Week 48: 29 november t/m 5 december 2021

Gestart door Cyclebob, nov 16, 2021, 16:34:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ALenstra

Citaat van: bagger010 op dec 01, 2021, 10:16:38
Gaat België de regels aanscherpen?
Als ik het goed begrepen heb mag er voorlopig bij binnensporten geen publiek maar wel bij buitensporten.

wekke

Citaat van: bagger010 op dec 01, 2021, 10:16:38
Gaat België de regels aanscherpen?

Momenteel is daar nog niets rond gecommuniceerd. Covid Safe ticket en mondmasker zijn nu nog voldoende.

Citaat van: Saltacampos op nov 30, 2021, 15:34:45
04/12: Lyra/Lierse-Hoogstraten

Welkom!


wekke


Saltacampos

#19
Citaat van: wekke op dec 02, 2021, 15:38:43
Momenteel is daar nog niets rond gecommuniceerd. Covid Safe ticket en mondmasker zijn nu nog voldoende.

Welkom!
Thanks, kijk er naar uit!
Hoogstraten heb ik deze zomer zien spelen en is echt een goed en aanvallend voetballend team. Verwondert mij niet dat die zo hoog staan.
Btw: geen veranderingen voor het voetbal na het derde overlegcomité op rij op vrijdag, dus alles zoals voorheen behalve eten en drinken, dat mag niet meer op de tribune bij profwedstrijden. Dus wie naar het voetbal gaat om zich lazarus te zuipen zal dat niet meer op de tribunes kunnen.
Over land and sea

rogo_breda

Dus dat is een corona maatregel, niet eten en drinken op de tribunes? En dus wel hutje mutje rond de eet- of drinktent? Ik dacht dat ze in NL de weg kwijt waren, maar de Belgen kunnen er ook wat van.

wekke

Citaat van: Saltacampos op dec 03, 2021, 18:48:11
Thanks, kijk er naar uit!
Hoogstraten heb ik deze zomer zien spelen en is echt een goed en aanvallend voetballend team. Verwondert mij niet dat die zo hoog staan.
Btw: geen veranderingen voor het voetbal na het derde overlegcomité op rij op vrijdag, dus alles zoals voorheen behalve eten en drinken, dat mag niet meer op de tribune bij profwedstrijden. Dus wie naar het voetbal gaat om zich lazarus te zuipen zal dat niet meer op de tribunes kunnen.

Ik schat Hoogstraten hoger in dan ons. Ik verwacht dat ze zich daar mogen opmaken voor een titelviering op het einde van het seizoen. Het zou wel nog niet zeker zijn of Hoogstraten een licentie voor 1e amateur zal aanvragen.

Die regel rond eten en drinken op de tribunes is inderdaad enkel bij profwedstrijden. Bij amateurwedstrijden kan je nog perfect iets nuttigen op de tribunes.

Kan ik je trouwens een plezier doen met een kaartje voor de wedstrijd van vanavond? Ik heb nog een abonnement en twee gratis tickets over.

Saltacampos

Citaat van: wekke op dec 04, 2021, 07:37:10
Ik schat Hoogstraten hoger in dan ons. Ik verwacht dat ze zich daar mogen opmaken voor een titelviering op het einde van het seizoen. Het zou wel nog niet zeker zijn of Hoogstraten een licentie voor 1e amateur zal aanvragen.

Die regel rond eten en drinken op de tribunes is inderdaad enkel bij profwedstrijden. Bij amateurwedstrijden kan je nog perfect iets nuttigen op de tribunes.

Kan ik je trouwens een plezier doen met een kaartje voor de wedstrijd van vanavond? Ik heb nog een abonnement en twee gratis tickets over.
Bedankt, ik stuur je een PM
Over land and sea

Saltacampos

Citaat van: rogo_breda op dec 03, 2021, 21:05:17
Dus dat is een corona maatregel, niet eten en drinken op de tribunes? En dus wel hutje mutje rond de eet- of drinktent? Ik dacht dat ze in NL de weg kwijt waren, maar de Belgen kunnen er ook wat van.
Ik vind dat niet zo onlogisch. Ik vond het vreemd dat je verplicht wordt om een mondmasker aan te doen op de tribune, maar dat dat dan wel af mag om te eten en te drinken. Mensen maken daar dan gebruik van om het niet te dragen. Zo is het logischer, volgens mij.
Als je niet toelaat dan eet-en drankgelegenheden gebruikt worden, moet je ook de horeca elders sluiten en dan moeten ze steunmaatregelen betalen, uiteindelijk mag je toch niet binnen zonder CST, dus lijkt het me een ingecalculeerd risico.
Het makkelijkste is natuurlijk gewoon de boel sluiten, maar dat kan elke aap met een pet op beslissen, na 2 jaar pandemie en miljoenen vaccinaties verwacht ik toch wel iets beter dan dat. In Vlaanderen is 94% van de bevolking boven 12 gevaccineerd, dat moet gevolgen hebben. Ruim de helft van de mensen op IZ is niet gevaccineerd, terwijl dat eigenlijk om een vrij beperkt aandeel van de bevolking gaat, ik denk dat dat veel zegt.
Over land and sea