Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 44 gasten bekijken dit topic.

Voetbalhopper

net kaartjes besteld voor

Man City-Newcastle Utd op 19-11

Bob

17-12-2011 naar Borussia Mönchengladbach vs. 1. FSV Mainz.

ALenstra

Van 28-30 april in Londen. Vlieg met easyjet naar de nieuwe bestemmming London-Southend. Voor het eerst sinds jaren niet meer in Londen rond pasen.

Koning Kriel

Van 5 tot 7 mei 2012 in Milaan voor Inter - AC Milaan.

Een wedstrijd die al heel lang heel hoog op mijn verlanglijstje staat. Hopelijk gaat Inter nog een beetje presteren zodat er iets op het spel staat, al maakt dat bij zo'n wedstrijd toch niet uit.

Door een foutje bij het boeken twee tickets te veel besteld bij Seatwave. Mocht er iemand interesse hebben in 2 tickets dan kan hij of zij contact met mij opnemen. Mijn vermoeden is overigens wel dat wij de tickets daar ook pas op de wedstrijddag kunnen ophalen.

wekke

Jammer, maar mijn geplande Italie trip gaat niet door.
Morgen dan maar een voetbalreisje naar Newcastle-Sunderland (03/03) boeken.

spons

Citaat van: wekke op nov 09, 2011, 17:16:09
Jammer, maar mijn geplande Italie trip gaat niet door.
Morgen dan maar een voetbalreisje naar Newcastle-Sunderland (03/03) boeken.

dat is ook geen straf hoor
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

wekke

Citaat van: spons op nov 09, 2011, 17:35:40
dat is ook geen straf hoor

Nee tuurlijk niet. De voetbalreis naar Sunderland vorig seizoen beviel ons zo hard dat we nu de derby hoog op het verlanglijstje hadden staan.

Voetbalhopper

Is er iemand die dit jaar nog graag naar Vfb Stuttgart wilt ?

Ik zou graag eens Stuttgart bezoeken en zoek daarom mensen die ook eens op kant op willen gaan

Gouverneur

Druk bezig om - na een voetballoze periode - een wedstrijdschema te maken voor het weekend van 19 en 20 november. Op de 19de staat een dubbel op het programma. 's Middags naar Fortuna Köln, Rot-Weiss Oberhausen of Wattenscheid 09, 's avonds naar Heracles Almelo of Racing Genk. Zes mogelijke combinaties dus. Nog maar een nachtje over slapen. Mocht iemand suggesties hebben, dan houd ik me aanbevolen.

Oberhausen heb ik al wel eens bezocht (is me destijds goed bevallen), dat zou een revisit betekenen. Heracles heb ik verschillende malen in het oude stadion gezien, nog nooit in het 'nieuwe'. En Wattenscheid staat hoog op mijn persoonlijke verlanglijst (zie eerdere bijdrage), maar van een duel om de Westfalenpokal krijg ik op voorhand geen warme gevoelens.

Voor 20 november staat overigens het duel ADO Den Haag - FC Utrecht in de agenda genoteerd.

hgrm

Heracles' nieuwe stadion is binnenkort ook alweer verleden tijd. Bovendien: het is dan derby tegen FC Twente. Dus als je daarvoor aan kaarten kunt komen....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Citaat van: Gouverneur op nov 10, 2011, 21:25:14
Mocht iemand suggesties hebben, dan houd ik me aanbevolen.

- Wattenscheid'09  - TSV Weißtal = max. 200 supporters denk ik.
- Fortuna Köln - Elversberg = ik zou ze liever tegen een meer aansprekende tegenstander bezoeken, al is het beter dan een reserveteam van een profclub.
- RW Oberhausen - Wehen-Wiesbaden = zie Fortuna Köln, maar Oberhausen speelt vaker tegen een 'leuke' tegenstander.

Heracles-Twente of Genk-Westerlo lijkt me geen keuze, vooral nu Heracles ook nog eens vlot wil gaan verhuizen.

Conclusie:
's middags Fortuna Köln - Elversberg en 's avonds de derby van Twente (hoe wil je daar kaarten voor krijgen trouwens?)

Misschien dat Trier-Wuppertal of Meppen-Plauen ook nog opties zijn voor de middag?

Veel plezier iig alvast.

Gouverneur

Citeer
Conclusie:
's middags Fortuna Köln - Elversberg en 's avonds de derby van Twente (hoe wil je daar kaarten voor krijgen trouwens?)

Dank voor reactie. Kaarten voor de Twentse derby in mijn geval (mogelijk) te verkrijgen via een zakelijke relatie. Dan moet ik wel genoegen nemen met een plaats in de businessclub, waar ik liever tussen het 'gewone' publiek zit. Maar ik houd er sterk rekening mee dat het een bezoek aan Genk gaat worden.

Meppen stond overigens in eerste instantie ook op de shortlist, maar mijn reisgenoot is daar al eens geweest. Eintracht Trier is voor ons beiden nog onontgonnen terrein, maar de reisafstand tussen Trier en (mocht het lukken) Almelo lijkt me te groot.

Hans

Gouverneur !

Ondanks dat Wattenscheid 09 voor de Westfalenpokal wellicht maar 200 toeschouwers lokt, zou ik naar W09 gaan.
Waarom ?  De stadions van RWO, Fortuna Koln en W09 zijn van die ouderwetse Duitse stadions met veel staanplaatsen en de onvermijdelijke atletiekbaan ! Geweldig !
Indien jij kiest voor W09 houd ik mij aanbevolen om eventueel samen te reizen of elkaar daar te treffen. Wellicht kunnen wij met elkaar in contract treden buiten dit forum. Woon jij misschien in de buurt van Den Haag gezien de keuze van de zondag ?


Gouverneur

CiteerIndien jij kiest voor W09 houd ik mij aanbevolen om eventueel samen te reizen of elkaar daar te treffen. Wellicht kunnen wij met elkaar in contract treden buiten dit forum. Woon jij misschien in de buurt van Den Haag gezien de keuze van de zondag ?

Ik ga je een mail sturen. En je veronderstelling dat ik in de buurt van Den Haag woon, is een juiste. Lijkt me leuk eens een gelijkgestemde te treffen. Gezamenlijk richting Duitsland is in ieder geval geen enkel probleem als je enigszins op de route woont.

Verwijderd lid

Ik ga 16 december naar Fortuna Dusseldorf - sc Paderborn.
iemand die wil carpoolen ?
De route: A12 Veenendaal - Arnhem - Duitse grens.

Gezien de vrijdagavondspits wil ik vroeg vertrekken en trachten tegen 16.00 uur in Düsseldorf te zijn.
Kaartje koop ik terplekke.