Week 43: 25 t/m 31 oktober 2021

Gestart door Jobo, okt 08, 2021, 07:57:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

Citaat van: syntric op okt 08, 2021, 17:06:13
Die wil ik ook doen, coronapas zal niet nodig zijn zeker? Bij Zwaluwen vorige week was de kantine onderverdeeld in een coronapas/geen coronapasgedeelte, met een lint. Niemand vroeg echter achter die pas en na een tijd was het lint gewoon weg :-) Beetje onnozel ook wel

Bij Westlandia - Excelsior Maassluis is wel bij de ingang een coronapas nodig
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

syntric

Citaat van: spons op okt 23, 2021, 05:03:39
Bij Westlandia - Excelsior Maassluis is wel bij de ingang een coronapas nodig

OK bedankt om me er op te wijzen, dan halen we een test.
Groundhopper for life :-)

maikelll043

#17
26/10  ACV Assen - MVV Maastricht
29/10  MVV Maastricht - Roda JC
30/10  Standard de Liege - KV Kortrijk
31/10  URSL Vise - Royal Olympic Charleroi

spons

Citaat van: syntric op okt 23, 2021, 09:36:22
OK bedankt om me er op te wijzen, dan halen we een test.

Dit geldt waarschijnlijk ook voor andere bekerwedstrijden dit valt onder het betaalde voetbal waardoor er in tegenstelling tot bij amateurwedstrijden wel een QR code nodig is
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

syntric

27/10: Westlandia - Maassluis (beker)
28/10: Westerlo - Antwerp (beker)
30/10: Medernach - Fola Esch (beker)
31/10: Gouvy - Onhaye
Groundhopper for life :-)

DannyH79

#20
27-10 GVVV - Sparta Rotterdam (KNVB-beker)
30-10 Valleivogels - Veensche Boys
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Bier und Bratwurst

30-10-21 PSV - FC Twente 16.30u
Het ene stadion is het andere niet!

Semper Fidelis

26-10-2021 VfL Osnabrück - SC Freiburg
30-10-2021 PSV - FC Twente

Mrmtty20

30/10/21. Lokeren-Temse - Olsa Brakel

DanielsenAxedal

27/10: Sleza Wroclaw - Gornik Zabrze
30/10: Stal Brzeg - Piast Zmigrod

En mogelijk ook:
31/10: Sleza Wroclaw - Odra Wodzislaw
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Cyclebob

Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

wekke

30/10 Lyra Lierse - Diegem Sport

ricodejong4

27-10: Capelle - NEC

Leuke bekeravond op een vol sportpark inclusief mooie (georganiseerde) vuurwerkshow.
Helaas scoorde NEC al vroeg, waardoor een stunt nooit in de lucht hing. Uitslag 0-3.

Nort

Citaat van: ricodejong4 op okt 28, 2021, 08:52:35
27-10: Capelle - NEC

Leuke bekeravond op een vol sportpark inclusief mooie (georganiseerde) vuurwerkshow.
Helaas scoorde NEC al vroeg, waardoor een stunt nooit in de lucht hing. Uitslag 0-3.
Prima wedstrijd, het was een stuk drukker dan verwacht en er hing een ongedwongen sfeer. Een stunt was ook uitgesloten, het verschil tussen een hoofdklasser en een middenmoter in de Eredivisie is gewoonweg te groot. Als er een andere keeper bij Capelle in had gestaan, had het zomaar in de dubbele cijfers kunnen lopen...

Overigens ook een negatieve rol voor een tiental 'kneuzen' (mijn mening) die er normaliter niet zullen zijn. Zijn zongen o.a. 'Okita dood', bekogelden een NEC speler met bier en een aansteker toen hij op weg naar de kleedkamers was.

Oja en de langverwachte ontmoeting met Mokum kwam er niet. In tegenstelling tot z'n 1.500 (?) belangstellenden, had Mokum geen kaart weten te bemachtigen.

ricodejong4

Citaat van: Nort op okt 28, 2021, 09:05:41
Prima wedstrijd, het was een stuk drukker dan verwacht en er hing een ongedwongen sfeer. Een stunt was ook uitgesloten, het verschil tussen een hoofdklasser en een middenmoter in de Eredivisie is gewoonweg te groot. Als er een andere keeper bij Capelle in had gestaan, had het zomaar in de dubbele cijfers kunnen lopen...

Overigens ook een negatieve rol voor een tiental 'kneuzen' (mijn mening) die er normaliter niet zullen zijn. Zijn zongen o.a. 'Okita dood', bekogelden een NEC speler met bier en een aansteker toen hij op weg naar de kleedkamers was.

Oja en de langverwachte ontmoeting met Mokum kwam er niet. In tegenstelling tot z'n 1.500 (?) belangstellenden, had Mokum geen kaart weten te bemachtigen.

Mee eens, wij stonden dichtbij deze groep en ze voldeden aan alle cliché's: capuchons, pyro, spreekkoren en bier gooien.
Gelukkig gingen zowel de politie als de NEC spelers hier luchtig mee om, waardoor de sfeer zoals jij al aangaf lekker ongedwongen bleef.
Toen Akman langs liep en bier over zich heen kreeg moest hij lachen en spoot wat water uit z'n bidon terug. Perfecte manier van reageren.
Trouwens ook mee eens dat de keeper van Capelle een wereldavond beleefde. Die heeft zeker 5 goede kansen van NEC onschadelijk gemaakt.