Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Batflyer

Ik ga volgende maand ook maar weer eens de oversteek maken naar Engeland. =)

8 mei: Millwall - Swindon Town
9 mei: Arsenal - Fulham
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Joost

Citaat van: yesyes op apr 11, 2010, 19:57:47
En je bent geen fan van een van die clubs ?

wat die wedstrijd van chievo betreft,ik heb daar dan mijn vakantie geboekt dus dacht het mooi te combineren voor een normale prijs.voor 70 € kan ik ook een kaartje kopen voor AC Milan-Juve dat is voor mij het geld wel waard
Dat was toen 50 pond, omgerekend 83 euro. Nu 55 euro. Goedkoper kom je bij West Ham zo ongeveer niet binnen.

spons

Citaat van: yesyes op apr 11, 2010, 18:20:33
Heb je 70 € per kaartje betaald ?!!

Dan wacht ik liever op de officiele verkoop. Dat mij te veel geld voor clubs waar ik niks mee heb

70 euro voor een kampioenswedstrijd in Italie vind ik een koopje.

normale prijs is 35 euro, wilde voor dat verschil geen risico lopen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Gert

Citaat van: Hielke op apr 10, 2010, 12:26:49
Het programma, zodoende:
24/04 Everton - Fulham
25/04 Aston Villa - Birmingham City
Oef , waar is de groen-van-jaloezie-smiley als je hem nodig hebt? 
Heb Everton en Villa in november ook in een weekend gedaan en dat is echt heerlijk. Goodison en Villa Park na elkaar, dan weet je weer waar je het allemaal voor doet. Ben erg benieuwd naar de sfeer bij de derby in Birmingham!

Hielke

Ware het niet dat de FA er lustig op los aan het schuiven is. Everton - Fulham is naar zondag gezet, waardoor we op die dag moeten kiezen tussen die wedstrijd en Aston Villa - Birmingham City. Zaterdag gaan we naar Manchester United - Spurs.

Gert

Citaat van: Hielke op apr 14, 2010, 07:42:54
Ware het niet dat de FA er lustig op los aan het schuiven is. Everton - Fulham is naar zondag gezet, waardoor we op die dag moeten kiezen tussen die wedstrijd en Aston Villa - Birmingham City.
Ik zou gaan voor de derby. En Villa Park is zeker zo fraai als Goodison, hoewel ze allebei van de buitencategorie zijn.

Citaat van: Hielke op apr 14, 2010, 07:42:54
Zaterdag gaan we naar Manchester United - Spurs.

sprak hij laconiek. Zucht...

Helaas gaat t mij niet meer luken dit seizoen nog eens over te steken. Nou ja, mooie oogst  gehad dit seizoen en je moet wat te wensen overhouden nietwaar?

Bloos

Gisteren kaarten besteld voor PSG - Montpellier op 15 mei.

Hielke

't Is weer voorbij. Na 73 wedstrijden vind ik het mooi geweest. Mijn voetbalseizoen vol hoogte- en vooral dieptepunten is ten einde. Op 30 juni begin ik vol frisse moed aan een nieuw seizoen. In een hopelijk zonnig Friesland met de traditionele oefenwedstrijd tegen een regioselectie.

Nog zes weken...

Verwijderd lid

#533
30-10-2010   Flevo Boys - FC Lisse (Hoofdklasse Zaterdag)   
26-02-2011   s.v. Zulte Waregem - Sint Truiden V.V. of op 12-03-2011 Fsv Mainz 05 - Bayer 04 Leverkusen (hangt af van termineren van deze wedstrijden)
14-05-2011   1. FC Kaiserslautern    - s.v. Werder Bremen

Voetbalhopper

31-10
Aachen-Osnabruck
Genk-Anderlecht (indien ik een kaart kan krijgen maar daar ga ik wel vanuit)

14-5
Kaiserslautern -Bremen

22-5
Juventus-Napoli (mits del piero zijn laatste wedstrijd speelt)

wekke


King Nothing

3/4/5/6 Februari: Hertha BSC - Union Berlin.

En als het wil lukken pakken we op de heen- of terugreis HSV - St Pauli mee, anders doen we een poging voor Hannover - Wolfsburg.
Eerst maar eens wachten tot de data vast staan.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

FSC_87

Citaat van: King Nothing op okt 18, 2010, 10:00:36
3/4/5/6 Februari: Hertha BSC - Union Berlin.

En als het wil lukken pakken we op de heen- of terugreis HSV - St Pauli mee, anders doen we een poging voor Hannover - Wolfsburg.
Eerst maar eens wachten tot de data vast staan.

Dat zijn nog eens leuke wedstrijden!

Arjen

#538
(Zo goed als) vast staan: 21/11/10 Hannover 96-HSV en 18/12/10 Werder Bremen-1. FC Kaiserslautern.

De wedstrijd van Hannover is alsnog verplaatst naar de zaterdag. Nu is het even kijken of dat gaat lukken...Andere opties zijn nu Sankt Pauli-Wolfsburg (waarschijnlijk lastig ivm kaartverkoop), Energie Cottbus II-VFC Plauen of Erzgebirge Aue-Alemannia Aachen.

Verwijderd lid

Citaat van: Meester op okt 09, 2010, 23:01:04
30-10-2010   Flevo Boys - FC Lisse (Hoofdklasse Zaterdag)   
26-02-2011   s.v. Zulte Waregem - Sint Truiden V.V. of op 12-03-2011 Fsv Mainz 05 - Bayer 04 Leverkusen (hangt af van termineren van deze wedstrijden)
14-05-2011   1. FC Kaiserslautern    - s.v. Werder Bremen

Flevo Boys - FC Lisse is van het programma gehaald en vervangen door Spakenburg - IJsselmeervogels, een weekje later.
s.v. Zulte Waregem - Sint Truiden ga ik ook definitief vervangen voor een thuiswedstrijd van Mainz. Het hangt van mogelijke carpoolers af wanneer het gaat worden uitgevoerd.

Zaterdag 04-06-2011 wellicht naar Wembley voor Engeland - Zwitserland. Echter onder enorm voorbehoud.
(NB: had oorspronkelijk het plan om in 2012 Wembley tijdens de Olympische Spelen te bezoeken, maar daar heb je weer verplicht een VISA-kaart voor nodig. Ik heb geen zin om die kaart (met bijbehorende kosten) aan te gaan vragen)