Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

KoenvdD

Vliegticket en verblijf geboekt voor weekend Sofia, eerste weekend van maart. Doel is de derby CSKA tegen Levski, verder speelt Slavia thuis en hopelijk komen daar nog wat wedstrijden bij op de lagere niveaus.
Afwachten wat het definitieve programma wordt. Mocht iemand tips hebben over Sofia, dan hoor ik het heel graag.

Rob1977_PSV

Eerste wedstrijd over de grens zal ons leiden naar het Olympisch stadion van Antwerpen. Voor mij een nieuwe ground. Hoorde dat het parkeren aldaar een drama is. Heeft iemand een tip waar het beste geparkeerd kan worden, uitgaande van aankomst een goed uur voor de wedstrijd?
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

syntric

Citaat van: Rob1977_PSV op dec 30, 2024, 15:26:04Eerste wedstrijd over de grens zal ons leiden naar het Olympisch stadion van Antwerpen. Voor mij een nieuwe ground. Hoorde dat het parkeren aldaar een drama is. Heeft iemand een tip waar het beste geparkeerd kan worden, uitgaande van aankomst een goed uur voor de wedstrijd?
Is het een zaterdag of een zondag, dat kan al veel verschil uitmaken? Een uur voor de wedstrijd is natuurlijk sowieso vrij kort, idealiter ga ik altijd 2 uur vooraf als het ergens moeilijk parkeren is, dan valt het nagenoeg altijd mee
Groundhopper for life :-)

DannyH79

Ik ga volgende week als het goed is mijn eerste wedstrijd vincken in Engeland. Everton tegen Peterborough en een stadiontour op Anfield.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Rob1977_PSV

Citaat van: syntric op dec 30, 2024, 16:48:22Is het een zaterdag of een zondag, dat kan al veel verschil uitmaken? Een uur voor de wedstrijd is natuurlijk sowieso vrij kort, idealiter ga ik altijd 2 uur vooraf als het ergens moeilijk parkeren is, dan valt het nagenoeg altijd mee

Zondag 12 januari, kick-ff 13:30 uur.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

syntric

Citaat van: Rob1977_PSV op dec 31, 2024, 09:00:56Zondag 12 januari, kick-ff 13:30 uur.
De straten ten zuiden van het stadion richting Wilrijk en Hoboken kan je die dag overal gratis staan
Groundhopper for life :-)

FCT1980

Citaat van: DannyH79 op dec 30, 2024, 21:03:51Ik ga volgende week als het goed is mijn eerste wedstrijd vincken in Engeland. Everton tegen Peterborough en een stadiontour op Anfield.

Heel gaaf. Als ik je een tip mag geven? Doe de tour op Goodison. Die is echt veel mooier en heel persoonlijk. Anfield is echt niet leuk.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Rob1977_PSV

Citaat van: syntric op dec 31, 2024, 09:13:53De straten ten zuiden van het stadion richting Wilrijk en Hoboken kan je die dag overal gratis staan

Bedankt!!

DannyH79

Citaat van: FCT1980 op dec 31, 2024, 11:01:59Heel gaaf. Als ik je een tip mag geven? Doe de tour op Goodison. Die is echt veel mooier en heel persoonlijk. Anfield is echt niet leuk.

Lijkt me ook inderdaad. De tour op Anfield doe ik op donderdag, de tour op Goodison zou ik op vrijdag kunnen doen alleen die is echter al uitverkocht helaas.

headout

Citaat van: DannyH79 op dec 30, 2024, 21:03:51Ik ga volgende week als het goed is mijn eerste wedstrijd vincken in Engeland. Everton tegen Peterborough en een stadiontour op Anfield.
Da's een hele mooie 1e! Niet vergeten naar St. Luke's Church te gaan: op de 1e etage bevindt zich de Everton Heritage. Kruispunt Gwladys Street / Goodison Raod.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

DannyH79

Citaat van: headout op jan 01, 2025, 16:04:57Da's een hele mooie 1e! Niet vergeten naar St. Luke's Church te gaan: op de 1e etage bevindt zich de Everton Heritage. Kruispunt Gwladys Street / Goodison Raod.

Dank je voor de tip, is ook een mooie. Maar eens kijken of ik alles in 2 daagjes gepropt krijg.

DannyH79

Citaat van: DannyH79 op dec 31, 2024, 13:36:40Lijkt me ook inderdaad. De tour op Anfield doe ik op donderdag, de tour op Goodison zou ik op vrijdag kunnen doen alleen die is echter al uitverkocht helaas.

Toch de tour op Goodison kunnen boeken. 😃

Groundos

Citaat van: Rob1977_PSV op dec 30, 2024, 15:26:04Eerste wedstrijd over de grens zal ons leiden naar het Olympisch stadion van Antwerpen. Voor mij een nieuwe ground. Hoorde dat het parkeren aldaar een drama is. Heeft iemand een tip waar het beste geparkeerd kan worden, uitgaande van aankomst een goed uur voor de wedstrijd?

Ik ben er in september geweest en had mijn auto op de parkeerplaats van Parkbee Kiel Antwerpen gezet. Vooraf een plek reserveren voor zo'n €5 euro. Hierdoor heb je wel gegarandeerd een plek. Via je telefoon kan je dan de slagboom openen. Nadeel was wel dat ik bij aankomst mijn auto moest uitstappen, omdat ik geen bereik had. Maar buiten dat werkte het prima.

Rob1977_PSV

Citaat van: Groundos op jan 05, 2025, 13:37:51Ik ben er in september geweest en had mijn auto op de parkeerplaats van Parkbee Kiel Antwerpen gezet. Vooraf een plek reserveren voor zo'n €5 euro. Hierdoor heb je wel gegarandeerd een plek. Via je telefoon kan je dan de slagboom openen. Nadeel was wel dat ik bij aankomst mijn auto moest uitstappen, omdat ik geen bereik had. Maar buiten dat werkte het prima.

Heb hem uiteindelijk in een soort villawijk in de Berkenlaan geparkeerd. Ruim 1 km lopen. Was prima te doen en een aanrader. Sowieso is de Derby van 't Stad wel een nice affiche, zo ook gisteren!

Voor maart had ik Alemannia Aachen vs. Dynamo Dresden op het programma, maar de kaartverkoop is nog niet begonnen!