Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

groundhoppingbreda

Citaat van: FCT1980 op jun 18, 2024, 08:47:12Hebben jullie die kaarten allemaal via de KNVB gekocht?
Ben zelf nu ook maar lid geworden.

Alleen lid worden is niet genoeg voor kaarten helaas. Je zal ook echt naar oefeninterlands en kwalificatie wedstrijden moeten gaan om punten op te bouwen. Hoe meer punten hoe groter de kans op tickets voor eindtoernooi wedstrijden :)
Instagram: groundhoppingbreda
Futbology: groundhoppingbreda

FC_Emmen

Bijna iedereen die ik ken met een Oranje clubcard had kaarten toegewezen gekregen, ook zonder punten.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

spons

Citaat van: ricodejong4 op jun 17, 2024, 11:51:35Gisteren zoals vele Nederlanders aanwezig bij Nederland - Polen in Hamburg. Eigenlijk vrij onverwachts werd het een fantastische middag. De sfeer rondom het stadion was zowel met de Nederlandse als Poolse fans top. Verder viel mij op dat de sfeer in het stadion erg goed was, en er was een flinke ontlading bij de Nederlandse goals. Dit had ik niet verwacht, gezien de sfeer die ik vaak bij kwalificatiewedstrijden heb ervaren. Eindtoernooien lijken toch een iets ander publiek aan te spreken en iets los te maken bij de aanwezige fans. Een topdag gehad en ik kijk uit naar de wedstrijden in Leipzig en Berlijn.

Dat viel mij ook op, het percentage echte supporters ten opzichte van de dagjesmensen en clowns was groter dan normaal bij oranje. Alleen die tietenman nog een levenslang stadionverbod geven, je schaamt je als Nederlander toch kapot voor zo'n idioot
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

KoenvdD

Citaat van: FCT1980 op jun 18, 2024, 08:47:12Hebben jullie die kaarten allemaal via de KNVB gekocht?
Ben zelf nu ook maar lid geworden.

Ja, ik heb ze via de knvb.