Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Batflyer

Citaat van: Meester op jan 21, 2011, 21:28:04
Kaartje via de website van Barcelona gekocht ? Veel plezier !

Mijn favoriete club is Arsenal. ;)
Ik zit dus in het uitvak.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Verwijderd lid

Citaat van: Batflyer op jan 22, 2011, 17:02:15
Mijn favoriete club is Arsenal. ;)
Ik zit dus in het uitvak.

Zelfs in dat geval had ik toch een kaart via Barcelona gekocht voor vakken rondom het bezoekersvak, nu zit je in een stadion wat velen tot de verbeelding spreekt, maar zit je tevens helemaal in de nok en achter gaas.

Batflyer

Tussen die Spanjaarden zitten is voor mij absoluut geen optie. Ze zouden raar opkijken als ik daar in een Arsenal-shirt kom aanzetten.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

spons

Citaat van: Batflyer op jan 22, 2011, 22:55:35
Tussen die Spanjaarden zitten is voor mij absoluut geen optie. Ze zouden raar opkijken als ik daar in een Arsenal-shirt kom aanzetten.

Je kan je Arsenal shirt toch gewoon thuislaten
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Batflyer

Citaat van: spons op jan 24, 2011, 07:54:16
Je kan je Arsenal shirt toch gewoon thuislaten

Nee, kan niet. Als ik de kans krijg om gewoon tussen de eigen fans te zitten, waarom zou ik dan een kaartje kopen voor een thuisvak?
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

AthleticHolanda

Citaat van: Batflyer op jan 24, 2011, 12:59:14
Nee, kan niet. Als ik de kans krijg om gewoon tussen de eigen fans te zitten, waarom zou ik dan een kaartje kopen voor een thuisvak?

Buiten dat, kan je in Spanje makkelijk met Arsenal shirt tussen het thuispubliek zitten.

Verwijderd lid

#591
Ik zou graag dit seizoen nog naar Mainz gaan en op korte termijn naar Offenbach.
Op 19-02 spelen ze beiden thuis en is een dubbel qua tijd mogelijk, maar ben ik verhinderd.

Wie-o-wie wil er nog meer naar Offenbach en / of Mainz ?
Ik zoek iemand die met me mee wil rijden om zo de kosten voor beiden te drukken.

http://www.ofc.de/v4/index.php/component/joomleague/?func=showPlan&p=10&tid=46

Offenbach in de huidige situatie gaat niet lang meer mogelijk zijn; medio februari starten de eerste verbouwingswerkzaamheden al.

Hugo

#592
Citaat van: Meester op jan 25, 2011, 17:03:42
Ik zou graag dit seizoen nog naar Mainz gaan en op korte termijn naar Offenbach.
Op 19-02 spelen ze beiden thuis en is een dubbel qua tijd mogelijk, maar ben ik verhinderd.

Wie-o-wie wil er nog meer naar Offenbach en / of Mainz ?
Ik zoek iemand die met me mee wil rijden om zo de kosten voor beiden te drukken.

http://www.ofc.de/v4/index.php/component/joomleague/?func=showPlan&p=10&tid=46

Offenbach in de huidige situatie gaat niet lang meer mogelijk zijn; medio februari starten de eerste verbouwingswerkzaamheden al.

Betreft Mainz zat ik zelf aan maart te denken tegen Leverkusen. Ondanks de afstand maak ik er dan zeer waarschijnlijk een dagtrip van. Stuur eventueel maar een PM.

Voetbalhopper

Ik heb ook interesse om mee te gaan naar Mainz.

Tegen leverkusen lijkt mij wel een leuke wedstrijd, is het wel mogelijk om aan tickets te komen ?

Hugo

Citaat van: Meester op jan 25, 2011, 17:03:42
http://www.ofc.de/v4/index.php/component/joomleague/?func=showPlan&p=10&tid=46

Offenbach in de huidige situatie gaat niet lang meer mogelijk zijn; medio februari starten de eerste verbouwingswerkzaamheden al.

Verbouwing Offenbach is wel jammer, briljant stadion. De plannen waren mij wel bekend, maar waar heb je gelezen dat de verbouwing nu al gaat beginnen?

Bier und Bratwurst

Helaas kan ik niet mee omdat ik al wat anders heb op de 5e!

Het ene stadion is het andere niet!

Verwijderd lid

Citaat van: Hugo op jan 26, 2011, 09:05:58
Verbouwing Offenbach is wel jammer, briljant stadion. De plannen waren mij wel bekend, maar waar heb je gelezen dat de verbouwing nu al gaat beginnen?

Op de website van de gemeente Offenbach staat een PDF-file waar dit in staat; een bouwschema ...

Verwijderd lid

het is na lang gedoe toch gelukt om voor Hugo en mij een kaart voor Mainz - Werder Bremen te kopen. 5 Februari a.s. reizen we af.

Voetbalhopper


Voetbalhopper

Citaat van: yesyes op jan 30, 2011, 18:30:16
1-3 MSV Duisburg- Cottbus

Kaartje is inmiddels geregeld dus dit is een zekerheidje