Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

ALenstra en 6 gasten bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Ik heb werkelijk geen idee, maar als t een wedstrijd tegen Ebair betreft dan word je denk ik opgelicht, want die bestaan namelijk niet.

Rob1977_PSV

Citaat van: Mokum1900 op okt 06, 2019, 19:10:55
Weet iemand de regelgeving in Spanje , Nu was mijn kaartje in Valencia persoonlijk ( altijd bij Ajax) en Fc sevilla- Apoel  kon ik zonder mijn paspoort te overleggen een kaartje kopen , bij Real Betis moest ik wel mn paspoort overleggen om een kaartje te kopen, de reden dat ik dit vraag is ik ken iemand bij Real Betis die had wel een seizoenskaart over voor Ebair thuis ( de wedstrijd waar ik ben geweest ) maar die zei dat ik die niet over kon nemen omdat volgens Spaanse wetgeving het persoonlijk moest zijn, maar bij Fc sevilla kon ik zo op wedstrijddag een kaart kopen.

ook totaal geen controle of wat

Vreemd, want ik heb vrijdag online kaartjes gekocht voor FC Sevilla-Levante en moest zelfs de ID-nummers van de paspoorten op geven. En dat moest ik in de afgelopen jaren, aan het stadion, ook bij Valencia en Málaga.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

watergatehopper

Citaat van: Rob1977_PSV op okt 07, 2019, 12:18:07
Vreemd, want ik heb vrijdag online kaartjes gekocht voor FC Sevilla-Levante en moest zelfs de ID-nummers van de paspoorten op geven. En dat moest ik in de afgelopen jaren, aan het stadion, ook bij Valencia en Málaga.

documentnummer neem ik aan? Niemand mag je ID vragen. Is Europees vastgelegd.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

spons

Citaat van: watergatehopper op okt 07, 2019, 18:59:37
documentnummer neem ik aan? Niemand mag je ID vragen. Is Europees vastgelegd.

Als het om voetbalsupporters gaat wordt de wet wel veel vaker door diverse overheden overtreden
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

watergatehopper

Citaat van: spons op okt 07, 2019, 19:52:46
Als het om voetbalsupporters gaat wordt de wet wel veel vaker door diverse overheden overtreden

Ik weet dat het in hotels ook wel gedaan wordt maar doe dat nooit meer. Via een app van rijksoverheid streep ik het id nummer door en dan mogen ze hem hebben. Wordt altijd geaccepteerd. Anders wordt je identiteit ergens opgeslagen waarvan je de beveiliging niet kent en wie weet voor hoe lang. Klinkt als bangmakerij maar ken een verhaal waarbij iemand zijn id gestolen werd door een stagiaire van een hotel in Turkije. Op zijn naam werden drie villa's gehuurd plus de rest zeg maar. Kom er dan maar eens onderuit. 
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Rob1977_PSV

Citaat van: watergatehopper op okt 07, 2019, 20:35:34
Ik weet dat het in hotels ook wel gedaan wordt maar doe dat nooit meer. Via een app van rijksoverheid streep ik het id nummer door en dan mogen ze hem hebben. Wordt altijd geaccepteerd. Anders wordt je identiteit ergens opgeslagen waarvan je de beveiliging niet kent en wie weet voor hoe lang. Klinkt als bangmakerij maar ken een verhaal waarbij iemand zijn id gestolen werd door een stagiaire van een hotel in Turkije. Op zijn naam werden drie villa's gehuurd plus de rest zeg maar. Kom er dan maar eens onderuit.

Ik heb het maar ingevuld, maar ze vroegen echt weldegelijk een ID-nummer.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

hgrm

Citaat van: watergatehopper op okt 07, 2019, 18:59:37
documentnummer neem ik aan? Niemand mag je ID vragen. Is Europees vastgelegd.

Daar zijn uitzonderingen voor.
Als je een vlucht boekt, bijvoorbeeld, mogen ze het ook vragen. En dat zal is sommige landen ook wel gelden voor het voetbal.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

watergatehopper

Citaat van: hgrm op okt 08, 2019, 11:24:49
Daar zijn uitzonderingen voor.
Als je een vlucht boekt, bijvoorbeeld, mogen ze het ook vragen. En dat zal is sommige landen ook wel gelden voor het voetbal.

Klopt gedeeltelijk. Het verschil zit in ID vragen en inkijken of ID kopiëren.
Alleen als je een hypotheek afsluit of door de politie wordt opgepakt(er zijn vast nog een paar uitzonderingen) wordt je ID gekopieerd.
Een hotel of voetbalclub is niet verplicht om een ID te bewaren van zijn gasten om te overleggen voor verzekering of anders.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

bagger010

Een vriend van mij gaat een weekend naar Engeland met zijn pa en wilt graag naar Sheffield U-Man U op 24 november. Heeft iemand tips om aan kaarten te komen?

ALenstra


DS_Noot

Eind december mijn eerste Engeland trip. Maandag 21 oktober gaat Brentford - Swansea City (boxing day) in de general sale. Kan het lastig worden om nog aan tickets te komen? Of komt het sowieso goed als je er op de eerste dag van de general sale bij bent?
327 wedstrijden | 63 grounds | 11 landen

Freekos79

Citaat van: DS_Noot op okt 16, 2019, 19:53:47
Eind december mijn eerste Engeland trip. Maandag 21 oktober gaat Brentford - Swansea City (boxing day) in de general sale. Kan het lastig worden om nog aan tickets te komen? Of komt het sowieso goed als je er op de eerste dag van de general sale bij bent?

General sale moet goed komen.
Volgende wedstrijd: ?

DS_Noot

327 wedstrijden | 63 grounds | 11 landen

JoeySpiegelaar

Heeft iemand enige ervaring met BFC Dynamo??

Zo ja?

wat zijn de tips, en vooral wat moet je niet doen , want er gaan heel wat verhalen rond.

Nort

Citaat van: JoeySpiegelaar op okt 17, 2019, 08:55:37
Heeft iemand enige ervaring met BFC Dynamo??

Zo ja?

wat zijn de tips, en vooral wat moet je niet doen , want er gaan heel wat verhalen rond.
Ik ben er 6 jaar geleden geweest toen ze in de Oberliga speelden in hun eigen stadion. Ik weet niet wat voor verhalen jij hebt gevonden, maar zelfs met de harde kern kun je prima een biertje drinken als je daar de behoefte aan hebt.