Hoofdmenu

Eerste divisie

Gestart door Sebastiaan_W, jan 08, 2013, 10:28:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koning Kriel

Citaat van: Joost op aug 07, 2013, 13:44:41
Danny Hoessen mocht bij Ajax v Roda niet invallen omdat hij maandag nog bij Jong Ajax moest kunnen meedoen.

En dat is dan inderdaad pure competitievervalsing.

Overigens zijn bij een groot deelwedstrijden van Jong PSV geen uitsupporters welkom ondanks dat de wedstrijden in het Philips stadion gespeeld worden.

FCT1980

We kunnen dus nu al concluderenn dat het één grote flop is.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Sebastiaan_W

Citaat van: Koning Kriel op aug 08, 2013, 10:08:30
En dat is dan inderdaad pure competitievervalsing.

Overigens zijn bij een groot deelwedstrijden van Jong PSV geen uitsupporters welkom ondanks dat de wedstrijden in het Philips stadion gespeeld worden.

Wedstrijd Jong Ajax - Telstar werd in de Arena gespeeld, maar Telstar kreeg maximaal 120 kaarten. Deze waren in een mum van tijd weg en Ajax weigerde om extra kaarten aan Telstar te geven. De Telstar fans kregen de Noord Tribune 1e ring toegewezen, waar plek is voor ongeveer 5.000 toeschouwers......

Verder schenen de Ajax stewards ook niet bepaald gastheren te zijn:
http://www.rtvnh.nl/sport/113429/Blog%3A+Arena-beveiligers+slaan+plank+mis

Terranova

Citaat van: AthleticHolanda op aug 06, 2013, 18:55:32
Er is geen animo onder de fanatiekere PSV-supporters om bij wedstrijden die elkaar niet kruisen Jong PSV te volgen?

Heel weinig. PSV nam over het vorig seizoen gezien gemiddeld 523 toeschouwers mee naar uitwedstrijden. Dan verwacht ik er eerlijk gezegd geen 100 gemiddeld voor het JL team......
Ben ook eens benieuwd naar de uitsupport van Ajax en Twente in de JL. Vooral van Ajax verwacht ik wel iets.

AthleticHolanda

Citaat van: Terranova op aug 08, 2013, 13:39:07
Ben ook eens benieuwd naar de uitsupport van Ajax en Twente in de JL. Vooral van Ajax verwacht ik wel iets.

In ieder geval niet van de fanatieke garde...

Citaat van: vak410.nl
Statement Jong Ajax |
VAK410 zal als groep niet aanwezig zijn bij wedstrijden van jong Ajax. Vanavond niet, en de rest van het seizoen ook niet. Uitgebreide uitleg volgt.

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op aug 08, 2013, 13:54:07
In ieder geval niet van de fanatieke garde...

Goede keuze van ze. Als ze het wel doen is de kans groot de na 1 keer de volgende burgemeester direct een verplichte combi oplegt.

AthleticHolanda

Citaat van: Koning Kriel op aug 08, 2013, 10:08:30
Overigens zijn bij een groot deelwedstrijden van Jong PSV geen uitsupporters welkom ondanks dat de wedstrijden in het Philips stadion gespeeld worden.

Citaat van: witte leeuw op aug 08, 2013, 12:37:38
Wedstrijd Jong Ajax - Telstar werd in de Arena gespeeld, maar Telstar kreeg maximaal 120 kaarten. Deze waren in een mum van tijd weg en Ajax weigerde om extra kaarten aan Telstar te geven. De Telstar fans kregen de Noord Tribune 1e ring toegewezen, waar plek is voor ongeveer 5.000 toeschouwers......

Verder schenen de Ajax stewards ook niet bepaald gastheren te zijn:
http://www.rtvnh.nl/sport/113429/Blog%3A+Arena-beveiligers+slaan+plank+mis

In beide gevallen slaat het natuurlijk helemaal nergens op.

Derhalve vraag ik me wel het volgende af, iedereen kan toch gewoon zonder CC-verplichting een kaartje kopen? Waarom dan niet gewoon in het thuisvak gaan zitten, er is plaats genoeg tenslotte om met z'n allen bij elkaar te gaan zitten/staan.

EDIT: vind net dat je bij PSV wel een CC nodig hebt, hoe zit dat bij Ajax en Twente?

Citaat van: Joost op aug 08, 2013, 14:02:22
Goede keuze van ze. Als ze het wel doen is de kans groot de na 1 keer de volgende burgemeester direct een verplichte combi oplegt.

Die hebben ze sowieso al --> http://www.ajax.nl/Tickets-Support/Nieuws-4/Ticket-Nieuws-artikel/FC-Oss-Jong-Ajax.htm

Terranova

Bij PSV is er uit het blote hoofd volgens mij gewoon kaartverkoop. Meen ik ergens gelezen te hebben. Vijf euro voor een kaartje.

Joost

Citaat van: Terranova op aug 08, 2013, 15:29:18
Bij PSV is er uit het blote hoofd volgens mij gewoon kaartverkoop. Meen ik ergens gelezen te hebben. Vijf euro voor een kaartje.

Neehoor, met CC verplichting;

http://www.psv.nl/Kaartverkoop/Kaartverkoop/Kaartverkoop/Losse-kaartverkoop/Verkoopinformatie-per-wedstrijd.htm#item669779

Nort

Mocht er iemand op de thuisvakken willen zitten bij Jong PSV, PM dan even, clubcards genoeg!

In navolging van Oss-Ajax is Dordrecht - PSV ook een verplichte buscombi geworden, gaat lekker zo...


Terranova


AthleticHolanda

#251
Jong PSV - Excelsior

Citaat van: Excelsiorfansontour TwitterBedankt psv voor dit fantastische vak in een verder leeg stadion



Citaat van: Excelsiorfansontour Twitter7 min voor kickoff


Arjen

Sfeervolle plaatjes.

Bossche Bol

Ben benieuwd hoe ze dat volgende week in Eindhoven op gaan lossen.
Maandag staat Jong PSV-FC Oss op het programma en dinsdag PSV-Milan.
Milan heeft het recht om de avond voor de wedstrijd te trainen in het stadion...
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

cafebac

Er wordt zeer waarschijnlijk uitgeweken naar Jan Louwers. Oss mag overigens geen supporters meenemen.

Lachwekkend natuurlijk deze hele situatie.