Meerijden, auto-plekken over

Gestart door Olav, mrt 25, 2018, 15:33:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robbie

Citaat van: rogo_breda op aug 14, 2020, 10:33:39
Ik wil misschien ook naar deze wedstrijd. Maar ik vind carpoolen momenteel even niet erg verstandig!

Blij te lezen dat er nog verstandige mensen zijn met verantwoordelijksgevoel.

Olav

Mogelijk morgen naar Zwarte Leeuw en dan wat plekken vrij in de auto. PM!

Jef400

Hoi mensen, nu corona in een verkoudsvirus is veranderd. Zijn er mensen met een auto die met mij naar Oldenburg-Meppen zouden willen? Ik heb namelijk interesse in die pot maar geen auto en rijbewijs. OV die kant op grenst ook ongeveer aan onmogelijkheid :(.

syntric

Citaat van: Jef400 op jul 11, 2022, 20:09:54
Hoi mensen, nu corona in een verkoudsvirus is veranderd. Zijn er mensen met een auto die met mij naar Oldenburg-Meppen zouden willen? Ik heb namelijk interesse in die pot maar geen auto en rijbewijs. OV die kant op grenst ook ongeveer aan onmogelijkheid :(.

Ik ga ook naar die wedstrijd, maar 1) ik kom uit Antwerpen en 2) ik doe een driedaagse met op vrijdag reeds Osnabrück (nog geen kaarten te koop maar verwacht geen problemen) en 3) na de match in Oldenburg rij ik naar Hannover voor hun wedstrijd en blijf daar tot zondag.
Dus dat wordt mogelijk logistiek een moeilijke voor je, maar sta open voor voorstellen.
Groundhopper for life :-)

watergatehopper

Citaat van: Jef400 op jul 11, 2022, 20:09:54
Hoi mensen, nu corona in een verkoudsvirus is veranderd. Zijn er mensen met een auto die met mij naar Oldenburg-Meppen zouden willen? Ik heb namelijk interesse in die pot maar geen auto en rijbewijs. OV die kant op grenst ook ongeveer aan onmogelijkheid :(.

RoGoBreda en ik maken er een dagtrip van. Vanuit het zuiden vertrekken we via Den Bosch, Oss, Nijmegen, Arnhem, Apeldoorn, Oldenzaal de grens over.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Jef400

Citaat van: syntric op jul 11, 2022, 23:12:23
Ik ga ook naar die wedstrijd, maar 1) ik kom uit Antwerpen en 2) ik doe een driedaagse met op vrijdag reeds Osnabrück (nog geen kaarten te koop maar verwacht geen problemen) en 3) na de match in Oldenburg rij ik naar Hannover voor hun wedstrijd en blijf daar tot zondag.
Dus dat wordt mogelijk logistiek een moeilijke voor je, maar sta open voor voorstellen.
Ja, Antwerpen en in zekere zin Hannover zijn nog wel te doen. Maar met een interrail voor de boeg is het geld niet oneindig en ik weet niet of je drie dagen met mij opgescheept zou willen zitten.


Jef400

Citaat van: watergatehopper op jul 12, 2022, 06:28:01
RoGoBreda en ik maken er een dagtrip van. Vanuit het zuiden vertrekken we via Den Bosch, Oss, Nijmegen, Arnhem, Apeldoorn, Oldenzaal de grens over.
Komen jullie op die lijn ergens langs een treinstation? Ik weet van sommige steden dat het station echt een halfuur om is vanaf de snelweg gezien.

syntric

Citaat van: Jef400 op jul 12, 2022, 10:57:28
Ja, Antwerpen en in zekere zin Hannover zijn nog wel te doen. Maar met een interrail voor de boeg is het geld niet oneindig en ik weet niet of je drie dagen met mij opgescheept zou willen zitten.

Je bent niet verplicht steeds bij mij te blijven hee, ben iemand die vaak alleen reist :-)  Bij interesse zullen we het misschien even concreet bespreken via Facebook of Whatsapp of zo
Groundhopper for life :-)

Jef400

Heb je mijn nummer? Anders dm ik die eventjes

syntric

Citaat van: Jef400 op jul 12, 2022, 12:59:52
Heb je mijn nummer? Anders dm ik die eventjes
Nee kende je nog niet, die heb ik niet :-)
Groundhopper for life :-)

watergatehopper

Citaat van: Jef400 op jul 12, 2022, 11:00:04
Komen jullie op die lijn ergens langs een treinstation? Ik weet van sommige steden dat het station echt een halfuur om is vanaf de snelweg gezien.

Waar kom je vandaan? DM anders even.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

cornederuiter

Ben van plan om over paar uurtjes naar SV Meppen - Zwickau te gaan. Ik rij vanuit Emmeloord, als iemand wilt meerijden, let me know..

Mokum1900

Jullie hebben er mij al vaak overgehoord , maar 3 december wil ik naar Excelsior Virton - Lommel om 16:00 en daarna naar Olympic Charloroi (20:00) de laatste is bespreekbaar voor ander wedstrijd , misschien kunnen we er 4 december ook nog in die streek een wedstrijd meepakken, ik rij vanuit zeeland ( bij bergen op zoom ga ik de grens over, of bij Gent ga ik de grens over) dus heb je zin om mee te gaan laat het me weten :)
Waar je ook gaat ik volg je overal

Olav

Morgen richting Veenendaal (GVVV - Groene Ster), plekken over!