Hoofdmenu

Forummeet

Gestart door Jef400, apr 12, 2022, 23:22:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joep2002

Er is inmiddels een whatsappgroep waarin het een en ander al besproken is, mocht je er ook in willen, zou ik Jef400 even een berichtje sturen!

rogo_breda

Inmiddels gezien!

hgrm

Een leuk idee is het zeker. Hopelijk zit ik echter tot eind september (hopelijk, want dan halen we de finale) drie keer 's weeks bij het honkbal en sla ik dus over.
Maar als er in het najaar/winter nog één komt, houd ik me aanbevolen. Al was het maar om te zien wie er nu echt achter al die nicknames zitten...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Jef400

Altijd welkom. Wie nog in de app wilt moet snel zijn. Beslissingen worden al genomen.

FCT1980

Citaat van: Jef400 op apr 17, 2022, 00:44:43
Altijd welkom. Wie nog in de app wilt moet snel zijn. Beslissingen worden al genomen.

Ik hoef niet in die app groep maar laat me hier graag verrassen. Op dat moment kijk ik of het me lukt om mee te gaan.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

headout

Citaat van: FCT1980 op apr 17, 2022, 13:27:24
Ik hoef niet in die app groep maar laat me hier graag verrassen. Op dat moment kijk ik of het me lukt om mee te gaan.
Idem eigenlijk.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Koning Kriel

Citaat van: FCT1980 op apr 17, 2022, 13:27:24
Ik hoef niet in die app groep maar laat me hier graag verrassen. Op dat moment kijk ik of het me lukt om mee te gaan.

Voor mij ook

De Twaalfde Man

Ik ben een beetje laat, maar zit hier nog leven in of is alles al gepland/georganiseerd?

Jef400

We hebben tot uitstel besloten. Er zullen kleine groepjes naar wedstrijden gaan maar volgend seizoen gaan groter worden.

DylanK

Is er nog de mogelijkheid om in de app te komen? :)
Een leven zonder voetbal is geen leven.

Futbology: Dylan Kuijsten

Jef400

Vooruit. Als je me een DM stuurt wel.

rogo_breda

We gaan het opnieuw organiseren. Het idee is nu een weekenddag in oktober te prikken. Laagdrempelig, dus op een wat lager niveau in een leuk stadion waar kaarten geen probleem zijn en voor iedereen maximaal 3 uur rijden. Grote kans dat het Duitsland wordt, Nederland of België zou ook nog kunnen. Zit je nog niet in de chat en wil je dat wel, laat het dan hier even weten. Ook kan er natuurlijk nog worden aangehaakt nadat datum en wedstrijd zijn afgesproken. Tot ergens in oktober!

Voetbalman

Ik heb zin om aan te sluiten, altijd fijn om gelijkgestemden te zien.

rogo_breda

Er is gestemd over de datum en de locatie. Welke wedstrijd het daadwerkelijk wordt ligt er nog even aan welke wedstrijden er op zaterdag blijven staan en welke verschuiven.

Forum meeting: zaterdag 29 oktober.

Wedstrijd:
1) 1. FC Düren - Wuppertaler SV
2) RW Oberhausen - RW Ahlen
3) VfL Osnabrück - Hallescher FC
4) Schalke 04 II - Wiedenbrück

Zet alvast in de agenda! Meer info volgt in september / oktober.

DannyH79

Citaat van: rogo_breda op aug 04, 2022, 08:50:03
Er is gestemd over de datum en de locatie. Welke wedstrijd het daadwerkelijk wordt ligt er nog even aan welke wedstrijden er op zaterdag blijven staan en welke verschuiven.

Forum meeting: zaterdag 29 oktober.

Wedstrijd:
1) 1. FC Düren - Wuppertaler SV
2) RW Oberhausen - RW Ahlen
3) VfL Osnabrück - Hallescher FC
4) Schalke 04 II - Wiedenbrück

Zet alvast in de agenda! Meer info volgt in september / oktober.

Bij alle 4 nog niet geweest, dus prima lijstje
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper