Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

wekke

Citaat van: witte leeuw op jan 10, 2011, 09:16:34
Mooi affiche!

Het heeft wel enkele keren aan een zijde draadje gehangen. De online ticketservice van BVB had duidelijk moeite om de aanvragen bij te houden. 

3434

Misschien West Ham-Nottingham Forest. Forest wil ik al een tijdje zien.. Hopelijk geen examens dan..
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Sebastiaan_W

Citaat van: wekke op jan 10, 2011, 11:06:56
Het heeft wel enkele keren aan een zijde draadje gehangen. De online ticketservice van BVB had duidelijk moeite om de aanvragen bij te houden.

Had ik 2 jaar terug ook. Maar na bijna een uur kwam ik er doorheen.

wekke

Citaat van: witte leeuw op jan 10, 2011, 13:04:46
Had ik 2 jaar terug ook. Maar na bijna een uur kwam ik er doorheen.

De eerste drie pogingen kon ik plaatsen selecteren, maar geraakte ik niet tot de betaling. Daarna geraakte ik er een kwartier niet meer doorheen. Na 20minuten, net na mijn betaling, bleven er nog 4 tickets over.

Hugo

Citaat van: witte leeuw op jan 10, 2011, 13:04:46
Had ik 2 jaar terug ook. Maar na bijna een uur kwam ik er doorheen.

Ik werd vorig seizoen bij het stadion direct geholpen.

FWM

25/26/27-02-11  Bayern Munchen - Borussia Dortmund
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

Louk

Op 26 en 27 februari gaat mijn zoon van 11 voor het eerst mee naar voetbalwedstrijden in Londen. Na een paar jaar samen met hem in het gezinsvak bij Feyenoord te zitten een nieuwe stap in zijn voetbalstadionbezoekcarrière. Op het programma staan in principe de volgende wedstrijden. Daarbij heb ik wel een paar vragen, die misschien beantwoord kunnen worden door wat meer ervaren groundhoppers ?

-26/2 15.00 uur Millwall- Nottingham Forest
Eventueel willen we daarna nog naar Chelsea-Birmingham City, dat begint om 17.30 uur. Is dat te doen denken jullie, qua reistijd ?
-27/2 West Ham United - Liverpool. Die wedstrijd wordt verplaatst als West Ham de Leaguecup finale haalt. Dan wil ik graag proberen kaartjes te bemachtigen voor die finale. Ze spelen die finale eventueel tegen Arsenal. Zal het te doen zijn om er kaarten voor te bemachtigen ? Probleem is ook dat ik twee uur later alweer terugvlieg van Stansted. Ik zit dan aan een taxi te denken. Kost wel een vermogen, maar goed....

Iemand nog tips/antwoorden op mijn vragen ?

hgrm

Citaat van: Louk op jan 13, 2011, 22:18:45
Op 26 en 27 februari gaat mijn zoon van 11 voor het eerst mee naar voetbalwedstrijden in Londen. Na een paar jaar samen met hem in het gezinsvak bij Feyenoord te zitten een nieuwe stap in zijn voetbalstadionbezoekcarrière. Op het programma staan in principe de volgende wedstrijden. Daarbij heb ik wel een paar vragen, die misschien beantwoord kunnen worden door wat meer ervaren groundhoppers ?

-26/2 15.00 uur Millwall- Nottingham Forest
Eventueel willen we daarna nog naar Chelsea-Birmingham City, dat begint om 17.30 uur. Is dat te doen denken jullie, qua reistijd ?

Dan heb je zeg maar een half uur....dat is  niet te doen. De journeyplanner van de metro geeft aan dat je op minstens een uur moet rekenen. En dan gaan ze er vanuit dat het rustig is...
De enige kans die je hebt is zorgen dat er een taxi staat te wachten als de wedstrijd bij Millwall is afgelopen. Maar zelfs dat wordt krap.


Citeer
-27/2 West Ham United - Liverpool. Die wedstrijd wordt verplaatst als West Ham de Leaguecup finale haalt. Dan wil ik graag proberen kaartjes te bemachtigen voor die finale. Ze spelen die finale eventueel tegen Arsenal. Zal het te doen zijn om er kaarten voor te bemachtigen ? Probleem is ook dat ik twee uur later alweer terugvlieg van Stansted. Ik zit dan aan een taxi te denken. Kost wel een vermogen, maar goed....

Kaartjes bemachtigen zal waarschijnlijk niet makkelijk zijn, maar je kunt het natuurlijk altijd proberen.

Maar dan in twee uur van Wembley naar Stansted....is goed te doen....als er geen 90000 man in de weg zouden lopen. Het risico lijkt me levensgroot.


In het algemeen zou ik zeggen dat je niet te veel tegelijk moet willen. De hele tijd haasten en zitten te stressen of je het net wel of net niet haalt, lijkt me voor je zoon ook niet leuk. Lekker relaxed een wedstrijdje bezoeken en Londen bekijken lijkt me wat dat betreft voor hem veel leuker.

Succes met de voorbereidingen!
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Ik denk dat Wembley - Stansted binnen 2 uur te krap gaat zijn.

Hugo

Waarom besteed je die zondag niet aan een paar rondleidingen in stadions? Bijvoorbeeld Chelsea of Spurs, dat lijkt me best leuk als je 11 jaar bent (en ja als je 46 bent is het vaak ook wel de moeite waard)

spons

Citaat van: Louk op jan 13, 2011, 22:18:45
-27/2 West Ham United - Liverpool. Die wedstrijd wordt verplaatst als West Ham de Leaguecup finale haalt. Dan wil ik graag proberen kaartjes te bemachtigen voor die finale. Ze spelen die finale eventueel tegen Arsenal. Zal het te doen zijn om er kaarten voor te bemachtigen ? Probleem is ook dat ik twee uur later alweer terugvlieg van Stansted. Ik zit dan aan een taxi te denken. Kost wel een vermogen, maar goed....

Iemand nog tips/antwoorden op mijn vragen ?

ik zou het er niet op wagen, stel je voor dat het verlengen en strafschoppen wordt
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Louk

Bedankt voor alle reacties en het meedenken ! Finale in Wembley zie ik inderdaad maar vanaf. Die rondleidingen vind ik een goed idee, vind ik als 41-jarige (niet 46 !!! ;) ook nog leuk inderdaad. Nu maar hopen dat West Ham niet de finale haalt, dan spelen ze gewoon tegen Liverpool op zondag 27/2.

Batflyer

Mijn volgende wedstrijd wordt Barcelona v Arsenal op 8 maart. Vorige week één van de laatste kaartjes gekocht, gisteren ook hotel en vlucht geboekt. :)
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

ALenstra

Citaat van: Joost op jan 14, 2011, 08:35:39
Ik denk dat Wembley - Stansted binnen 2 uur te krap gaat zijn.
Ik weet het wel zeker. Denk ook aan de files na afloop van de wedstrijd. Ik ben vorig jaar bij 49ers-Broncos geweest en na afloop kwam de bus naar Euston maar moeilijk  vooruit.

Verwijderd lid

Citaat van: Batflyer op jan 21, 2011, 20:09:07
Mijn volgende wedstrijd wordt Barcelona v Arsenal op 8 maart. Vorige week één van de laatste kaartjes gekocht, gisteren ook hotel en vlucht geboekt. :)

Kaartje via de website van Barcelona gekocht ? Veel plezier !