KNVB-beker 2015-2016

Gestart door Voetbalman, jul 02, 2015, 12:08:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mokum1900

Citaat van: spons op feb 04, 2016, 14:48:40
Jij gelooft ook nog in clubliefde bij spelers ?


Ze zijn zeldzaam, maar  Johnny en Klaassen wel bij ons. 
Waar je ook gaat ik volg je overal

spons

#46
Citaat van: Mokum1900 op feb 05, 2016, 00:14:23

Ze zijn zeldzaam, maar  Johnny en Klaassen wel bij ons.

Klaassen is straks toch ook weg als er ergens met een grote zak geld gerammeld wordt ?

Wie is Johnny ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

belfast

Citaat van: spons op feb 05, 2016, 01:37:14
Klaassen is straks toch ook weg als er ergens met een grote zak geld gerammeld wordt ?

Wie is Johnny ?

De Mol, die zoon van z'n vader.
D3T=Lief

ALenstra

Heitinga. Die jarenlang liever voor meer geld op de reservebank in het buitenland ging zitten ipv naar zijn zgn geliefde club terug te keren. En die pas terug kwam toen hij nergens meer aan de bak kwam. Over clubliefde gesproken.

spons

Citaat van: ALenstra op feb 08, 2016, 16:36:47
Heitinga. Die jarenlang liever voor meer geld op de reservebank in het buitenland ging zitten ipv naar zijn zgn geliefde club terug te keren. En die pas terug kwam toen hij nergens meer aan de bak kwam. Over clubliefde gesproken.

De man die de WK finale van 2010 verziekte door een domme rode kaart te pakken
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Langemannetje

Citaat van: spons op feb 08, 2016, 16:53:45
De man die de WK finale van 2010 verziekte
heet Arjen Robben
73 grounds in 14 verschillende landen

jvdreumel2


Jef400

Ik dacht Howard Webb...

Jehoentelaar

Weet iemand hoe amateurclubs zich komend seizoen kwalificeren voor de KNVB-Beker? Ik kan daar tot nog toe niet echt iets concreets over vinden.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

FC_Emmen

De topklassers plaatsen zich sowieso, verder kan een club zich plaatsen als het de halve finale haalt van de districtbeker. In Groningen heeft VV Groningen zich bijvoorbeeld geplaatst door de halve finale van de districtbeker te halen. Verder weet ik het niet.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Joost

Citaat van: Jehoentelaar op mrt 27, 2016, 17:28:54
Weet iemand hoe amateurclubs zich komend seizoen kwalificeren voor de KNVB-Beker? Ik kan daar tot nog toe niet echt iets concreets over vinden.
Dat staat keurig omschreven in het Handboek competitiezaken amateurvoetbal.

De concrete uitwerking daarvan wordt hier bijgehouden;
http://www.devoetbalkantine.nl/showthread.php?741-KNVB-Beker-2016-17

Jehoentelaar

Concreter kan niet, dank!
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar