Hoofdmenu

Eerste divisie

Gestart door Sebastiaan_W, jan 08, 2013, 10:28:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

FC_Emmen

Citaat van: ALenstra op jun 05, 2013, 16:20:38
Ajax 2 gaat zijn thuiswedstrijden waarschijnlijk in Almere spelen.
Dat valt nog te bezien.
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/13514
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Skipperdinho

Ik ga niet naar uitwedstrijden tegen jong ajax, jong psv en jong twente en bij ons zijn er nog meer die dat niet doen. Achilles wil ik wel gewoon heen

Koning Kriel

Citaat van: Skipperdinho op jun 05, 2013, 17:59:57
Ik ga niet naar uitwedstrijden tegen jong ajax, jong psv en jong twente en bij ons zijn er nog meer die dat niet doen. Achilles wil ik wel gewoon heen

Ik ga ze ook skippen tenzij we (periode)kampioen kunnen worden.

Joost

Als ze competitie gaan spelen in Hengelo en op de Toekomst wil ik daar wel eens langsgaan.

Het zal ijdele hoop zijn maar misschien laten ze bij gebrek aan uitvak op de Toekomst Jong Ajax wel in het Olympisch Stadion spelen.

Skipperdinho

Citaat van: Koning Kriel op jun 06, 2013, 09:15:48
Ik ga ze ook skippen tenzij we (periode)kampioen kunnen worden.

Dat is natuurlijk een ander verhaal ja, maar ik ga liever naar Telstar uit dan Jong twente. Je hoort tegen 1e elftallen te spelen en niet tegen 2e elftallen. Thuiswedstrijden zitten al bij de seizoenkaart en heb ik al voor betaald en je ziet je voetbalmaten gewoon dus daar ga ik dan wel gewoon heen. Ik ga geen 20 euro neertellen voor een verplichte buscombi naar jong ajax op een bijveldje voor 50 man.

Hugo

Citaat van: Skipperdinho op jun 05, 2013, 17:59:57
Ik ga niet naar uitwedstrijden tegen jong ajax, jong psv en jong twente en bij ons zijn er nog meer die dat niet doen. Achilles wil ik wel gewoon heen

Jullie doen precies wat de autoriteiten graag zien; geen uitfans meer. Ideaal dus die 2e elftallen.

Skipperdinho

Citaat van: Hugo op jun 06, 2013, 11:30:30
Jullie doen precies wat de autoriteiten graag zien; geen uitfans meer. Ideaal dus die 2e elftallen.

Is 3 wedstrijden. naar MVV, Willem 2, Dordrecht, Sittard, Den Bosch, Oss zitten geen risico's wil je zeggen? Daar gaan echt wel uitfans heen.

voetbalfan

Op welke terreinen spelen Jong Ajax, Jong PSV en Jong Twente?

AthleticHolanda

Citaat van: voetbalfan op jun 13, 2013, 22:35:46
Op welke terreinen spelen Jong Ajax, Jong PSV en Jong Twente?

Dat is nog niet bekend.

Voor zover ik weet wil Ajax De Toekomst aan gaan passen, heeft PSV geen andere opties dan het Philips Stadion en datzelfde geldt voor Twente m.b.t. de Grolsch Veste. Maar nog niets is zeker, dus nog even afwachten.

Jehoentelaar

PSV zit nog altijd om de tafel met FC Eindhoven over het gebruik van het Jan Louwers Stadion voor Jong PSV: http://www.omroepbrabant.nl/?news/1949971543/Eind+deze+week+gesprek+tussen+PSV+en+FC+Eindhoven.aspx
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Tjardo

Jong PSV zal in het Philips Stadion gaan spelen
Jong Ajax zal zoverre mogelijk op de toekomst gaan spelen, risico duels in de Arena.
Hieronder vallen volgens mij Sparta, Excelsior, de Graafschap, Willem 2, MVV, Fortuna en FC Den Bosch

ALenstra

Lekker, grote stadions waar amper publiek in zit. Dat zal sfeer brengen.

cafebac

PSV gaat waarschijnlijk per tegenstander bepalen of ze op de Herdgang, in Jan Louwers of Philips Stadion gaan spelen.

Nort

De burgermeester van Eindhoven heeft besloten dat uit supporters van 9 clubs niet welkom zijn bij Jong PSV. Het gaat hier om; Jong Ajax, Jong Twente, FC Den Bosch, Willem II, FC Oss, FC Dordrecht, MVV, Fortuna Sittard en De Graafschap.

In Den Bosch zijn; Willem II, Jong Ajax, Jong Twente en Jong PSV niet welkom.

Wie volgt...

Bron: http://www.bd.nl/sport/voetbal/willem-ii/fans-willem-ii-niet-welkom-bij-jong-psv-en-fc-den-bosch-1.3895431

FC_Emmen

Jong PSV uit de JL dan maar. Als ze het niet kunnen handelen...
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'