Week 5: maandag 28 januari t/m zondag 3 februari

Gestart door wekke, jan 14, 2013, 14:49:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wekke

02/02 15u00 Diegem - Verviers
02/02 20u00 KRC Mechelen - Berchem Sport

03/02 15u00 Zwarte Leeuw - Antonia
03/02 18u30 Zandvliet - Achterbroek

Koning Kriel

Na in januari geen enkele wedstrijd te bezoeken mag ik weer los

03/02: Willem II - Feyenoord

Effzeh


FWM

#3
30/01 PSV - Feyenoord

02/02 Wales - Ireland

Six Nations Cup Rugby (Cardiff)
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

Nort

30/01 Den Bosch - AZ
31/01 PSV -Feyenoord
Helaas wordt dit mooie beker affiche verpest door beide clubs, gemeente en de ns(b)
De prijzen voor kaarten beginnen vanaf €25,- en er geld een 1/1 verkoop. Daarnaast verplicht de burgemeester om Feyenoord supporters met de trein te laten komen, maar de ns(b) wil geen bijzondere treinen door de weeks laten rijden. 

02/02 PSV-Den Haag

spons

Citaat van: nort op jan 16, 2013, 13:24:55
31/01 PSV -Feyenoord
Helaas wordt dit mooie beker affiche verpest door beide clubs, gemeente en de ns(b)
De prijzen voor kaarten beginnen vanaf €25,- en er geld een 1/1 verkoop. Daarnaast verplicht de burgemeester om Feyenoord supporters met de trein te laten komen, maar de ns(b) wil geen bijzondere treinen door de weeks laten rijden. 

Ik zie geen problemen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Nort

Citaat van: spons op jan 16, 2013, 15:15:58
Ik zie geen problemen

Het zal een sfeerloze bedoeling worden, zonder uitsupporters en 15.000 tot 20.000 supporters

spons

Citaat van: nort op jan 16, 2013, 16:26:51
Het zal een sfeerloze bedoeling worden, zonder uitsupporters en 15.000 tot 20.000 supporters

Dat heeft Feyenoord expres gedaan heb ik begrepen, PSV wilde een tientje per kaart vragen om het stadion vol te krijgen maar Feyenoord denkt dat ze meer kans hebben in een sfeerloos stadion waar ze zo goed als thuis spelen omdat die uitsupporters dan wel niet in het uitvak zitten maar wel met enkele duizenden op andere vakken.

Schat dat er zo'n 2. a 3.000 Feyenoord supporters zullen zijn
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Nort

Ja dat klopt, zullen maar niet beginnen wat voor trieste actie het is! Daarnaast wil Feyenoord nu hulp van PSV om betere vervoerswaarde voor uitsupporters (treincombi is niet mogelijk door ns), ik hoop dat PSV dit niet verleend! Aangezien de verkoopvoorwaarden vrij streng verwacht ik maar een paar Feyenoord supporters (die zich iig kenbaar maken), maar deze zullen hopelijk hard aangepakt worden.

Juist door het tuig van die Feyenoord supporters zijn er deze regelingen bedacht!

spons

Citaat van: nort op jan 16, 2013, 17:29:05
Ja dat klopt, zullen maar niet beginnen wat voor trieste actie het is! Daarnaast wil Feyenoord nu hulp van PSV om betere vervoerswaarde voor uitsupporters (treincombi is niet mogelijk door ns), ik hoop dat PSV dit niet verleend! Aangezien de verkoopvoorwaarden vrij streng verwacht ik maar een paar Feyenoord supporters (die zich iig kenbaar maken), maar deze zullen hopelijk hard aangepakt worden.

Juist door het tuig van die Feyenoord supporters zijn er deze regelingen bedacht!

Ik voel me niet aangesproken door "tuig" en zal gewoon op de eretribune zitten, ik zal niet herkenbaar zijn als Feyenoord supporters maar mocht Feyenoord scoren dan zal je verbaasd zijn hoeveel Feyenoord supporters er juichen, reken er maar op dat dat er honderden zullen zijn
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Nort

Ik had het beter iets beter kunnen nuanceren, ik schaar jou zeker niet bij die supporters.

Dat er Feyenoord supporters juichen op de thuistribunes gebeurt ieder jaar (als ze scoren). Maar drie jaar geleden tijdens de beker (0-3 overwinning voor Feyenoord) waren er bijna geen Feyenoord supporters op de tribune, toen gold ook de verkoop regeling van 1 op 1.

cafebac

Nou Nort, volgens mij waren er destijds een heleboel Feyenoorders op de lange tribunes, al kan ik me geheel voorstellen dat je deze wedstrijd zo ver mogelijk hebt weggestopt ;)
Destijds was het ook Feyenoord dat vasthield aan hoge entreeprijs waardoor het stadion zeer matig gevuld was. Ik kan me voorstellen dat dit Feyenoord destijds goed bevallen is. Anderzijds was het wel een wedstrijd was het wel een wedstrijd waarbij alles wat Feyenoord aanraakte in goud veranderde, denk dat ze in een vol stadion ook gewoon gewonnen hadden (spons kop maar in dat er dan ook geen sfeer is).
Nu zullen er in ieder geval ook weer genoeg Feyenoorders op de tribunes zitten. Die zitten echt overal door het het land en hebben ook genoeg connecties om met honderden toegangskaarten voor dit affiche te kunnen kopen.

Belachelijk overigens dat Feyenoord niet met een buscombi mag komen, al kan ik me zeker voorstellen dat PSV geen interesse heeft om te bemiddelen. overigens is een PSV-Feyenoord op zondagmiddag tegenwoordig een risico-B wedstrijd. Nu zal er, itt zondagmiddagen, géén bier in het stadion zijn :( :(

Nort

Oke dan heb ik mij dat inderdaad uit mijn geheugen gewist. Ik had toen een kaart op Oost en niet, op mijn gebruikelijke plek, op Noord dit kan er ook mee te maken hebben. Deze keer wil ik kaartje op west kopen aangezien mijn eigen plek €42,50 is. Ik vind het jammer dat er geen uit supporters bij mogen, dit zorgt (bij vol uitvak) automatisch voor een betere sfeer aan onze kant.

cafebac

Sowieso verdient een vol stadion mét vol uitvak zeker de voorkeur. Ik heb zelf drie jaar op West gezeten waaronder het jaar dat we voor de Beker én UEFA cup tegen Feyenoord speelden, toen liep het daar één keer behoorlijk uit de hand door alle Feyenoorders op die tribune. Gelukkig had men toen al van de wedstrijd tegen Anderlecht een paar jaar eerder geleerd dat er een hek tussen Noord en Oost moest komen anders was het helemaal fout gegaan.

FWM

Citaat van: spons op jan 16, 2013, 17:43:27
Ik voel me niet aangesproken door "tuig" en zal gewoon op de eretribune zitten, ik zal niet herkenbaar zijn als Feyenoord supporters maar mocht Feyenoord scoren dan zal je verbaasd zijn hoeveel Feyenoord supporters er juichen, reken er maar op dat dat er honderden zullen zijn

Hoe kom je daar op de eretribune terecht? Connecties?
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -