Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: Meester op dec 16, 2010, 13:40:27
Vanmorgen vanaf 7.50 uur bezig geweest om een kaartje te bestellen; pas om 9.10 uur lukte het ... niet eens voor St. Pauli - Gladbach, maar voor St. Pauli - Freiburg op 15 januari.

Ben blij dat ik er bij ben in dat stadion, maar wat is de internetverkoop van die club schandalig slecht georganiseerd.

Ik denk niet dat het echt aan de club ligt. Servers zijn totaal niet gebouwd om zulke aantal bezoekers aan te kunnen. Heb het zelf meegemaakt toen Alemannia in de Bundesliga speelde, was je soms 2 uur bezig...

HJanneman

Citaat van: Meester op dec 16, 2010, 13:40:27
Vanmorgen vanaf 7.50 uur bezig geweest om een kaartje te bestellen; pas om 9.10 uur lukte het ... niet eens voor St. Pauli - Gladbach, maar voor St. Pauli - Freiburg op 15 januari.

Ben blij dat ik er bij ben in dat stadion, maar wat is de internetverkoop van die club schandalig slecht georganiseerd.

Top dat dit gelukt is: ik heb vorig seizoen in de 2e bundesliga ook eens een poging gedaan, maar dat werd niets..de hoop voor dit seizoen een niveautje hoger had ik al opgegeven.
Mooi om te lezen dat het dus wel te doen is.

Verwijderd lid

het is zeker te doen, een kaartje in het "winkelmandje leggen", dat lukt alleen niet;
had prachtige plaatsen uitgezocht, maar het plekje uit het "schap" pakken en meenemen naar de kassa ...

Automatisch moeten de verzendkosten en een optie voor een annuleringsverzekering worden weergegeven; iets wat bij mij steeds niet gebeurde. Ondertussen zag ik het aanbod steeds beperkter worden waardoor ik toch maar door ben blijven gaan. Het was dus wel degelijk mogelijk om "er doorheen te komen".

Inmiddels is ook het bedrag van m'n creditcard afgeschreven.

Verwijderd lid

medio februari 2011 naar Inter - Bayern ... CL
Vlucht al geboekt, nu de overige details nog.

Mar

25Maart: Oostenrijk - Belgie in het Ernst happel stadion

Mijn eerste verre europese trip!

hgrm

Vergeet niet een broodje schnitzel te proberen!
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Ik ben meer van de leberkäse in Oostenrijk :-D.

Hugo

Citaat van: Breda op dec 29, 2010, 00:07:26
Nu het culinaire gehalte hier wat wordt opgeklopt, wil ik ook wel een duit in het zakje doen door je aan te raden traditioneel Weens te gaan eten bij een gezellig etablissement aan de Postgasse, vlakbij de Dominicanenkerk. Een betere - en goedkopere - onderdompeling in het Weense is niet denkbaar.

Sowieso één van mijn favoriete steden. Wil zeker nog eens terug, en niet alleen voor het voetballen.

Wat krijg je voorgeschoteld als je "traditioneel Weens" gaat eten?

Sebastiaan_W

Buiten Austria Wien - Rapid Wien heb ik helaas weinig gezien van Wenen. Ik had een voedselvergiftiging opgelopen de 1e avond....

Hugo

Citaat van: Breda op dec 29, 2010, 09:56:28
Het is zo'n studentikoze, gezellige tent van het soort waar ik graag en vaak kom. Reken bijvoorbeeld op schnitzel van pizzaformaat en gekookte aardappels met jus. Enfin, het eten van alledag in licht nostalgische sfeer.

Klinkt niet verkeerd. Wenen moet ik zeker nog eens naar toe.

spons

Citaat van: Hugo op dec 29, 2010, 10:06:18
Klinkt niet verkeerd. Wenen moet ik zeker nog eens naar toe.

Door eerdere traumatische ervaringen kom ik waarschijnlijk nooit meer in Wenen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Citaat van: Breda op dec 29, 2010, 10:41:32
Die 3-0 daar, dat ene potje tegen Rapid in het Prater in '96?

Hoe traumatisch moet de Kuip dan intussen voor jou zijn?

daar overheersen nog altijd de mooie herinneringen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

Citaat van: spons op dec 29, 2010, 10:36:24
Door eerdere traumatische ervaringen kom ik waarschijnlijk nooit meer in Wenen

Dan moet ik zonder jouw naar Wenen. Misschien wil Breda wel met mij mee.

wekke

04/02 Borussia Dortmund-Schalke 04

Sebastiaan_W