Hoofdmenu

Zweden

Gestart door Rinus A., mrt 17, 2008, 22:53:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ALenstra

Doet me denken aan 1981 toen FC Utrecht fans hetzelfde deden met de oude Galgenwaard. Alleen deden ze dat niet met toestemming van de club............

Hugo

Mogelijk nieuw stadion voor Gefle IF (Gävle). Goede reden on weer eens naar dat mooie Zweden te gaan.
http://www.gefleiffotboll.se/2013/05/30/pressmeddelande-forenat-framtidsfokus-for-fotbollen/

Huidig stadion;
http://www.europlan-online.de/stroemvallen/verein/2078

hgrm

Stromvallen (iig de hoofdtribune) is een monument, dus die zal wel blijven staan.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TimTwente

Hallo Forumleden,

Ik wil binnenkort een wedstrijdje in Zweden gaan bekijken. Hier heb ik een paar leuke wedstrijden uitgezocht, welke wedstrijd raden jullie mij aan?
24-08 Djugarden - Hammarby
27-09 Hammarby - AIK
10-08 AIK - Djugarden

En weet iemand hoe ik aan tickets kan komen?

Alvast bedankt!

hgrm

Het zijn alle drie derbies in Stockholm dus het zal vol zitten. Zover ik weet heerst er tussen alle drie de clubs ook het nodige aan rivaliteit.

Djurgården en Hammerby spelen beide in een nieuw stadion in het zuiden van Stockholm, AIK speelt in een nieuw stadion Solna in het noorden. Tenzij je van moderne stadions houdt zijn ze beiden niet bijzonder.

Het thuispubliek van Hammerby staat bekend als het fanatiekste van Zweden. Persoonlijk zou ik gaan voor één van de wedstrijden van Hammerby.

Qua kaarten: Geen idee. Ik zou zeggen: tijdig op de website van de club kijken en online bestellen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

HRM1880

Ik ben in mei naar AIK-Hammarby geweest en toen zat het verre van vol. De meeste Zweedse clubs verkopen hun tickets via ticnet.se.
Op die site staat er altijd bij vanaf wanneer de tickets in verkoop gaan.

cafebac

Iedereen uit Eindje stond er destijds van te kijken wat AIK voor knokploeg op de been had gebracht, dat waren serieuze fighters. Zal bij derby in eigen land ook wel aanwezig zijn al is de vraag wat je hier als neutrale toerist van merkt. Fanatiek zijn ze in ieder geval wel in Zweden dus wat dat betreft de moeite waard.

mike_t

Hoe lang van te voren begint normaal de verkoop van tickets bij Stockholmse derby's?
Ik zit te kijken voor halverwege mei te gaan
16 mei AIK - Djurgardens
18 mei Hammarby - Malmo

Op de 14e is ook nog een u19 wedstrijd tussen Hammarby-Djurgardens.
Dus mogelijkheden genoeg.

Tickets nu nog niet zo duur.
Maar ik wil wel zeker zijn van kaarten voor de beide wedstrijden. Programma eromheen wil ik me wel aanpassen aan wat verder mogelijk is.

HRM1880

Citaat van: mike_t op apr 11, 2016, 22:13:02
Hoe lang van te voren begint normaal de verkoop van tickets bij Stockholmse derby's?
Ik zit te kijken voor halverwege mei te gaan
16 mei AIK - Djurgardens
18 mei Hammarby - Malmo

Op de 14e is ook nog een u19 wedstrijd tussen Hammarby-Djurgardens.
Dus mogelijkheden genoeg.

Tickets nu nog niet zo duur.
Maar ik wil wel zeker zijn van kaarten voor de beide wedstrijden. Programma eromheen wil ik me wel aanpassen aan wat verder mogelijk is.
Vorig seizoen was dat bij AIK ongeveer een maand op voorhand. Zie wel dat ze precies van ticketaanbieder veranderd zijn.

mike_t

Citaat van: HRM1880 op apr 12, 2016, 16:44:06
Vorig seizoen was dat bij AIK ongeveer een maand op voorhand. Zie wel dat ze precies van ticketaanbieder veranderd zijn.

ok. Nu zijn nog niet eens de tickets voor eind april te koop voor wedstrijden tegen balopdak 3.

Footballromantic

Iemand die weet of de wedstrijden in Zweden nog veranderen van aanvangstijd? Wil dolgraag naar de wedstrijd van 28 mei: Goteborg - Elfsborg.
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Freekos79

#26
Citaat van: mike_t op apr 11, 2016, 22:13:02
Hoe lang van te voren begint normaal de verkoop van tickets bij Stockholmse derby's?
Ik zit te kijken voor halverwege mei te gaan
16 mei AIK - Djurgardens
18 mei Hammarby - Malmo

Tickets moeten geen probleem zijn.

Op de 14e is ook nog een u19 wedstrijd tussen Hammarby-Djurgardens.
Dus mogelijkheden genoeg.

Tickets nu nog niet zo duur.
Maar ik wil wel zeker zijn van kaarten voor de beide wedstrijden. Programma eromheen wil ik me wel aanpassen aan wat verder mogelijk is.

Tickets moeten geen probleem zijn.
Volgende wedstrijd: ?

De Twaalfde Man

Citaat van: Footballromantic op jan 03, 2017, 20:56:32
Iemand die weet of de wedstrijden in Zweden nog veranderen van aanvangstijd? Wil dolgraag naar de wedstrijd van 28 mei: Goteborg - Elfsborg.
Ligt er aan hoe de rest van het programma er uit ziet. In Zweden hebben ze er een handje van om veel wedstrijden om maandag te laten plaats vinden. Als een hele speelronde op één dag gepland staat, heb je kans dat ze nog gaan schuiven. Maar mijn ervaring leert dat ze in Zweden wel ruim van te voren de dag en het tijdstip hebben vastgesteld.

De Twaalfde Man

#28
Citaat van: mike_t op apr 11, 2016, 22:13:02
Hoe lang van te voren begint normaal de verkoop van tickets bij Stockholmse derby's?
Ik zit te kijken voor halverwege mei te gaan
16 mei AIK - Djurgardens
18 mei Hammarby - Malmo
Zo'n 3-4 weken van te voren. AIK zal niet uitverkopen, wedstrijd van Hammarby denk ik wel. Beide wedstrijden garantie voor sfeer en mooie tifo acties.


Footballromantic

Citaat van: Vato op jan 04, 2017, 09:33:39
Ligt er aan hoe de rest van het programma er uit ziet. In Zweden hebben ze er een handje van om veel wedstrijden om maandag te laten plaats vinden. Als een hele speelronde op één dag gepland staat, heb je kans dat ze nog gaan schuiven. Maar mijn ervaring leert dat ze in Zweden wel ruim van te voren de dag en het tijdstip hebben vastgesteld.

Top! Wedstrijden staan inderdaad al op verschillende tijden vast gesteld, waaronder een aantal op de maandag!
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam