? Tickets koop ik wel via sc Heerenveen. Ik ben meer benieuwd naar goede en goedkope reismogelijkheden en accomodatie.

www.flybe.com en dan met de trein verder?

Voor 95 euro ga je woensdagochtend heen en donderdagavond terug. Amsterdam-Southampton. Met de trein een uurtje naar Portsmouth voor 7,80 pond.


Hugo

European nights at Fratton Park, dat moet wel leuk worden.

Houseman

Citaat van: Hugo op okt 08, 2008, 07:38:59
European nights at Fratton Park, dat moet wel leuk worden.

Denk ik ook! Prachtig stadion volgens mij, vast uitverkocht en altijd een goede sfeer. Wat is de tekst ook alweer van die yell die daar door het stadion schalt?

De reis lijkt gewoon met de auto gemaakt te gaan worden, of kanaaltunnel of met de boot vanaf Calais.

TeeZee

Citaat van: Houseman op okt 08, 2008, 14:56:35
Denk ik ook! Prachtig stadion volgens mij, vast uitverkocht en altijd een goede sfeer. Wat is de tekst ook alweer van die yell die daar door het stadion schalt?
Play up Pompey, Pompey play on. Ook wel bekend als the Pompey Chimes.

Han

Citaat van: Houseman op okt 08, 2008, 14:56:35
Wat is de tekst ook alweer van die yell die daar door het stadion schalt?
Voor jou geldt dan: 'who's the wanker with the bell'
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Remco

Vraagje voor de feyenoord-supporters op het forum.

Hoe kan ik aan een ticket komen voor Deportivo-Feyenoord?

Geldt er een clubcard verplichting bij Europese uitwedstrijden en zoja is die makkelijk te omzeilen?

Aan tickets komen via Deportivo zal denk ik niet lukken aangezien ik Nederlander ben, en men geen feyenoorders in de thuisvakken wil hebben.

Ben in die periode in Spanje en zou graag Riazor mee willen pakken.

spons

Citaat van: Remco op okt 09, 2008, 15:45:15
Vraagje voor de feyenoord-supporters op het forum.

Hoe kan ik aan een ticket komen voor Deportivo-Feyenoord?

Geldt er een clubcard verplichting bij Europese uitwedstrijden en zoja is die makkelijk te omzeilen?

Aan tickets komen via Deportivo zal denk ik niet lukken aangezien ik Nederlander ben, en men geen feyenoorders in de thuisvakken wil hebben.

Ben in die periode in Spanje en zou graag Riazor mee willen pakken.

feyenoord hanteert ook voor europese uitwedstrijden een clubcardverplichting, maar mijn ervaring bij dit soort wedstrijden is dat je op de dag van de wedstrijd gewoon een kaartje aan het stadion kunt kopen.

Doe ik bij deze wedstrijd ook ( net zoals bij de vorige ronde in zweden ) heb geen zin om in het uitvak te zitten en het zal absoluut niet uitverkocht zijn
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Houseman

Citaat van: Houseman op sep 28, 2008, 14:07:26
Is het ADO-stadion eigenlijk goed met openbaar vervoer te bereiken? Het schijnt dat ADO - sc Heerenveen vrij vervoer wordt (omdat het andersom ook altijd zo is), en dan wil ik eigenlijk wel met de trein heen.

Heerlijk! Het is dus een combi geworden. Ik weet de reden nog niet (hopelijk hoor ik dit morgen van onze club) maar ik baal hier stevig van.

Is er op dit forum iemand met een ADO-clubcard die voor mij 1 (kan ik ook in het topic 'alleen' gaan posten) of 2 kaarten kan kopen?

Remco

Citaat van: spons op okt 09, 2008, 16:35:43
feyenoord hanteert ook voor europese uitwedstrijden een clubcardverplichting, maar mijn ervaring bij dit soort wedstrijden is dat je op de dag van de wedstrijd gewoon een kaartje aan het stadion kunt kopen.

Doe ik bij deze wedstrijd ook ( net zoals bij de vorige ronde in zweden ) heb geen zin om in het uitvak te zitten en het zal absoluut niet uitverkocht zijn

De wedstrijd zal zeker niet uitverkocht zijn, maar heb je op deze manier ooit een wedstrijd moeten missen? Laten ze de uit-supporters, zeker feyenoord supporters, altijd toe? Of ik deze wedstrijd zal bezoeken hangt af van waar de wedstrijd Atletico-PSV uiteindelijk gespeeld zal worden. Afwachten dus.

spons

Citaat van: Remco op okt 30, 2008, 13:33:50
De wedstrijd zal zeker niet uitverkocht zijn, maar heb je op deze manier ooit een wedstrijd moeten missen? Laten ze de uit-supporters, zeker feyenoord supporters, altijd toe? Of ik deze wedstrijd zal bezoeken hangt af van waar de wedstrijd Atletico-PSV uiteindelijk gespeeld zal worden. Afwachten dus.

Atletico Madrid - PSV zal waarschijnlijk gewoon in Madrid gespeeld maar morgen komt daar bij de beropescommissie een uitspraak over.

Nee ik heb op deze manier nog nooit een wedstrijd moeten missen, heb wel 2 keer een wedstrijd laten schieten ( ik heb er ondertussen bijna 1.700 gezien dus dat valt wel mee ) omdat ik de prijzen op de zwarte markt te hoog vond en er voor de rest geen enkele manier meer was om binnen te komen.
Dat waren de league cup final op Wembley in 1996 tussen Aston Villa en Leeds United en in 1998 de championsleague finale Real Madrid - Juventus
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen