Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.



Hugo

Citaat van: Meester op feb 02, 2011, 14:44:28
beker

Beter, dan is het zeker een bezoekje waard. Gaat dat nog uitverkopen? Vorige ronde tegen FCK zag ik nog flink wat lege plekken.

Sebastiaan_W

Één van de meest saaie bakken waar ik geweest ben. Ik was er nog wel tegen Mönchengladbach en die hadden 8.000 tot 10.000 mee.

Meest gehoorde lied was dan ook heimspiel in Duisburg.

Je mocht ook niet voetballen op de parkeerplaats. Kunnen ze niet echt waarderen :-)

Voetbalhopper

Citaat van: Hugo op feb 02, 2011, 16:00:26
Beter, dan is het zeker een bezoekje waard. Gaat dat nog uitverkopen? Vorige ronde tegen FCK zag ik nog flink wat lege plekken.

Er stond gister ruim 200 meter aan rijen, dus het zal wel uitverkocht raken.

Er zijn sinds maandag ook ruim 500 seizoenskaarten gekocht

Verwijderd lid

Heb m'n eerste triple voorzichting in de agenda gezet:

26-03-2011:
1 Turkije u17 - Zwitserland u17 (EK Kwalificatie Onder 17 - Meerbusch, Duitsland - 11.00 uur)
2 Duitsland u17 - Oekraïne u17 (EK Kwalificatie Onder 17 - Tijdelijk stadion Düsseldorf - 15.00 uur)
3 KV Turnhout - CS Visé (2e Klasse, België - 20.00 uur)


Verwijderd lid

#606
1. FC Kaiserslautern staat momenteel op de 16e plaats in de Bundesliga; als dit niet veranderd zullen ze een p/d-wedstrijd moeten spelen tegen de nr 3 uit de 2. Bundesliga.
Graag wil ik voor die tijd nog een keer naar de Betzenberg toe gaan.

Zaterdag 2 april 2011 om 15.30 uur: 1. FC Kaiserslautern - Bayer 04 Leverkusen.

Kaartverkoop is al bezig, maar het loopt geen storm.

Wie-o-wie heeft interesse om mee te gaan. Ik heb drie lege stoelen ter beschikking, al is het voor personen van meer dan 2 meter niet al te comfortabel.

graag reactie via PB.

Hugo

Betzenberg blijft ook na een mogelijke verhuizing gewoon staan hoor.

Volgens gaat Bossche Bol zeer regelmatig naar FCK, vraag hem eens.

Verwijderd lid

Citaat van: Hugo op feb 17, 2011, 11:53:20
Betzenberg blijft ook na een mogelijke verhuizing gewoon staan hoor.

Volgens gaat Bossche Bol zeer regelmatig naar FCK, vraag hem eens.

Hugo, de Betzenberg wil ik graag in de 1. Bundesliga zien, daarom toch enige "haast" om er naar toe te gaan.
Ik zal idd binnenkort Bosche Bol eens contacten.

Verwijderd lid

Citaat van: Meester op feb 17, 2011, 11:06:16
1. FC Kaiserslautern staat momenteel op de 16e plaats in de Bundesliga; als dit niet veranderd zullen ze een p/d-wedstrijd moeten spelen tegen de nr 3 uit de 2. Bundesliga.
Graag wil ik voor die tijd nog een keer naar de Betzenberg toe gaan.

Zaterdag 2 april 2011 om 15.30 uur: 1. FC Kaiserslautern - Bayer 04 Leverkusen.

Kaartverkoop is al bezig, maar het loopt geen storm.

Wie-o-wie heeft interesse om mee te gaan. Ik heb drie lege stoelen ter beschikking, al is het voor personen van meer dan 2 meter niet al te comfortabel.

graag reactie via PB.

Breda is carpooler 1, wie volgt ?

Bier und Bratwurst

jammer dat Twente-pSV al zo vroeg begint ,anders was ik ook mee gegaan
Het ene stadion is het andere niet!

Voetbalhopper

Is er een combinatie mogelijk bij Kaiserslauteren ?

ALenstra

Op 19 en 20 juli de Liga Total Cup in het nieuwe stadion van Mainz. Deelnemers zijn FSV Mainz, Bayern München, Borussia Dortmund en Hamburger SV.

Bossche Bol

Citaat van: yesyes op feb 17, 2011, 17:16:48
Is er een combinatie mogelijk bij Kaiserslauteren ?
De afgelopen 2 thuiswedstrijden wel. Toen speelden ze om 18.30, dus pikte ik daarvoor een wedstrijd in Saarbrücken en Neunkirchen mee.
De komende thuiswedstrijden zijn op zaterdag om 15.30, dan blijft er daarna hooguit in Luxemburg wat over (is ± 2 uur rijden).
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Freekos79

Citaat van: Rinus A. op dec 09, 2010, 00:28:20
Recentelijk Newcastle-Sunderland bezocht en ik denk erover om de return ook mee te pakken.
He Rinus, de ze pot staat bij mij hoog op de verlanglijst. Ik twijfel nog tussen st. james' park of the stadium of light. Newcastle thuis is makkelijker aan kaarten tekomen volgens mij. Ben jij bij beide geweest?

gr Freek
Volgende wedstrijd: ?