Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Jehoentelaar

Vrinden van de velden,

Vanwege werk en zulks ben ik sinds dit seizoen een stuk beperkter in het hoppen - met name de lange reistijden per OV zitten daarbij in de weg. Daarom probeer ik het voortaan wat dichterbij huis te gaan zoeken. Om orde in de chaos te brengen probeer ik uit te vogelen wat leuke derbywedstrijden zijn in het KNVD district Noord. Niveau maakt daarin niet uit, enkel of het (een klein beetje) leeft. En zelfs dat is een rekbaar begrip. Alle suggesties zijn meer dan welkom! :-)
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Joost

Citaat van: Jehoentelaar op sep 24, 2018, 11:46:41
Vrinden van de velden,

Vanwege werk en zulks ben ik sinds dit seizoen een stuk beperkter in het hoppen - met name de lange reistijden per OV zitten daarbij in de weg. Daarom probeer ik het voortaan wat dichterbij huis te gaan zoeken. Om orde in de chaos te brengen probeer ik uit te vogelen wat leuke derbywedstrijden zijn in het KNVD district Noord. Niveau maakt daarin niet uit, enkel of het (een klein beetje) leeft. En zelfs dat is een rekbaar begrip. Alle suggesties zijn meer dan welkom! :-)

Een andere suggestie; pak de club uit de buurt en volg die een seizoen lang. Mamio schijnt heel leuk te zijn.

jona93

volgende week paar dagen in Madrid welke stadions zijn aan te raden voor eens te bezoeken buiten Real?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Bier und Bratwurst

Citaat van: jona93 op sep 25, 2018, 21:30:37
volgende week paar dagen in Madrid welke stadions zijn aan te raden voor eens te bezoeken buiten Real?

Dat zijn er een heleboel!! Kijk maar op Europlan-Groundhopping.de
Het ene stadion is het andere niet!

Jehoentelaar

Citaat van: Joost op sep 24, 2018, 13:17:25
Een andere suggestie; pak de club uit de buurt en volg die een seizoen lang. Mamio schijnt heel leuk te zijn.

Mamio zelf kom ik sowieso wel, op loopafstand. :-) Een jaar lang een club volgen is leuk om op termijn eens te gaan doen!
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Nik

Ik zie dat de verschuivingen in de PL en EPL in December/Januari op 12 oktober bekend worden gemaakt. Weet iemand toevallig ook over welke dagen deze wedstrijden tussen Kerst en Oud&Nieuw verspreid worden?

Nu staan er 3 volledige speelrondes op;
Woensdag 26-12
Zaterdag 29-12
Dinsdag 01-01

Is het dan nog erg waarschijnlijk dat er wedstrijden naar 27/28/30/31 december gaan?

Nort

Citaat van: Nik op sep 26, 2018, 23:48:22
Ik zie dat de verschuivingen in de PL en EPL in December/Januari op 12 oktober bekend worden gemaakt. Weet iemand toevallig ook over welke dagen deze wedstrijden tussen Kerst en Oud&Nieuw verspreid worden?

Nu staan er 3 volledige speelrondes op;
Woensdag 26-12
Zaterdag 29-12
Dinsdag 01-01

Is het dan nog erg waarschijnlijk dat er wedstrijden naar 27/28/30/31 december gaan?
Ja, vorig jaar werd er in de PL op 26/27/28/30/31/01/02/03/04 gevoetbald.

Nik

Citaat van: Nort op sep 27, 2018, 08:11:39
Ja, vorig jaar werd er in de PL op 26/27/28/30/31/01/02/03/04 gevoetbald.

Thanks Nort!

MichielB

Citaat van: MichielB op sep 14, 2018, 08:20:46
Iemand ervaring met het kopen van tickets bij Inter?
Ik wil namelijk in december naar Inter - Udinese en ik vraag me af hoe ik het beste aan tickets kom.

Ipv Inter word het nu AC in December

Ruudjeee

Citaat van: MichielB op okt 01, 2018, 11:57:39
Ipv Inter word het nu AC in December

Aan de deur of online. Genoeg tickets beschikbaar, niet uitverkocht.

MichielB

Online, 80 euro met hotel erbij


Mokum1900

Iemand weet waar protest van München 1860 afgelopen maandag over ging ? Ze gooiden allemaal briefgeld met de woorden "Maffia " "bastard " op het veld . Daarnaast werd er  sowiseo geprotsteeed tegen Maandagavond voetbal
Waar je ook gaat ik volg je overal

Ruudjeee

Citaat van: Mokum1900 op okt 06, 2018, 10:17:58
Iemand weet waar protest van München 1860 afgelopen maandag over ging ? Ze gooiden allemaal briefgeld met de woorden "Maffia " "bastard " op het veld . Daarnaast werd er  sowiseo geprotsteeed tegen Maandagavond voetbal

Waarschijnlijk tegen de Duitse bond omdat ze wedstrijden organiseren op maandag.

Tribuneklanten

Iemand die eventueel kan helpen met 2 tickets voor Birmingham City - Aston Villa in Maart.