Hoofdmenu

Forummeet

Gestart door Jef400, apr 12, 2022, 23:22:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jobo

Citaat van: Hunebed on tour op apr 13, 2022, 14:04:14
Een willekeurig lijstje van de Duitse lage regionen:
- Grotenburg (mits de capaciteit toeneemt uiteraard)
- EDI-Arena
- Stadion am Zoo
- Leimbachstadion
- Ludwig-Jahn-Stadion (Herford)
- Stadion Niederrhein
- Lohrheidestadion
- Marschwegstadion
- Preußen Stadion
- Reiterwaldstadion
- Westkampfbahn Düren

- Uhlenkrug
- Parkstadion Baunatal
- Auestadion Kassel
- Moselstadion Trier


Optie's iets dieper in Duitsland waarbij ik mogelijk iets kan regelen

- Waldstadion Kaffeetalchen
- Ellenfeldstadion


Jef400

Ik denk persoonlijk dat Baunatal, Kassel en Trier al te diep Duitsland in zijn. Oberhausen en Oldenburg liggen dichterbij de grens. Das een stuk makkelijker.

rogo_breda

Opties Duitsland (niveau 3 en 4):
Viktoria Köln
Saarbrücken
Braunschweig
Osnabrück
Köln II
Schalke II
Düsseldorf II
Wegberg-Beeck
Ahlen
Wiedenbrück

Opties België (3 en 4)
Tienen
Francs Borains
Knokke
Visé
Virton
Warremien
Sparta Petegem
Ronse
Oudenaarde
Wetteren
Wijgmaal
Diegem

dinkelburg19

Super leuk idee dit, ben zelf voorstander voor een Duitse of Belgische ground of een leuk amateur potje aan het eind van het seizoen in Nederland.

Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

watergatehopper


Ik zie hele leuke clubs/ grounds voorbij komen. Uiteindelijk zal er denk ik toch gestemd moeten worden voor een bestemming.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

FCT1980

Citaat van: Jef400 op apr 13, 2022, 14:38:40
Ik denk persoonlijk dat Baunatal, Kassel en Trier al te diep Duitsland in zijn. Oberhausen en Oldenburg liggen dichterbij de grens. Das een stuk makkelijker.

Ligt eraan waar je zelf woont lijkt me. Vanuit Limburg is Trier handiger en vanuit het noorden Oldenburg.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jef400


Jef400

Zouden de geïnteresseerden deze google forms in willen vullen? Dan kunnen we een eerste indicatie van tijd, land en organisatievoorkeur zien.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSepJ2zrgg7ggW_4VEGOoYLNId2ovVZ42ou2I2dfVPOFn9Fk9g/viewform?usp=sf_link

Jef400

Toppers die hem al in hebben gevuld:

Ik heb nog twee vragen toegevoegd die per ongeluk weg waren gevallen. Als jullie hem opnieuw in willen vullen. Dan heb ik hem helemaal compleet. Heel veel dank voor de response tot nu toe :)


wekke

Citaat van: rogo_breda op apr 13, 2022, 15:43:38

Opties België (3 en 4)
Tienen
Francs Borains
Knokke
Visé
Virton
Warremien
Sparta Petegem
Ronse
Oudenaarde
Wetteren
Wijgmaal
Diegem

Leuk, maar dan ga je je moeten richten op volgend seizoen. Nog drie weken en we beginnen aan de eindrondes dus ik zou me daar op richten als je dit seizoen nog zo'n meeting in elkaar wil steken.

En dit is uiteraard België en daar komt heel veel bij kijken :-)

Eindronde 1A-1B: Seraing - RWDM
Eindronde 1 e Amateur: de top 4 neemt het tegen elkaar op. Er zijn nog 6 kandidaten: Dessel Sport, Club Luik, Knokke, Olympic Charleroi, Patro Eisden en Dender EH

Eindronde 2e amateur: die wordt gespeeld in 2 ronden

Ronde 1:
*8 Vlaamse clubs nemen het tegen elkaar op. De clubs moeten over een licentie beschikken én top5 halen of periodekampioen zijn. Momenteel zijn dat er 6: Lokeren-Temse, Ninove, Olsa Brakel, Lyra Lierse, E. Aalst en Belisia. Echter, in de A reeks stijgt er ook nog eentje rechtstreeks waardoor er dus maar 5 ploegen in aanmerking komen voor de eindronde.

*4 Waalse Clubs nemen het tegen elkaar op. Momenteel zijn dat Meux, Tubize, Warnant en Rebecq. Die laatste heeft echter geen licentie voor 1e amateur.

Ronde 2:

De twee winnaars langs Vlaamse zijde en de winnaar aan Waalse zijde nemen het op tegen de nummer 13 van 1e amateur. Momenteel is dat Rupel Boom, maar daar gaat het van kwaad naar erger. Kans bestaat dat zij het seizoen zelfs niet afmaken.

3e Amateur:

Eindronde tussen 8 teams aan Vlaamse zijde. Momenteel zijn dat Lebbeke, Torhout, Tempo Overijse, Lochristi, Pelt, Lille, Diest en Turnhout. Zwarte Leeuw kan de plek van Turnhout nog inpakken als het de 3e periode pakt.

Eindronde tussen 8 teams aan Waalse zijde. Momenteel zijn dat Saint-Ghislain of Binche, Crossing Schaarbeek, Entite Manage, RFC Doornik, Union Rochefortois, Sprimont, Raeren-Eynatten en Herstal




rogo_breda

Citaat van: Jef400 op apr 13, 2022, 20:18:12
Zouden de geïnteresseerden deze google forms in willen vullen? Dan kunnen we een eerste indicatie van tijd, land en organisatievoorkeur zien.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSepJ2zrgg7ggW_4VEGOoYLNId2ovVZ42ou2I2dfVPOFn9Fk9g/viewform?usp=sf_link
Het idee is eerst een land kiezen end daarna een club?

Citaat van: wekke op apr 13, 2022, 21:48:37
Leuk, maar dan ga je je moeten richten op volgend seizoen. Nog drie weken en we beginnen aan de eindrondes dus ik zou me daar op richten als je dit seizoen nog zo'n meeting in elkaar wil steken.
Klopt, hadden we eigenlijk een maand eerder moeten bedenken. Maar een lagere club in de eindrondes lijkt me ook prima!

Jef400

Yups, dat is wel mijn plan. Eventueel met discussie in whatsappgroep.

headout

Leuk idee in ieder geval. Prik enkele data en wedstrijden op een paar uur rijden afstand (gemeten vanaf een centrale plek in NL), en laat daar mensen op stemmen. Niet teveel keuzes vooraf, dan wordt het een poolse landdag met teveel verschillende meningen.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

wekke

Citaat van: rogo_breda op apr 14, 2022, 08:39:10
Klopt, hadden we eigenlijk een maand eerder moeten bedenken. Maar een lagere club in de eindrondes lijkt me ook prima!

Als ik de lijst zo zie die ik gisteren uitzocht dan denk ik dat er wel heel mooie opties qua stadion zijn. Als de loting meevalt, heb je ook wel enkele echte publiekstrekkers.

rogo_breda

Is een laatste speelronde (waar iets op het spel staat) nog haalbaar qua planning? Of wordt het een play-off wedstrijd? Of pas na de zomerstop en vakanties? Dan is het al september, dat duurt wel lang nog.

België eindigt op 30 april en 1 mei, daarna nog eindronden.
Duitsland eindigt op 14 mei, daarna nog play-offs.